Špecialitka naráža na závody DTM, konkrétne prichádza s cieľom osláviť pôsobenie BMW a zisk titulu v tohtoročnej sezóne v danej závodnej sérii.
BMW sa poslednú dobu krúti najmä okolo najnovších športovcov strednej triedy, dvojice M3 a M4 Coupé & Cabrio. Práve tie sa totiž v uplynulých mesiacoch dostávaju do rozličných kútov sveta a najnovšie sa už tešia aj nejednej tuningovej úprave od renomovaných tunerov. Ako som už písal naposledy, v Mníchove sa už momentálne sústredia na testovanie (okrem nového radu 5 a 7) ultimátnej verzie M4 GTS, teda ešte lepšej, ľahšej a výkonnejšej emštvorke. Tá však príde na scénu nevedno kedy, a preto nám Nemci najnovšie servírujú “aspoň” špeciálnu edíciu s dodatkom DTM Champion Edition.
Ako asi tušíte, špecialitka naráža na závody DTM, konkrétne prichádza za cieľom osláviť pôsobenie BMW a zisk titulu v tohtoročnej sezóne v danej závodnej sérii. Môže za to tímový jazdec Marco Wittmann so závodným špeciálom a štartovným číslom 23. Na základe tohto dvojciferného čísla sa rozhodlo, že oslavná edícia vychádzajúca z klasického M4 Coupé vznikne len v 23-kusovej sérii. Tá sa v skutočnosti od pôvodného vyhotovenia líší prakticky len po dizajnovej stránke.
Štandardne bude disponovať snehobielym lakom Alpine, ktorému bude sekundovať matná kapota, veko batožinového priestoru a tradičná karbónová strecha. Cez celú matnú, vrchnú časť sa tiahnú pestrofarebné čiary odkazujúce na sponzora Ice Watch a jeho farebné hodinky. Kontrastný polep nájdeme aj na bokoch vozidla, nechýba ani štítok so štartovným číslom. Pôvodný bodykit zo stajne M dopĺňajú prvky z balíka M Performance. Ide o predný splitter, bočné prahy, Alcantaru a karbón v interiéri a samozrejme 19” matné disky skrývajúce za príplatok dodávané karbón-keramické brzdy. Motorové ústrojenstvo ostalo nezmenené, pod prednou kapotou teda i naďalej tróni trojlitrový, dvakrát preplňovaný šesťvalec s výkonom 431 koní.
Celá táto frajerina stojí 99-tisíc €, pričom za približne 20-tisícový cenový nárast dostanete okrem vyššej dávky exkluzivity a spomenutých vylepšení, aj podpis samotného Marca Wittmanna nielen na palubovej doske a akýsi tréning na slávnom Nürburgringu pod jeho vedením. Oplatí sa?