Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 21. 9. 2020 meniny má Matúš

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Sponzorovaný obsah

Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti Booyang.

Čo je sponzorovaný obsah?

Inzerent dodal podklady ku článku, definoval, čo má článok obsahovať a komunikovať, text písal na základe zadania niekto z Refresheru.

Hudba
0
Inzercia
11. september 2020, 15:23
Čas čítania: 4:07
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

„Máme chuť a ambíciu poobzerať sa aj po väčších trhoch, "s Jarom Slávikom sme sa porozprávali o budúcnosti apky Booyang (Rozhovor)

Aplikácia, ktorá sa snaží pomôcť mladým talentom rastie každý mesiac.

Inzercia
11. september 2020, 15:23
Čas čítania: 4:07
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Aplikáciu Booyang, za ktorou stojí známy slovenský hudobný producent, scenárista a porotca v relácii Česko Slovensko má talent Jaro Slávik, sme ti už predstavili v predošlých článkoch. Cieľom aplikácie je dávať priestor mladým talentovaným ľudom - hudobníkom, spevákom, producentom, či raperom. Booyang nájdeš na iOS aj Androide

 

115 stiahnutí a množstvo mladých talentov. Aplikácia Booyang od Jara Slávika sa pripravuje na jesennú expanziu
Zdroj: www.facebook.com
Kedže aplikácia Booyang je dostupná už od februára, dnes ti prinášame update o tom, ako sa jej darí a aké novinky aktuálne prináša. Pre najčerstvejšie informácie sme vyspovedali toho najkompetentnejšieho, samotného Jara Slávika

Aplikácia Booyang je spustená od februára? Ako prebiehalo spustenie? Išlo všetko podľa vašich predstáv? 

Spúšťali sme to presne 02.02.2020. Večer o 19.00 hod. Pol hodinu pred spustením som práve doletel z Malty, zrejme poslednej leteckej cesty na dlho. Ale poďme k vašej otázke. Spustenie čiastočne prebehlo, čiastočne neprebehlo podľa mojich predstáv.  Spustenie sa nám podarilo - keďže sme záťažovým testom a testom funkcionalít venovali celé obdobie vianočných sviatkov... Vlastne takmer do polovice januára. V druhej polovici januára sme urobili niečo, čo v hudobnom priemysle poznáme pod názvom "soft release". Aplikácia bola dostupná v Google play a v App store, ale nerobili sme žiadny marketing. Teda, nie že sme o tom nikomu nehovorili, my sme to pred všetkými utajovali. Sledovali sme správanie a stále sme testovali. Napriek anonymite v období medzi soft release a oficiálnym spustením sa nám začali objavovať tvorcovia a aj diváci. Napriek tomu som sa stále mentálne pripravoval na katastrofické scenáre, kedy sa naša apka zasekne a nebude fungovať - keďže toto je osud mnohých nových produktov. Keďže nič nepadalo a apka fičala, stále som kontroloval, že kde sme urobili chybu - keďže žiadna chyba sa neobjavila. A neobjavila sa dodnes. Ono, keď začnete v startup biznise vo veku 45 rokov ako ja, spochybňujete mnohé svoje rozhodnutia a viac kontrolujete výsledky. Naučil som sa, že sú to práve nenápadné maličkosti, ktoré zabíjajú najlepšie biznis modely už na začiatku.


Mala súčasná situácia a koronakríza vplyv aj na vás? Ako to ovplyvnilo spúšťanie aplikácie respektíve záujem ľudí?

 

Booyang chce byť internetom kreativity. Chceme ponúkať autentický content kreatívnej obce a talentovaných ľudí vo forme videí publikám, čo majú záujem o nové veci. Počas nástupu krízy sme boli v 5. týždni existencie a boli to práve naše publiká, čo sa dostali pod neuveriteľný spoločenský tlak. Tvorivá obec bola odrazu cieľom frustrácie spoločnosti. Veď si to pamätáme - umelci mali ísť "konečne normálne robiť". Takže s odstupom času vnímam spustenie aplikácie v tejto spoločenskej situácii za mission impossible.


Vedeli sme, že tu absentuje platforma pre kreatívu, nevedeli sme však, že dopyt po takejto platforme bude taký silný, že napriek koronakríze budeme rásť tak rýchlo. A izolácia vcelku ovplyvňovala aj kvalitu nových videí. Veď internet bol plný kváskového chleba a výroby rúšok, nedal sa veľmi vyrábať kvalitný content.

 

115 stiahnutí a množstvo mladých talentov. Aplikácia Booyang od Jara Slávika sa pripravuje na jesennú expanziu
Zdroj: www.play.google.com

Viem, že ste už prekonali hranicu 100 tisíc stiahnutí. Aký počet ľudí má momentálne stiahnutú aplikáciu Booyang?

 Okolo 115 000. Mnohé z našich marketingových aktivít sme totiž počas leta pribrzdili, aby sme dokázali skonsolidovať naše strategické plány. Keď sme druhého februára Booyang spúšťali, mali sme ciele dosiahnuť 30 000 stiahnutí do konca roka. Mýlil som sa v svojich odhadoch. Letné mesiace som teda strávil naprávaním svojej chyby :) A zároveň prípravou na jesennú expanziu, ktorá už hádam nebude tak poznamenaná zmätkom.

