Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
15. marca 2018, 21:59
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Udrel by si radšej Rihannu či Chrisa Browna? Speváčku pobúrila reklama na Snapchate, ktorá si uťahuje z obetí domáceho násilia

ZAUJÍMAVOSTI RIHANNA
Uložiť Uložené

Speváčka nemala žiadne pochopenie pre nevhodnú reklamu na Snapchate.

Domáce násilie nie je zábavné ani vtipné. Po celom svete sa obeťami domáceho násilia stávajú milióny ľudí a množstvo z nich sa z tohto začarovaného kruhu nedokáže vyslobodiť. Domáce násilie zažila na vlastnej koži aj speváčka Rihanna, ktorá pred rokmi randila s Chrisom Brownom a po vzájomných potýčkach a verejnom škandále sa dvojica nadobro rozišla.

Speváčka zostala doudieraná a Chris bol zase obvinený z napadnutia. Odvtedy už pretieklo veľa vody a dvojica spoločne komunikuje, lenže spomienky na nešťastné obdobie sa Rihanne občas pripomenú. Nedávno sa to nevkusne a odporne podarilo aj aplikácii Snapchat po tom, čo sa v nej ako reklama objavila propagácia aplikácie Would You Rather?


V nej si užívatelia vyberajú jednu z dvoch možností, pričom obidve z nich sú vraj rovnako lákavé, a tak sa mnohým užívateľom zobrazila aj reklama, kde boli možnosti „Dal by si radšej facku Rihanne, alebo by si radšej udrel Chrisa Browna?“. Každá reklama na Snapchate pritom musí prejsť schvaľovacím procesom, takže niekto očividne považoval vtip na margo obetí domáceho násilia za vhodný. Speváčka sa o reklame onedlho dozvedela a na Instagrame potom aplikácii adresovala viacero trefných slov.

Odporúčané
Súboj outfitov: Jennifer Lopez alebo Rihanna? Vyber, ktorá popdiva predviedla na týždni módy lepší look  Súboj outfitov: Jennifer Lopez alebo Rihanna? Vyber, ktorá popdiva predviedla na týždni módy lepší look 23. januára 2024, 12:17

Najskôr Snapchatu vysvetlila, že už dávno nie je jej obľúbenou aplikáciou, a potom sa pýtala, čo malo byť pointou celej reklamy. Napísala, že jej nejde o osobné pocity, ale o pocity miliónov ľudí, ktorí sa stali obeťami domáceho násilia a Snapchat sa im vysmieva priamo do tváre. Aplikácia tak za sebou nemá práve najlepšie obdobie, pretože hodnotu jej akcií nedávno zhodila aj Kylie Jenner obyčajným tweetom. Ak to takto bude pokračovať aj naďalej, Snapchat onedlho prestane byť relevantný.


Domov
Zdieľať
Diskusia