Pod jeho príspevkom pribudli za posledných pár dní tisícky súhlasných komentárov.
Gianluca Casaccia je majiteľ pekného hotela na Filipínach, ktorý otvoril približne pred dvanástimi mesiacmi. Odvtedy mu na jeho praocvný email prišli stovky ponúk od ľudí, ktorí si hovoria influenceri. Tí ho žiadali, aby ich ubytoval zadarmo, pripravil pre nich jedlo a pitie a oni ho za to označia na svojom úspešnom profile na sociálnej sieti, najčastejšie Instagrame.
Samozrejme, títo ľudia považujú spomenutia iných profilov na tom svojom za platidlo, neuvedomujú si však pri tom, že pre málokoho to predstavuje skutočnú hodnotu. Obzvlášť hotel v luxusnej dovolenkovej destinácii pravdepodobne nie je zvedavý na „samozvaného influencera,“ ako ich v svojom príspevku nazýva.
Jeho cieľom bolo v prvom rade slušne informovať o tom, že jeho hotel White Banana Beach Club nemá záujem spolupracovať touto formou. Zároveň zadávateľom týchto ponúk odporúča, aby si napríklad našli normálnu prácu a jednoducho zaplatili.
Pod príspevkom sa zvrhla búrlivá diskusia, ozvali sa majitelia hotelov, „samozvaní influenceri“ aj bežní ľudia, ktorí vyjadrujú svoje názory. Niektorí nazývajú majiteľov úspešnejších instagramových stránok novodobými žobrákmi, iní tvrdia, že spravovať profil s veľkým počtom odberateľov je zodpovednosť a po tomto druhu práce je veľký dopyt.
Budeme radi, ak nám v komentároch dáš vedieť svoj názor, pokojne môžeš uvažovať len náš domáci trh.