 

Jaro Slávik
Jaro SlávikZdroj: Facebook


Aký je váš cieľ? Na koľko stiahnutí si trúfnete?

 

Ufff.. Máme vyše 100 000 stiahnutí a stále počúvam, že našu appku nikto nepozná. Uvidíme. Budeme sa snažiť osloviť čo najviac tvorcov a zaujať čo možno najviac divákov. Zvolili sme si ťažšiu, no úprimnejšiu cestu rastu. Ak prirovnáme Booyang k hudobnej scéne, tak je to klub kde vystupujú umelci na začiatku svojej kariéry. Žiadne veľké mená, žiadne hity. No stále lepšie ako karaoke klub, kde síce znejú veľké hity, ale interpreti sú zúfalí. Booyang sme nerobili pre české a slovenské publikum, takže máme chuť a ambíciu sa poobzerať po väčších trhoch.


Ako dnes funguje Booyang. Koho vaša aplikácia prilákala?

 

Žijeme v dobe kreativity, no mladá kreatívna krv paradoxne nemá veľký priestor, kde by sa mohla ukázať. To vnímam ako najväčí problém, ktorý sa snaží Booyang riešiť. Vytvorili sme priestor, kde sa objavuje nová kreatíva a ktorá má možnosť porovnávať svoju tvorbu. Booyang je tiež sociálna sieť so všetkými náležitosťami - videa môžete zdielať v iných sociálnych sieťach, môžte komentovať, hodnotiť a rovnako môžete využívať funkciu chat - porovnajme to napríklad s messengerom vo Facebooku.

 

115 stiahnutí a množstvo mladých talentov. Aplikácia Booyang od Jara Slávika sa pripravuje na jesennú expanziu
Zdroj: www.facebook.com


Navyše tvorcov motivujeme a usmerňujeme. Naši moderátori a kurátori sú s tvorcami v kontakte a vedia poradiť v otázkach tvorby, prípadne managementu. Booyang priamo podporuje tvorcov. Vyhlasujeme súťaže a najpopulárnejšie videá prinesú ich autorom finančné odmeny.


Našli ste už prostredníctvom aplikácii talent, ktorý považujete za naozaj perspektívny, prípadne je ich viac?

 

Áno, to je super. Za pol roka existencie už máme pár mien, ktoré si treba zapamätať: speváčku Tynu Mrázkovú, kapelu ONMY, tanečné zoskupenie Crystal Wild, vzdušné akrobatky Misa Aerial, či náš prvý viral - Mačku Jackie.  Kvalita ide hore, čo ma veľmi teší.


Aké máte odozvy na Booyang? Je niečo, čo by ste urobili inak keby to robíte znova, alebo ste so všetkým spokojní?

 

Použijem metaforu: beriem to tak, že sme položili základný kameň stavby, ktorá má ambície byť vysoká ako mrakodrap. Každá online platforma, každá sociálna sieť je predmetom každodennej inovácie. Takto o rok bude náš projekt vyzerať zrejme úplne inak. Lepšie.


Čo zaujalo divákov?

 

Kvalitný autentický content. Dobre odspievané pesničky, dobre nahraté akrobacie, mačka Jackie. Diváci si vyberajú kvalitné a originálne príspevky.


Generuje vám už Booyang zisk? Z čoho bola doteraz aplikácia a všetko s ňou spojené hradené?

 

Booyang bola veľmi vysoká investícia, presahujúca milión a ďalšie vysoké investície si bude v budúcnosti vyžadovať. Zisk teda určite netvoríme. Máme tržby, ale zisk, teda návratnosť investície je v horizonte troch rokov.

 

115-tisíc stiahnutí a množstvo mladých talentov. Aplikácia Booyang od Jara Slávika sa pripravuje na jesennú expanziu (Rozhovor)
Zdroj: Facebook


Akú sú vaše najbližšie plány?

Pripravujeme inováciu našej platformy aj pre literárnych tvorcov a pripravujeme expanziu na ďalšie trhy. Koncom budúceho roka máme v pláne prekonať milión stiahnutí v európskom priestore.


Je šanca, že v budúcnosti sa budú môcť mladé talenty prihlásiť priamo do súťaže ČSR má talent prostredníctvom aplikácie? Vidíte tam možnosť na vzájomné prepojenie?

 

Ale to sa už stalo. Booyang je partnerom spoločnosti Fremantle, majiteľom licencie pre show Got Talent pre ČR a pre SR a castingy do najbližšieho talentu sa dejú aj online cez našu platformu. Aj v tomto smere plánujeme ďalšiu európsku expanziu.

 

Ak ťa aplikácia Booyang oslovila a chceš ukázať ostatným svoj talent, neváhaj a stiahni si ju! Booyang nájdeš na iOS aj Androide.  

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Facebook, Unsplash Tagy: hudba, umelci, speváci, Mobilní aplikace
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.