Novú funkciu najobľúbenejšej sociálnej siete si vyskúšala aj kontroverzná Zuzana Plačková.
Úplnou náhodou sa úroveň Zuzkinej kontroverzie rovná úrovni tvojej zvedavosti, takže si tento článok predsa len otvoril. Aj keď tvrdíš, že ti je absolútne ukradnutá. Nič to však nemení na tom, že dosah sociálnych sietí Zuzany Plačkovej prekonáva aj Rytmusa či Goga, čo sa rozhodla využiť po svojom.
Na rozdiel od drvivej väčšiny influencerov a celebritných profilov vyzerá ten jej ako ten najlacnejší reklamný leták plný inzercie na kozmetiku, nápoje, zájazdy a mnoho ďalšieho. Vlastne už ani nemá zmysel hovoriť o akomkoľvek product placemente a podľa všetkého si to uvedomuje nielen Plačková, ale aj všetci, ktorí majú o reklamu spojenú s jej tvárou záujem.
Asi nie je tajomstvom, že na tieto príspevky existuje cenník a záleží len od toho, čo vlastne od polmiliónového profilu chceš. Fanúšikov však, pochopiteľne, zaujíma, koľko sa dá za túto prácu mesačne zarobiť, a tak využili príležitosť opýtať sa prostredníctvom novej funkcie na Instagrame. Zuzana otvorene prezradila, že úplne presne nevie, no je to určite cez 10 tisíc a niekedy ešte oveľa viac. Záleží vraj od kampaní, reklám a tržieb.