Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
8. januára 2019 o 1:15
Čas čítania 0:00
Jakub Paulík

Japonec sľúbil šťastlivcom po 8000 € za zdieľanie príspevku na Twitteri. Vytvoril nový rekord sociálnej siete

ZAUJÍMAVOSTI JAPONSKO TWITTER
Uložiť Uložené

Takto sa robí reklama.

Japonec menom Yusaku Maezawa rozvíril hladiny Twitteru. Prostredníctvom účtu na sociálnej sieti sa rozhodol osláviť úspech svojej firmy tým, že o ňom bude počuť čo najviac ľudí. Samozrejme, to sa dá veľmi ľahko dosiahnuť zdieľaním príspevku, na ktoré Maezawa užívateľov nalákal ponukou, ktorá sa len tak neodmieta.

Maezawa prehlásil, že 100 náhodných šťastlivcov zdieľajúcich jeho príspevok jednotlivo odmení miliónom jenov, čo je v prepočte približne 8117 €. Tento príspevok zverejnil na Twitteri 5. januára a v dobe uzávierky internetovej súťaže ho zdieľalo zhruba 3,8 milióna užívateľov.

Týmto sa stal jeho príspevok najzdieľanejším v histórii Twitteru, pričom si japonský miliardár prišiel aj na pekné množstvo nových sledovateľov. Pred danou udalosťou malo Yusakua sledovať približne pol milióna ľudí a v súčasnej dobe ich je už viac než 6 miliónov.

Odporúčané
Modelka Saša prerazila v Ázii: Pri fotení som sa prepadla do ľadového jazera. Z párty s Brunom Marsom som utiekla (Rozhovor) Modelka Saša prerazila v Ázii: Pri fotení som sa prepadla do ľadového jazera. Z párty s Brunom Marsom som utiekla (Rozhovor) 4. augusta 2024 o 12:30

Miliardár Maezawa by mal byť mimochodom prvým turistom, ktorý so SpaceX Elona Muska obletí Mesiac. Napriek ukončeniu súťaže zdieľanie spomínaného príspevku stále pokračuje a aktuálne už dosiahlo 5,5 milióna retweetov.

Predošlý rekord držal tínedžer z amerického štátu Nevada. Jeho príspevok na Twitteri zdieľalo 3,6 milióna ľudí. Američan však chcel pôvodne dosiahnuť až 18 miliónov zdieľaní, pretože za tento počet mal od fastfoodového reťazca Wendy's prisľúbený ročný prídel kuracích nugetiek. Napriek neúspechu mu ale vedenie firmy aj tak vyhovelo.

Domov
Zdieľať
Diskusia