Vďaka svojej iniciatíve proti influencerom získal nečakanú popularitu.
Majiteľ zmrzlinárne na kolesách z amerického Los Angeles stratil trpezlivosť s influencermi. Joe Nicchi prevádzkuje CVT Soft Serve, kde kopček zmrzliny stojí 4 doláre. Na tamojšie pomery to nie je vôbec veľa, ale aj tak sa mu v meste, kde je jedna z najväčších koncentrácií influencerov na meter štvorcový, neustále prihovárajú známe či menej známe tváre, ktoré chcú zmrzlinu zadarmo, píše The Guardian.
Joe s nimi stratil trpezlivosť a na auto si zavesil ceduľku, na ktorej všetkým oznamuje, že influenceri žiadnu zmrzlinu zadarmo nedostanú. Práve naopak, cenu pre influencerov rovno zdvojnásobil. „Ja sa týmto spôsobom živím. Nemôžem len tak rozdávať svoju zmrzlinu zadarmo,“ povedal Joe. Jeho fotka s novými pravidlami sa rýchlo stala virálnou, vďaka čomu mu začal závratne rásť počet zákazníkov.
„Je to doslova vec za 4 doláre... Teda, pre teba teraz za 8 dolárov,“ odkázal Joe v pôvodnom príspevku na Instagrame influencerom. Svoje prvé zmrzlinové auto si kúpil v roku 2014 za zárobok z reklamy, ktorú natáčal, a odvtedy svoj biznis neustále zveľaďuje. Vďaka nečakanej popularite teraz verí, že inšpiroval množstvo podobných malých podnikateľov, aby sa naučili influencerov posielať dokelu namiesto toho, aby sa im podriaďovali. „Sme anti-influencerskí influenceri,“ smeje sa.