Ponuka sa má týkať výhradne videí na IGTV.
Od Instagramu je závislých mnoho influencerov, ktorí s obavou rozklikávajú každú novú správu o zmenách týkajúcich sa ich najdôležitejšieho zdroju príjmov, slávy a spoluprác.
V posledných dňoch sa hovorí o skrývaní počítadla lajkov alebo rozbitej funkcii Swipe-up, umožňujúcej odkázať na akýkoľvek web reklamného partnera.
![Bola som mesiac bez Instagramu: Nemohla som v noci spávať, chýbali mi lajky](https://refstatic.sk/article/Bola-som-mesiac-bez-Instagramu-Nemohla-som-v-noci-spavat-chybali-mi-lajky~b0e02ec1dcb7d79ee556.jpg?is=150x200c&ic=0x0x1076x667&s=ec00276dc50b7db9bb524b968e729780d36a082825495e37a7c3dc6a9b4f26de)
Web Reclaimthenet.org ale hlási aj pozitívne správy. Instagram vraj úspešným profilom plánuje platiť v prípade, že na jeho platformu začnú pridávať obsah pravidelne. Má to však háčik.
Finančná odmena sa zrejme bude týkať iba pridávania dlhších videí do IGTV. Túto časť vo svojej apke Instagram spustil približne v polovici roka 2018 s cieľom konkurovať televízii alebo YouTubu. Po vyše 12 mesiacoch ju však môžeme objektívne zhodnotiť ako totálny prepadák, ktorý prakticky nikoho nezaujíma.
![Instagram má profilom platiť za pridávanie nového obsahu. Ty však za svoje posty zrejme nič nedostaneš](https://i.refresher.sk/public/matejkrajcovic/instagram_IGTV.jpg)
Na základe informácií, ktoré získal Bloomberg, sa navyše zdá, že tvorcovia nebudú platení tak, ako napríklad YouTuberi.
IGTV by mal smerovať skôr k dohodám s väčšími spoločnosťami (napríklad denníky a televízie), ktorým vopred zaplatí za zazmluvnený počet objednaných videí, aby obsah na svojej platforme konečne nejako naštartoval.
A keďže videá nebudú môcť byť sponzorované žiadnou ďalšou spoločnosťou, za propagovanie krémov, nápojov alebo oblečenia, zrejme nikto zaplatené nedostane. Instagram sa tiež chce vyhýbať politike a kontroverzným sociálnym témam, zrejme kvôli blížiacim sa voľbám nového amerického prezidenta.