Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
11. júla 2015, 23:41
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!

TECH BMW TUNING
Uložiť Uložené

Rozlúčme sa so súčasnou generáciou sedmičky vďaka renomovanému úpravcovi vo veľkom štýle.

Väčšinová pozornosť okolo automobilky BMW sa momentálne točí okolo úplne novej vlakovej lode, radu 7. Jeho príchod ste mali podrobne zmapovaný aj vďaka našej hŕstke článkov, ktoré priblížili jej zámerné i nechcené odhaľovanie, ale i samotné veľkolepé predstavenie. Aj po takýchto očakávaných premiérách však rozhodne netreba zabúdať na zvyšné modely v portfóliu ako i súčasnú, do dôchodku posielanú sedmičku. Generácia F01 má rozhodne stále čo ponúknuť a myslia si to aj ľudia od nekompromisného úpravca G-Power, ktorý mníchovské tátoše vedie neraz zaviesť svojimi úpravami do extrému. Tentokrát si zobrali na mušku práve odchádzajúci rad 7, konkrétne dvanásťvalcové vyhotovenie známe ako 760i. Podstatou všetkých úprav je už tradične najmä to, čo na fotografiách neuvidíme, drobné zmeny ale neobišli ani exteriér. Najviditeľnejším doplnkom sú pritom dvojfarebné 5-lúčové a 21" disky Hurricane RR, ktoré k cene samotného bavoráku prihodia ďalších mastných 7647 €. Týmto máme vonkajšie rozdielnosti, keďže okrem nových diskov, pneumatík o rozmerov 255/35, resp. 295/30, a niekoľkým firemným plaketám ide o štandardný model bez športového M packetu, vrátane štvorice obrovských koncoviek výfukov, ktoré sú doménou výhradne verzie 760(L)i.

Samozrejme, gro úprav sa nachádza pod kapotou, kde tróni štandardne pre toto vyhotovenie 6-litrový dvanásťvalec (mimochodom, momentálne jediný mníchovský model, kde nájdeme agregát V12) s výkonom 544 koní a 750 N.m. Technici však zásahom do riadiacej jednotky a inštaláciou modelu G-Power Bi-Tronik 5 V1 v hodnote 2600 € navýšili výkon tejto limuzíne až cez 600 koní, presnejšie na hodnotu približne 449 kW / 610 koní, a to za prítomnosti krútiaceho momentu vo výške 870 N.m. Akcelerácia z 0 na 100 km/h trvá, po novom už starej vlajkovej lodi BMW len 4,3 sekundy, zatiaľ čo maximálna rýchlosť ostáva z bezpečnostných dôvodov obmedzená na známych 250 km/h. Viac informácií nemáme, treba však uznať, že ide o peknú labutiu pieseň tejto generácii. 

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!

610-koňové dvanásťvalcové BMW 760i ako labutia pieseň odchádzajúcej generácie od G-Poweru!
Domov
Zdieľať
Diskusia