Áno, vidíte dobre, toto je práve to Gallardo, v ktorom bol kompletne upravený 10-valcový agregát a jeho okolité ústrojenstvo.

Lamborghini Gallardo je v tomto období už minulosťou, keďže v úvode roka ho vystriedal úplné nový Huracan LP610-4. Doteraz sa však stretávam s názormi, že po stránke dizajnu bolo Gallo, i napriek viac než 10 ročnému pôsobeniu, krajšie. V tomto prípade to pravdepodobne platí tiež a to najmä vďaka novým, značkovým diskom ADV.1 Wheels, i keď je pravda, že sa nejedná práve o najkrajší model. Ak ste si však všimli, disky sú pomerne malé, keďže ide len o 19'' vpredu, respektíve 18'' exempláre vzadu, ktoré sú obuté do hrubších pneumatík od renomovanej značky Toyo, konkrétne model R888.
Dôvod je prostý. Na všetky štyri kolesá totižto putuje neskutočných, približne 2000 koní! Áno, vidíte dobre, toto je práve to Gallardo, v ktorom bol kompletne upravený 10-valcový agregát a jeho okolité ústrojenstvo. Pod brutálny výkon sa podpísalo najmä twin-turbo, preprogramovaná riadiaca jednotka a úplne nové výfukové potrubie, ktoré vystrelilo pôvodných 570 koní na podstatne vyššiu hodnotu. I keď navonok toto "baby lambo" nevyzerá nijak špeciálne, jeho jazdné vlastnosti hovoria úplne iným jazykom. Akcelerácia na stovku mu totižto trvá len približne 2,4 sekundy a maximálna rýchlosť tesne prekročí 400 km/h!





