Ako bolo avizované v posledných dňoch, japonský Nissan dnes v noci predstaví svoj nový model v spolupráci s dvorným ladičom Nismo. Chýry sa naplnili a pozeráme sa na prvé oficiálne fotografie.
Ako bolo avizované v posledných dňoch, japonský Nissan dnes v noci predstaví svoj nový model v spolupráci s dvorným ladičom Nismo. Chýry sa naplnili a pozeráme sa na prvé oficiálne fotografie.
Ak ste čakali nejaký zbrusu nový model, asi vás sklamem. Avšak, nezúfajte. Pre modelový rok 2015 nám automobilka Nissan pod taktovkou Nisma ukuchtila facelift svojho športovo ladeného modelu Nissan 370Z Nismo. Vytunené 370Z-ko od Nisma malo svoj debut približne pred rokom a i keď to nie je v prípade úpravcov vo zvyku, dnes sme sa dočkali jemných modernizácii, ktoré majú udržať model atraktívny i pre nasledujúce obdobie. Paradoxom však je, že zmien sa dočkala len verzia Nismo a základne prevedenie ostáva pravdepodobne bez zmien.
Už na prvý pohľad vidíme, že Nismo citeľne zapracovalo na bodykite Z-tka. Nie je sa ani čomu čudovať, keďže športová verzia od Nisma sa doteraz pýšila len naozaj nenápadnými doplnkami. Tentokrát však úpravca siahol po drsnejšom prednom nárazníku, v ktorom sú integrované moderný LED-diódy, pričom okrem nich pribudli aj lesklé, na červeno lakované detaily, plniace účel splittera. Hlavné svetlomety ostali bez výrazných zmien, dočkali sa len tmavšieho pozadia, ktoré vytvára výborný kontrast v spojení s snehobielym lakom Pearl White. Okrem neho budú k dispozícií aj odtiene Solid Red, Magnetic Black a Brilliant Silver. Pozmenený bol tvar aj bočných prahov, ktoré rovnako ako predný nárazník dostali červené prvky. Zadný nárazník je tiež očividne športovejšie ladený, pribudli bočné odvetrávacie plochy, väčší difúzor a hrubšie koncovky výfukov. Naopak, oproti terajšiemu prevedeniu, facelift obnáša zmenšenie spojlera, kedže v tomto prípade vychádza priamo zo zadného veka batožinového priestory, pričom je očividne menší. Dizajnových zmien sa dočkali aj kolesá, ktoré po novom zahŕňajú 19'' disky s dvojfarebným prevedením.
Z celkového pohľadu tak zovňajšok pôsobí oveľa športovejšie, pričom je vidno, že bolo inšpirované brutálnym GT-Rkom vo verzii Nismo. Jemných kozmetických zmien sa určite dočkal aj interiér, fotografie však doposiaľ automobilka nezverejnila. Pod kapotou sa nič nezmenilo, opäť tam tróni 3,7-litrová V6-ka s výkonom 350 koní a 377 N.m, číže v porovnaní s klasickou verziou hovoríme o decentnom navýšení o 18 koní. Poháňaná je samozrejme zadná náprava, pričom sila na ňu putuje prostredníctvom 6-stupňového manuálu, respektíve 7-stupňovému automatu. Akcelerácia verzie 370Z Nismo trvá o niečo viac ako 5 sekúnd.