Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Median Sk.
Najviac ľudí na Slovensku sleduje televíziu, najmenej z nich číta dvojtýždenníky. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle – TGI za štvrtý kvartál 2020 a prvý kvartál 2021, ktoré zverejnila spoločnosť Median Sk.
Tlači kraľuje Nový Čas, vyhrali dokonca aj krížovky
Celková čítanosť celoštátnych denníkov dosahuje 25 % populácie. Na prvom mieste je pritom Nový Čas (14 %), ďalej Plus jeden deň (6 %), Sme a Pravda (oba denníky číta 5 % opýtaných), Hospodárske noviny, Denník N a Šport (zhodne 3 %).
Týždenníky číta 30 % opýtaných; najviac z nich siahne po Plus 7 dní alebo Báječnej žene (5 %). Časopis Život má štvorpercentnú čítanosť a týždenníky Nový Čas pre ženy, Slovenka, Eurotelevízia a Nový Čas Nedeľa majú zhodne po 3 %.
Najmenej spomedzi tlačených médií sa darí dvojtýždenníkom, ktoré číta 14 % opýtaných Slovákov. Najúspešnejším je TV Max (6 %), nasleduje Relax (4 %), Tele plus (3 %), sieť titulov ECHO (2 %) a s jednopercentnou čítanosťou Bratislavské noviny a Žena a život.