Známy úpravca, ktorý sa sústredí predovšetkým na optické pakety pre renomované európske automobilky, sa tak po krátkej časovej odmlke hlási o slovo opäť.
I keď sa celý automobilový svet momentálne pripravuje na budúco týždňový autosalón v Paríži, od najväčších noviniek na chvíľu odbočíme a po dlhšom čase sa pozrieme na zúbky ďalšej zaujímavej tuningovej úprave. Nejde pritom o nič iné, ako najnovší poklad športovej divízie BMW M GmbH, špičkové BMW M4. Dizajnovo naozaj agresívne pôsobiace kupé si zobrala na paškál ďalšia, nemenej známa firma - Vorsteiner. Známy úpravca, ktorý sa sústredí predovšetkým na optické pakety pre renomované európske automobilky, sa tak po krátkej časovej odmlke hlási o slovo opäť. Najväčším paradoxom je pritom samotné názvoslovie úpravy, keďže tuner označuje svoj počin ako GTS. Táto trojica písmen pritom reprezentuje špičkovú, odľahčenú a výkonnejšiu verziu bavorského kupé, ktoré sa mimochodom už v tejto dobe testuje i pre momentálnu generáciu.
Aj tentokrát je gro celej úpravy karbónový paket zasadený na východiskový bodykit. Vpredu preto nájdeme dodatočný splitter, naopak vzadu pribudol ručne robený difúzor a štvorica výfukov s priemerom 90 milimetrov vyrobených z nerezovej ocele. Všetko následne podčiarkujú 20'' disky obuté do kvalitných pneumatík Michelin Pilot Super Sport, konkrétne v prípade zadných kolies so šírkou 295 milimetrov. Tým sme všetky podstatné zmeny spomenuli, a tak i tentokrát treba povedať, že keďže M4-ka je naozaj nádherným artiklom v ponuke, veľa toho, čo sa dá zlepšiť, nenájdeme. Zo strany Vorsteiner-a k úprave motorizácie nedošlo, preto i naďalej hovoríme o trojlitrovom radovom šesťvalci, preplňovanom dvoma turbo-dúchadlami. Ten ponúka veľkolepý výkon 317 kW / 431 koní, pričom krútiaci moment má hodnotu 550 N.m.