#WomenNotObjects je iniciatívou, ktorá poukazuje na nadmernú objektivizáciu žien v spoločnosti.
Muži majú radi ženy, o tom niet pochýb. Nezáleží na tom, akú majú postavu, farbu a dĺžku vlasov či sfarbenie pleti. Príroda to už zariadila tak, že chémia medzi dvomi jedincami opačného pohlavia zafunguje a mužské srdce podľahne ženskej osobnosti. Reklamné spoločnosti tento fakt často využívajú vo svojich kampaniach k jednotlivým výrobkom, no v mnohých prípadoch, aspoň podľa niektorých skupín ľudí, zachádzajú za hranicu etiky či úcty voči ženskému pohlaviu. Na tento fakt v posledných dňoch upozorňuje #WomenNotObjects project, ktorý bojuje proti objektivizácii žien v reklamách. V najnovšom videu uvádzajú názorne niekoľko príkladov takéhoto správania naprieč všetkými odvetviami priemyslu.
Kľúč k môjmu srdcu je muž, ktorý vonia ako vagína
Milujem spať s mužmi, ktorí nevedia, ako sa volám
Milujem obetovať svoju dôstojnosť za drink
Dúfam, že keď moja dcéra vyrastie, bude mať presne takých priateľov
Milujem to robiť sendvičom ústami