Po dlhšej dobe tu máme opäť Range Rover, tentokrát športovo ladenú verziu s dodatkom Sport. Britská automobilka síce momentálne finišuje na novej, najbrutálnejšej verzii Range Roveru v histórii, ktorá bude pravdepodobne niesť označenie RS
Po dlhšej dobe tu máme opäť Range Rover, tentokrát športovo ladenú verziu s dodatkom Sport. Britská automobilka síce momentálne finišuje na novej, najbrutálnejšej verzii Range Roveru v histórii, ktorá bude pravdepodobne niesť označenie RS, pokiaľ sa však predstaví, spoločnosť Overfinch nám prináša svoju vlastnú verziu vyladeného SUV-čka. Hneď v úvode musím spomenúť, že i keď sa jedná iba o aftermarketového úpravcu, ročne bude produkovať až 100 kusov týchto Range-ov, čo je už pomerne veľké číslo. O čo teda ide?
Za necelých 90-tisíc libier dostanete Range Rover Sport s mohutnejším a športovejším karbónovým bodykitom. Ten pozostáva z agresívnejšieho predného nárazníka s dodatočnými LED-kami a pomerne výrazným spodným lízatkom. Okrem toho, vozidlo dopĺňajú jemne pozmenené bočné prahy a zadný nárazník, ktorý naopak po vzore toho predného dostal rovnako mohutnejšie a výraznejšie kontúry. Zadný difúzor podčiarkuje rozdelená dvojica rozmerných koncoviek výfukov, nový je aj strešný spojler. Všetky doplnené komponenty pripomínajú svojím tvarom písmeno X. Následne, čerešničkou na torte sú disky, ktoré úpravca ponúka vo viacerých dizajnových prevedeniach a to pri veľkosti od 21 až 23“! Karbón si našiel miesto aj v interiéri, kde dopĺňa kvalitnejšiu kožu vo viacerých farebných prevedeniach.
Za zmienku stojí určite aj úprava motorového priestoru, kde tróni najvýkonnejšia motorizácia v ponuke, päťlitrový osemvalec. Ten sa však dočkal úprav riadiacej jednotky a následne výmeny výfukového systému, vďaka čomu poskočil výkon celkovo na slušných 552 koní.