Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 18. 6. 2021 meniny má Vratislav

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Zaujímavosti

Influenceri platia dvakrát viac. Majiteľ zmrzlinárne stratil trpezlivosť s ľuďmi, ktorí si pýtajú kopčeky zadarmo za publicitu

Vďaka svojej iniciatíve proti influencerom získal nečakanú popularitu.

Adam Novosad
4. júl 2019, 11:02 Čas čítania: 0:00
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Zaujímavosti
3
Adam Novosad
4. júl 2019, 11:02

Influenceri platia dvakrát viac. Majiteľ zmrzlinárne stratil trpezlivosť s ľuďmi, ktorí si pýtajú kopčeky zadarmo za publicitu

Vďaka svojej iniciatíve proti influencerom získal nečakanú popularitu.

Adam Novosad
4. júl 2019, 11:02
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Majiteľ zmrzlinárne na kolesách z amerického Los Angeles stratil trpezlivosť s influencermi. Joe Nicchi prevádzkuje CVT Soft Serve, kde kopček zmrzliny stojí 4 doláre. Na tamojšie pomery to nie je vôbec veľa, ale aj tak sa mu v meste, kde je jedna z najväčších koncentrácií influencerov na meter štvorcový, neustále prihovárajú známe či menej známe tváre, ktoré chcú zmrzlinu zadarmo, píše The Guardian.

 

Joe s nimi stratil trpezlivosť a na auto si zavesil ceduľku, na ktorej všetkým oznamuje, že influenceri žiadnu zmrzlinu zadarmo nedostanú. Práve naopak, cenu pre influencerov rovno zdvojnásobil. „Ja sa týmto spôsobom živím. Nemôžem len tak rozdávať svoju zmrzlinu zadarmo,“ povedal Joe. Jeho fotka s novými pravidlami sa rýchlo stala virálnou, vďaka čomu mu začal závratne rásť počet zákazníkov.

 

 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 

Příspěvek sdílený CVT Soft Serve (@cvtsoftserve),

 

„Je to doslova vec za 4 doláre... Teda, pre teba teraz za 8 dolárov,“ odkázal Joe v pôvodnom príspevku na Instagrame influencerom. Svoje prvé zmrzlinové auto si kúpil v roku 2014 za zárobok z reklamy, ktorú natáčal, a odvtedy svoj biznis neustále zveľaďuje. Vďaka nečakanej popularite teraz verí, že inšpiroval množstvo podobných malých podnikateľov, aby sa naučili influencerov posielať dokelu namiesto toho, aby sa im podriaďovali. „Sme anti-influencerskí influenceri,“ smeje sa.

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: CVTSoftServe/Instagram
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy zaujímavosti
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť