Reklamy niekedy vedia najlepšie vystihnúť nálady v spoločnosti.
Bez médií by sme o mnohých problémoch ani len netušili. Aj keď momentálne čelíme obrovskému problému v podobe klimatických zmien, množstvo ľudí po celom svete sa o problematiku nielenže nezaujíma, ale ani neverí v jej existenciu. Nielen klimatické zmeny, ale aj medziľudské vzťahy v našej spoločnosti by si zaslúžili výraznú reformáciu, pretože sa k sebe často správame nevhodne.
Rodiny zažívajú domáce násilie, deti zostávajú na celý život psychicky ovplyvnené tragédiami, ktoré musia neustále sledovať, a jeden druhého predávame do otroctva, aby sme zarobili o pár tisíc navyše. Je potrebné, aby sme sa začali viac zaujímať o dianie okolo seba, overovať si fakty a dávať pozor na seba aj svojich blízkych a popritom sa stali zmenou, ktorú by sme vo svete chceli vidieť.
Namiesto hodenia odpadkov priamo na zem ich vyhodiť do odpadkového koša a ešte ich aj separovať, aby sme našej planéte svojou troškou pomohli. Nech aj nasledujúce reklamy slúžia ako výstraha pre ľudstvo, že ešte nie je príliš neskoro konať.