Po Coca Cole prichádza s podobnou tématikou aj Kofola, na ktorú sa postupne zvrhla veľká vlna kritiky.
Kofola ešte v prvej polovici roka predstavila novú kampaň, v rámci ktorej sa zmenil aj zaužívaný slogan a vizuál etikiet, resp. fólií v prípade väčšieho balenia. Aktuálne už zmenu zaregistrovali aj Slováci, zo satirickej stránky Zomri sa však dozvedáme, že sú aj takí, ktorí sa s ňou stotožňujú len veľmi ťažko.
Facebooková stránka zverejnila komentár Libora, ktorého nová grafika vytočila natoľko, že s Kofolou už nechce mať nikdy nič spoločné, dokonca rozbieha iniciatívu, aby jeho sledovatelia rovnako tento sladený nápoj kvôli etiketám nepili. Libor okrem iného propaguje na svojom profile extrémistickú politickú stranu, zdieľa dezinformačné weby a cituje Blahove statusy.
Pridal sa k nemu aj komentujúci Milan, ktorý prezradil, že deti aj vnukov bude učiť o špeciálnom zložení. Podľa neho chce totiž Kofola vyhubiť našu rasu tým, že do nápoja dáva skrytú otravu, ktorá spôsobí, že sa konzumentom začne páčiť rovnaké pohlavie.
Nedávno prišla s podobnou reklamou aj Coca Cola, ktorá svojou kampaňou otvorene LGBTI komunitu podporovala. V Maďarsku si za to vyslúžila obrovskú vlnu kritiky aj od vládnucích strán, ktoré sa komerčnej značke dokonca vyhrážali petíciami. Rovnako občanov navádzali, aby nápoj nepili.