Challenger je v rámci konkurentov, akým je Mustang a Camaro najviac kritizovaný a považovaný za najhoršiu voľbu, konečne tak prišiel čas na to, aby sa zlepšili nedostatky.
Už je tomu pravdepodobne aj viac než rok, čo sa hovorilo o facelifte jedného z najkultovejších muscle cars. Dodge Challenger je v rámci konkurentov, akým je Mustang a Camaro, najviac kritizovaný a považovaný za najhoršiu voľbu. Konečne tak prišiel čas na to, aby sa zlepšili najväčšie nedostatky.
Začnem exteriérom, ktorý sa však veľmi nezmenil a zachoval si teda klasické línie. Predná maska je po novom ešte agresívnejšia, pričom svetlomety dostali denné LED-diódy s tvarom veľmi podobným tým u BMW aka "angel eyes". Nárazník dostal jemné dizajnové korigácie, vďaka ktorým pôsobí modernejším dojmom. LED-ky sa nasťahovali aj do zadných svetlometov, pričom i tu evidujeme ich pozmenený tvar. Už netvoria súvislý horizontálny pás ale dve oddelené časti.
Najväčším kameňom úrazu bol však interiér, preto sa tie najhlavnejšie zmeny odohrali práve tam. Celá prístrojová doska prešla viditeľným redizajnom, ktorým Dodge sľubuje podstatne kvalitnejšie materiály a ergonómiu, než v prípade starej verzie. Motory sa nezmenili, výnimkou je len vrchol ponuky, verzia Hemi V8 6,4 l, ktorá ponúka navýšený výkon na 362 kW / 485 koní a 644 N.m. Vďaka osem-stupňovému automatu atakuje 96 km/h za 4,5 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť necelých 300 km/h.