CEO mobilnej divízie LG zaútočil na ešte čerstvý počin z dielne kalifornského giganta. Ich nová vlajková loď G5 vraj zákazníkom prinesie unikátnu hodnotu. A strach nemajú ani z konkurenčného boja so Samsungom.
Android smartfón G5 ide už čoskoro do predaja a marketingové oddelenie populárneho juhokórejského výrobcu štartuje prvú poriadnu reklamnú kampaň, ktorou útočí priamo na konkurenciu zo Spojených štátov. Cielom ostrých slov bol totiž aj 4-palcový iPhone SE s minuloročným ústrojenstvom a ešte starším dizajnom, pretože niečo také by vraj v LG nikdy neprešlo. “Priniesť produkt so starou technológiou a funkcionalitou nie je štýl LG,” uviedol podľa webu KoreaHerald Cho Ju-no na margo predstavenia novinky s logom nahryznutého jabĺčka. “Hoci LG Electronics zvyšuje investície do nízko rozpočtových smartfónov, stále budeme zameraní na prinášanie zábavnej a exotickej hodnoty pre zákazníkov, a to prostredníctvom prémiových produktov ako je G5.”
Ešte počas tohtoročného podujatia MWC 2016 ukázal výrobca vynovenú vlajkovú loď, ktorou chce konkurovať hi-tech modelom na úrovni Galaxy S7 od konkurenta z tej istej krajiny. Optimistický v tejto otázke bol ale aj CEO Cho Ju-no, od modulárneho systému na výmenu prídavných častí očakávajú naozaj veľa. Ohlasy boli však doteraz viac-menej negatívne a mnohí novinku dokonca označovali za nedokončený prototyp. LG G5 príde na spotrebiteľský trh už o pár dní, konkrétne 1. apríla, vrátane niekoľkých dodatočných modulov. Na výber bude ako rozšírenie batérie a pridanie hardvérových tlačidiel na fotenie, tak aj špičkový Hi-Fi zvuk od Bang & Olufsen.