Všetci sme boli zároveň svedkami toho, ako sa Maroš Kramár pred prezidentkou najprv strápnil nemiestnými rečami a potom sa jej ospravedlňoval.
Už pred pár dňami televízia JOJ zverejnila upútavku na jubilejný 300. diel relácie Inkognito, v ktorom ukázala, ako sa Maroš Kramár a ďalší traja hlavní aktéri zabávajú na adresu tajného hosťa. To ešte nevedeli, že ide o veľmi špeciálnu návštevu, ktorou bola prezidentka Zuzana Čaputová.
Niekoľkosekundová reklama mala, zdá sa, úspech, pretože počas hlavného vysielacieho času si Inkognito zaplo 898-tisíc divákov a záver relácie si nenechalo usjť až 1 053 000 divákov nad dvanásť rokov, informujú Hospodárske Noviny. Boli sme svedkami toho, ako naša prezidentka zobrala poznámky známych hercov s nadhľadom a úsmevom, pretože jej bolo jasné, že o jej prítomnosti nevedia a aj keby áno, ich úlohou je zabaviť verejnosť.
Zábavná šou Inkognito funguje už od roku 2003 a v priemere ju každý podnelok na JOJke sleduje približne pol milióna divákov. Jubileum sa poradilo osláviť naozaj vo veľkom štýle, zároveň ide o rekord v rámci sledovanosti čo sa týka aktuálnej jesene.