Luxusná divízia značky Toyota predstavuje facelift modelu GS, v rámci ktorého prichádza i top verzia s dodatkom F.
Okrem technologických noviniek zo sveta automobilového priemyslu, ktoré boli predstavené na tohtoročnom veľtrhu elkektroniky CES v americkom meste hriechov, japonská odnož Toyoty, značka Lexus, svetu ukazuje modernizovaný sedan vyššej strednej triedy, model GS. Zmeny sa pochopiteľne nesú v znamení dizajnového smeru súčasných modelov automobilky, všetká pozornosť je však upriamená na najostrejšiu verziu, ktorá prichádza až pri príležitosti tohto faceliftu. Privítajme tak japonský supersedan GS F tradične oháknutý do modrého kabátu. Predná časť dostala po vzore nového IS-ka "dvojdielne" svetlomety s úzkym profilom a výhradne s technológiu LED-diód. Maska, teda, doslova povedané čeľusť v rámci športového balíka F nabrala podstatne na rozmeroch čo vo výsledku vyúsťuje do naozaj agresívne poňatých predných partií odkazujúcich na model RC F. Vzadu následne nechýba decentný spojler ale i difúzor a pre Lexus tradičná, šikmo orientovaná štvorica výfukov. GS F-ko je postavené na efektných 19'' diskoch, za ktorými sa ukrývajú výrazne strmene brzdového systému.
Podstatou verzie F je pochopiteľne motorizácia. Tou nie je nič iné ako 5-litrový atmosférický osemvalec pochádzajúci práve z modelu RC F. Výkonovo je agregát naladený na hodnotu 348 kW / 473 koní a 527 N.m. Lexus postavil GS F ako úhlavného nepriateľa BMW M5, ale aj Mercedesu E 63 AMG či Jaguaru XFR-S. Výkonovo síce očividne za daným triom zaostáva, ide ale však o jedinú možnosť s atmosférickým motorom a navyše, jeho pohotovostná hmotnosť je "len" 1830 kilogramov, čo je o približne 115 kíl menej než v prípade M5. Rýchlostné parametre zatiaľ nepoznáme, no zadná dvojica kolies by mala novinku odraziť na 100 km/h za približne 4,5 sekundy a dovoliť jej uháňať až 250 km/h, kedy sa pravdepodobne ozve obmedzovač (resp. možno až 270 km/h ako u RC F). Na viac informácií je automobilka zatiaľ skúpa.