Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
19. októbra 2022, 21:23
Čas čítania 1:18
Tímea Krauszová

Mydlo na ruky za päťdesiat, krém na tvár takmer za stovku. Jared Leto predstavil svoju kolekciu rodovo neutrálnej kozmetiky

Mydlo na ruky za päťdesiat, krém na tvár takmer za stovku. Jared Leto predstavil svoju kolekciu rodovo neutrálnej kozmetiky
Zdroj: Flickr/Gage Skidmore
MÓDA JARED LETO KOZMETIKA A STAROSTLIVOSŤ O KOŽU SPRÁVY ZO SVETA
Uložiť Uložené

Herec, spevák a zjavne aj podnikateľ. Leto predstavil svoju značku Twentynine Palms, chce ovládnuť trh wellnessu a životného štýlu.

Herec, spevák a investor Jared Leto rozbieha svoj vlastný biznis. Firma Twentynine Palms bude predávať produkty v segmente životného štýlu, špecializovať sa chcú na dizajnové produkty predovšetkým pre domácnosti, na vône a kozmetiku. Ako prvú predstavil kolekciu 12 kozmetických výrobkov, ktoré zahŕňajú mydlo a krém na ruky (47 dolárov za kus), šampóny a kondicionéry (54 dolárov za jednu fľašku) či krémy na tvár (87 dolárov) a na očné okolie (97 dolárov).

 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa JARED LETO (@jaredleto)

Podľa Vogue Business budú produkty predávať online, okrem toho budú dostupné v kamennej predajni v Paríži a v niekoľkých butikoch s kozmetikou v New Yorku, Los Angeles a Londýne. Na kozmetickej línii spolupracoval s Kate Forbes, ktorá viac ako 20 rokov pracovala vo vývojovom tíme pre známu austrálsku značku Aesop. „Twentynine Palms je kreatívnym ihriskom s množstvom produktov stále vo vývoji,“ povedal Leto s prísľubom, že viac kreatívnych spoluprác uvidíme v roku 2023.

Značka sa sústreďuje na lokálnu produkciu, chcú čo najviac ingrediencií získať z okolia továrne. Stredobodom pozornosti sú rastlinné extrakty ako výťažok z opuncie, z amarantu bohatého na esenciálne mastné kyseliny či z hydratujúcej pupalky dvojročnej. Hoci Leto priznáva, že kozmetika ho nikdy veľmi nezaujímala, zaujíma ho „myšlienka starostlivosti o seba v čo najprirodzenejšej forme“.

Odporúčané
Predáva sa na Slovensku „toxická“ kozmetika? Expertky na chémiu vysvetľujú, čo máš doma v kúpeľni Predáva sa na Slovensku „toxická“ kozmetika? Expertky na chémiu vysvetľujú, čo máš doma v kúpeľni 7. júna 2022, 14:30

Leto je ďalším z nekonečného radu celebrít, ktoré vidia podnikateľskú príležitosť v oblasti krásy. Ide o priemysel, na ktorý len v Spojených štátoch minuli lepšie zarábajúci zákazníci (s príjmom nad stotisíc dolárov ročne) deväť miliárd dolárov v prvej polovici roku 2022. Biznis s luxusnou či prestížnou kozmetikou však chce ovládnuť čoraz viac ľudí.

V septembri predstavila Kate Moss svoju značku Cosmoss, je to značka produktov pre krásu so zameraním na wellness (predáva napríklad čaj za 20 dolárov či krémy za 95). Rovnako v septembri predstavil svoju luxusnú značku herec Brad Pitt (Le Domaine), spolieha sa na bezrodový marketing a francúzske výťažky z hrozna, pričom v ponuke má 310-dolárový krém a 385-dolárové sérum. V roku 2022 prišli na trh aj značky Kim Kardashian (Skkn), Hailey Bieber (Rhode) či speváčky Ciary (OAM Skin).

Domov
Zdieľať
Diskusia