Konflikty nevznikajú len medzi osobnosťami a technologickými gigantmi, ale aj potravinovými reťazcami na Slovensku.
Portál Trend dnes informuje o ďalšom konflikte medzi slovenským potravinovými reťazcami. Tentokrát je v hlavnej úlohe Lidl, ktorý Bille odpovedá na narážky z reklamy na YouTube. Tú mohli diváci sledovať ešte v úvode roka a v jednoduchosti poukazovala na to, že mliečne výrobky alebo olej sú v Bille naozaj lacnejšie a na rozdiel od iných obchodov sa tak len netvária.
Billa pri tom použila na zobrazenie svojich konkurentov, teda Lidlu a Kauflandu, len nenápadné označenie prostredníctvom príznačných farieb a označila ich za diskonty. Reakcia prvého menovaného konkurenta na seba nenechala dlho čakať a sme svedkami veľmi priamej odpovede.
Lidl vytvoril podstránku „Bilancovanie“, kde svoje produkty priamo porovnáva s tými, ktoré sa dajú kúpiť v Bille a sú si už na prvý pohľad podobné. Popisujú to hneď priamo v úvode: „Tak si to zbilancujme! Porovnali sme bežné predajné ceny našich výrobkov s výrobkami spoločnosti Billa s. r. o., aby ste mali istotu, že u nás nakúpite výhodnejšie.“
Podľa Trendu zvažuje Billa aj ďalšie kroky a aj keď presne nevieme, čo si pod tým máme predstaviť, zatiaľ vracia úder aspoň prostredníctvom sociálnych sietí, kde pridala príspevok, kde naráža na nedávnu kauzu s poľským mäsom.
Svojich fanúšikov sa Billa pýta, či je poľský pôvod mäsa za nízke ceny naozaj tou správnou voľbou.