Obľúbený nápoj predstavil novú reklamu.
Obľúbený československý nápoj Kofola vždy vedel, ako svojimi reklamami zaujať. Odjakživa sme boli naučení na slogan „Keď ju miluješ, nie je čo riešiť“ a Kofola ho najnovšie posunula posunula na vyššiu úroveň.
V novej reklame sa nechala inšpirovať básňou Máj od Karla Hynka Máchu a zachytáva príbeh lásky troch ľudí. Na jednej strane stojí krásna Jarmila, na tej druhej zase dvaja chlapci, ktorí by chceli získať jej srdce. Sedia spolu na strome a pozorujú Jarmilu, ona si ich dvorenie všíma a napokon sa všetci traja stretnú na jednej rozkvitnutej májovej lúke.
Chlapci zostávajú mierne zaskočení, že sa na lúke stretávajú obaja, ale nenechali sa odradiť. Jarmila na nich čaká pod veľkou čerešňou. Stačil jeden zvodný pohľad, chlapci na seba kývli a rozhodli sa o jej srdce zabojovať. Slováci si už všimli, že nové motto „Lásky je dosť pre všetkých“ v kombinácii s reklamou naznačuje, ako by mohla situácia na lúke skončiť.
V komentári pod videom už jeden užívateľ kritizuje nedostatok cudnosti a nabádanie k tomu, aby si mladí ľudia užívali trojku. Kofola však bude pokračovanie príbehu odhaľovať v nasledujúcich spotoch online, a tak možno stretnutie dopadne úplne inak, ako by si čakal.