Herec, spevák a zjavne aj podnikateľ. Leto predstavil svoju značku Twentynine Palms, chce ovládnuť trh wellnessu a životného štýlu.
Herec, spevák a investor Jared Leto rozbieha svoj vlastný biznis. Firma Twentynine Palms bude predávať produkty v segmente životného štýlu, špecializovať sa chcú na dizajnové produkty predovšetkým pre domácnosti, na vône a kozmetiku. Ako prvú predstavil kolekciu 12 kozmetických výrobkov, ktoré zahŕňajú mydlo a krém na ruky (47 dolárov za kus), šampóny a kondicionéry (54 dolárov za jednu fľašku) či krémy na tvár (87 dolárov) a na očné okolie (97 dolárov).
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Podľa Vogue Business budú produkty predávať online, okrem toho budú dostupné v kamennej predajni v Paríži a v niekoľkých butikoch s kozmetikou v New Yorku, Los Angeles a Londýne. Na kozmetickej línii spolupracoval s Kate Forbes, ktorá viac ako 20 rokov pracovala vo vývojovom tíme pre známu austrálsku značku Aesop. „Twentynine Palms je kreatívnym ihriskom s množstvom produktov stále vo vývoji,“ povedal Leto s prísľubom, že viac kreatívnych spoluprác uvidíme v roku 2023.
Značka sa sústreďuje na lokálnu produkciu, chcú čo najviac ingrediencií získať z okolia továrne. Stredobodom pozornosti sú rastlinné extrakty ako výťažok z opuncie, z amarantu bohatého na esenciálne mastné kyseliny či z hydratujúcej pupalky dvojročnej. Hoci Leto priznáva, že kozmetika ho nikdy veľmi nezaujímala, zaujíma ho „myšlienka starostlivosti o seba v čo najprirodzenejšej forme“.
Leto je ďalším z nekonečného radu celebrít, ktoré vidia podnikateľskú príležitosť v oblasti krásy. Ide o priemysel, na ktorý len v Spojených štátoch minuli lepšie zarábajúci zákazníci (s príjmom nad stotisíc dolárov ročne) deväť miliárd dolárov v prvej polovici roku 2022. Biznis s luxusnou či prestížnou kozmetikou však chce ovládnuť čoraz viac ľudí.
V septembri predstavila Kate Moss svoju značku Cosmoss, je to značka produktov pre krásu so zameraním na wellness (predáva napríklad čaj za 20 dolárov či krémy za 95). Rovnako v septembri predstavil svoju luxusnú značku herec Brad Pitt (Le Domaine), spolieha sa na bezrodový marketing a francúzske výťažky z hrozna, pričom v ponuke má 310-dolárový krém a 385-dolárové sérum. V roku 2022 prišli na trh aj značky Kim Kardashian (Skkn), Hailey Bieber (Rhode) či speváčky Ciary (OAM Skin).