Výrazné zmeny v portfóliu svetoznámeho nápoja.
Obľúbený nápoj miliónov ľudí dostane úplne novú verziu. Coca-Cola sa v minulosti už niekoľkokrát pokúšala vyrobiť svetoznámy kolový nápoj bez toho, aby obsahoval cukor, ale aj keď sa jej to podarilo, konkrétna verzia už nechutila ako pravá Coca-Cola a zákazníci na ňu jednoducho zanevreli. Podobný osud postretol aj verziu Coca-Cola Zero, ktorá sa do predaja dostala ešte v roku 2006, ale nikdy sa nestala takým obrovským hitom, ako mnohí očakávali. Coca-Cola sa preto rozhodla pozrieť na svoje nápoje bez cukru znovu a po dlhých rokoch strávených vytváraním dokonale vyváženej receptúry sa už onedlho na pulty obchodov dostane Coca-Cola No Sugar.
Veľavravný názov pritom nemá byť len marketingový ťahák, pretože Coca-Cola tvrdí, že terajšia receptúra v sebe skĺbila všetky požiadavky a sťažnosti zákazníkov a najnovšia verzia bez cukru vraj bude chutiť identicky ako originálna Coca-Cola. Nevedno, do akej miery sa toto tvrdenie dá považovať za pravdivé, ale s uvádzaním verzie No Sugar to Coca-Cola myslí skutočne vážne, pretože nielenže postupom času verzie Zero nadobro zmizne z obchodov, ale v najbližších mesiacoch bude vo veľkých svetových mestách rozdávať bezplatné vzorky, aby si ľudia mohli urobiť názor a na vlastnej koži porovnať to, či nová Coca-Cola bez cukru chutí identicky ako jej originálna sestra.