Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
26. januára 2016 o 10:33
Čas čítania 0:00
Tibor P.

Ženy ako sexuálne objekty v reklamách? Najnovšia kampaň chce poukázať na smutný trend v médiách

ZAUJÍMAVOSTI KAMPAŇ
Uložiť Uložené

#WomenNotObjects je iniciatívou, ktorá poukazuje na nadmernú objektivizáciu žien v spoločnosti.

Muži majú radi ženy, o tom niet pochýb. Nezáleží na tom, akú majú postavu, farbu a dĺžku vlasov či sfarbenie pleti. Príroda to už zariadila tak, že chémia medzi dvomi jedincami opačného pohlavia zafunguje a mužské srdce podľahne ženskej osobnosti. Reklamné spoločnosti tento fakt často využívajú vo svojich kampaniach k jednotlivým výrobkom, no v mnohých prípadoch, aspoň podľa niektorých skupín ľudí, zachádzajú za hranicu etiky či úcty voči ženskému pohlaviu. Na tento fakt v posledných dňoch upozorňuje #WomenNotObjects project, ktorý bojuje proti objektivizácii žien v reklamách. V najnovšom videu uvádzajú názorne niekoľko príkladov takéhoto správania naprieč všetkými odvetviami priemyslu. 

Kľúč k môjmu srdcu je muž, ktorý vonia ako vagína

Ženy ako sexuálne objekty v reklamách? Najnovšia kampaň chce poukázať na smutný trend v médiách

Milujem spať s mužmi, ktorí nevedia, ako sa volám

Ženy ako sexuálne objekty v reklamách? Najnovšia kampaň chce poukázať na smutný trend v médiách

Milujem obetovať svoju dôstojnosť za drink

Ženy ako sexuálne objekty v reklamách? Najnovšia kampaň chce poukázať na smutný trend v médiách

Dúfam, že keď moja dcéra vyrastie, bude mať presne takých priateľov

Ženy ako sexuálne objekty v reklamách? Najnovšia kampaň chce poukázať na smutný trend v médiách

Milujem to robiť sendvičom ústami

Ženy ako sexuálne objekty v reklamách? Najnovšia kampaň chce poukázať na smutný trend v médiách
Ženy ako sexuálne objekty v reklamách? Najnovšia kampaň chce poukázať na smutný trend v médiách

Domov
Zdieľať
Diskusia