Terénna bugina je určená do tých najnáročnejších podmienok.
Nemecký úpravca je známy svojimi extrémnymi výtvormi, doposiaľ však vždy šlo o modely iných značiek. Pri príležitosti tohtoročných osláv 45. narodenín od založenia si však Brabus pripravil niečo extra. Volá sa 900 Crawler a bude to prvý výtvor od Brabusu, ktorého základom je vlastné šasi, ktoré nevychádza zo žiadneho bežného sériového vozidla. Ide o terénnu buginu, ktorú tvorí výrazný červený trubicový rám z vysoko spevnenej ocele.
Na ten je nainštalovaná len predná kapota v štýle triedy G a niekoľko menších bočných panelov karosérie, ktoré sú vytvorené z karbónových vlákien bez povrchového lakovania. V spodnej časti karosérie sú kevlarové prvky na ochranu podvozkových komponentov. Dvojtonový off-road stojí na obrovských terénnych pneumatikách, do ktorých sú obuté kované disky Brabus Monoblock HD. Špeciálne tlmiče dávajú pružinám voľnosť v rozpätí až 16 centimetrov, svetlá výška vozidla je pritom 53 centimetrov.
Kokpit ponúka miesto pre 4-člennú posádku a sú v ňom špeciálne pretekárske škrupinové sedadlá potiahnuté látkou Silvertex. Tá má docieliť nielen dostatočný komfort, ale zároveň aj odolať vode, slnečnému žiareniu i prachovým časticiam. Tvar palubnej dosky a displeje sa inšpirovali v triede G, hoci aj tu evidujeme jednotlivé tvary v menšej podobe.
Pod kapotou je prerobený benzínový osemvalec z dielne AMG. Pôvodne 4-litrový motor V8 biturbo získal okrem nových turbodúchadiel, výfukového potrubia, riadiacej jednotky aj nové ojnice a kľukový hriadeľ, došlo pritom k zvýšeniu zdvihového objemu na 4,5 litra. Výsledný výkon je na úrovni 662 kW/900 koní, krútiaci moment má hodnotu až 1 250 Nm. Brabus však informuje, že z bezpečnostného hľadiska je krútiaci moment obmedzený na 1 050 Nm. Extrémna bugina zvládne zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, maximálna rýchlosť je obmedzená na 160 km/h.
Brabus plánuje vytvoriť len 15 exemplárov, ktoré odovzdá zákazníkom v priebehu nasledujúcich troch rokov. Vzhľadom na to, že ide o malosériovú výrobu, špičkovú techniku a vzácne materiály, každý z vyrobených kusov bude stáť minimálne 749-tisíc €.