Írska aerolinka má aj dnes množstvo kritikov.
Organizácia Which? opäť vyhlasovala anketu o najhoršiu leteckú spoločnosť a nikoho posledných piatich rokoch zrejme neprekvapilo, že titul znovu získal Ryanair. Zákazníci každý rok hodnotia aerolinky zamerané prevažne na kratšie trasy v rôznych kategóriách, pričom Ryanair tentoraz získal najnižšiu možnú známku v oblastiach ako nastupovanie, pohodlnosť sedadiel, jedlo a nápoje, ale aj prostredie na palube.
Aj keď Ryanair pravidelne zažíva rekordné mesiace, až 70 % účastníkov prieskumu organizácie Which? sa vyjadrilo, že by v žiadnom prípade s írskou aerolinkou neleteli. Organizácia upozorňuje najmä na to, že štandardná cena leteniek síce zodpovedá reklamám, ale Ryanair zarába prevažne na skrytých poplatkoch.
Cestujúci sa sťažujú na poplatky za výber konkrétneho miesta, najnovšie už aj za nutnosť nákupu prioritného nástupu, ak si chce človek zobrať svoju príručnú batožinu na palubu. Ba čo viac, organizácia Which? upozorňuje, že cena za umiestnenie veľkého kufra do podpalubia dokáže často cenu letenky zdvojnásobiť.
O nič lepšie na tom v oblasti prístupu k zákazníkom neskončili ani aerolinky Wizz Air a Vueling, ktoré v tejto kategórii dostali 2 hviezdičky ako Ryanair. British Airways sa umiestnili na 15. mieste z celkových 19 aeroliniek, easyJet skončil 11. a najlepšie sa umiestnila lokálna aerolinka Aurigny Air Service, druhá zase spoločnosť Swiss a tretia spoločnosť Jet2.
Ryanair už sa stihol na margo prieskumu vyjadriť. Jeho zástupcovia médiám odkázali, že prieskum medzi 8000 členmi organizácie Which? nemá žiadnu relevanciu a akúkoľvek hodnotu, ak ho porovnáme k 141 miliónom celkových zákazníkov írskej firmy. Priemerná cena za letenku v Ryanairi vraj stojí len 39 €, čo prispieva k tomu, že Ryanair je v Európe aerolinkou číslo 1.