Spolupracujte s Refresherom.

Priekopníkom natívnej reklamy, ktorý rozumie jazyku modernej generácie.

REFRESHER.sk

Prečo s nami spolupracovať?

Kreatíva

Vymyslíme kreatívne riešenia na komunikáciu vašich kampaní, ktoré naplnia vaše ciele a budú dostatočne zaujímavé aj pre cieľovú skupinu.

Produkcia

Zabezpečíme kompletnú produkciu naším in-house tímom. Profesionálny video tím, zvukár, fotograf a moderátori, ktorých mladí ľudia dobre poznajú.

Distribúcia

Obsah, ktorý spolu vytvoríme dostaneme pred našich viac ako 1 milión čitateľov a státisíce followerov.

Demografia

Oslovte unikátnu cieľovú skupinu, vašich zákazníkov, viac ako milión moderných ľudí na Slovensku, ktorých bavia najnovšie vychytávky, zaujímajú sa o módu, hudbu, filmy a technológie.

Vekové rozdelenie návštevníkov
Slovensko
Česko
12-17
8%
8%
(približne 101 118 ľudí)
18-24
47%
47%
(približne 539 448 ľudí)
25-30
24%
24%
(približne 275 994 ľudí)
31-34
7%
7%
(približne 81 852 ľudí)
35-44
7%
7%
(približne 86 070 ľudí)
45+
4%
4%
(približne 55 404 ľudí)

Počet ľudí je orientačný a je vypočítaný z počtu realných užívateľov na danej domene a percentuálneho pomeru používateľov a ich veku z našich dát.

Len cez náš web, oslovíte veľkú časť modernej a prevažne mladej cieľovej skupiny na Slovensku. Podľa našich dát 71% našej cieľovej skupiny je vo veku 18 až 30 rokov.

Návštevnosť a sledovatelia

Len slovensko
Len česko
spolu
Web
1 200 0001 779 0782 979 078
reálnych použivateľov
Instagram
238 00029 200267 200
followerov
Facebook
252 10076 000328 100
fanúšikov
Youtube
158 00022 900180 900
odberateľov

Prehľad možnosti inzercie

Zasiahnite svojich zákazníkov rôznymi formátmi na mieru: Články na webe, videá na youtube, instagramové posty, podcasty a bannerová reklama. Obsah vždy prispôsobený kanálu, na ktorom je komunikovaný.

Články
Podcasty
Hlavný kanál
Spotify, Apple Podcast

Detaily možností inzercie

Články

Natívne články

Natívny článok prirodzene komunikuje produkt/službu, má pridanú hodnotu - čitateľ reklamu konzumuje formou zaujímavej témy. Obsah pripravuje redakcia Refresheru na vopred dohodnutú a schválenú tému. Tému navrhujeme buď na základe zadania od klienta alebo vytvárame celú kampaň. Článok je na webe publikovaný s označením sponzorovaný obsah.

Články
Natívny článok
Zatvoriť

Natívny článok

REFRESHER Nativne clanky

Natívny článok prirodzene komunikuje produkt/službu, má pridanú hodnotu - čitateľ reklamu konzumuje formou zaujímavej témy. Obsah pripravuje redakcia Refresheru na vopred dohodnutú a schválenú tému. Tému navrhujeme buď na základe zadania od klienta alebo vytvárame celú kampaň. Článok je na webe publikovaný s označením sponzorovaný obsah.

Očakávané výsledky

3 000+ prečítaní

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú nenútene a prirodzene prezentovať svoj produkt/službu/event.

Špecifikácie
  • Článok je publikovaný na hlavnej stránke pod profilom Inzercia
  • Hotový článok je v rozsahu minimálne 700 slov
  • Článok obsahuje do 10 ilustračných fotografii
  • Článok ostáva na webe minimálne 365 dní, štandardne na neurčito
Ukážky

Čo dnes dostane podnikateľ zadarmo? Tieto rady oceníš pri rozbiehaní vlastného biznisu

Chceš usporiadať parádnu domácu párty? Týmto chybám sa vyvaruj

Vieš, ako prať? Neznič si tričká a radšej checkni ultimátny návod, za ktorý ťa pochváli aj mamka

Bolesti brucha, vyrážky či únava? Možno máš problém, o ktorom ani nevieš

KVÍZ: Odkiaľ pochádzajú bolonské špagety? Vyskúšaj, či dokážeš správne odpovedať na týchto 10 otázok o Taliansku

PR články

Článok resp. tlačová správa, ktorého kompletnú prípravu zabezpečuje klient. Refresher schvaľuje obsah a v prípade potreby navrhne úpravy textu. Článok je na webe publikovaný s označením PR správa.

Články
PR článok
Zatvoriť

PR článok

REFRESHER PR clanky

Článok resp. tlačová správa, ktorého kompletnú prípravu zabezpečuje klient. Refresher schvaľuje obsah a v prípade potreby navrhne úpravy textu. Článok je na webe publikovaný s označením PR správa.

Očakávané výsledky

1 500+ prečítaní

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú mať absolútnu kontrolu nad obsahom aj za cenu nižšej čítanosti. Pre klientov, ktorí uvádzajú na trh produkt/službu/značku, ktorú naša cieľovka ešte nepozná. Pre klientov, ktorí nemajú k dispozícii rozpočet a kapacity na natívny obsah.

Špecifikácie
  • Článok je publikovaný na hlavnej stránke pod profilom Inzercia
  • Hotový článok v rozsahu minimálne 400 slov v textovom dokumente dodáva klient
  • Článok obsahuje 3-4 ilustračné fotografie
  • Článok ostáva na webe minimálne 365 dní, štandardne na neurčito
Ukážky

V Bratislave nájdeš nové nákupné centrum. Jeho adresa ťa zrejme prekvapí

Nauč sa žiť inak v nových bratislavských bytoch. Takto vyzerá minimalizmus

Nudíš sa v karanténe? Natoč video a zarob si 365 eur

Východniari budú mať svojho kráľa!

Bannery

Bannerová reklama

Bannerová reklama umiestnená na webe. Všetky formáty sú brandsafe (vďaka aplikovaniu filtra sa vaše bannerové plochy nezobrazia pri obsahu, ktorý môže vyvolávať negatívne emócie) a viewable (banner sa načítava tesne pred tým ako sa dostane na obrazovku používateľa - vďaka tomu sa započítavajú len impresie bannerov, ktoré sa používateľovi skutočne zobrazili; bannery sú efektívnejšie a zároveň šetríme Vaše peniaze). Približne 80% našich čitateľov navštevuje web z mobilu, preto odporúčame využiť najmä formáty určené pre mobil, desktop formáty sú vhodné pri dlhodobejších kampaniach prípadne ako doplnok k formátom určených pre mobil.

Bannery
Bannerová reklama
Zatvoriť

Bannerová reklama

REFRESHER Bannerova reklama

Bannerová reklama umiestnená na webe. Všetky formáty sú brandsafe (vďaka aplikovaniu filtra sa vaše bannerové plochy nezobrazia pri obsahu, ktorý môže vyvolávať negatívne emócie) a viewable (banner sa načítava tesne pred tým ako sa dostane na obrazovku používateľa - vďaka tomu sa započítavajú len impresie bannerov, ktoré sa používateľovi skutočne zobrazili; bannery sú efektívnejšie a zároveň šetríme Vaše peniaze). Približne 80% našich čitateľov navštevuje web z mobilu, preto odporúčame využiť najmä formáty určené pre mobil, desktop formáty sú vhodné pri dlhodobejších kampaniach prípadne ako doplnok k formátom určených pre mobil.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú byť kontinuálne “na očiach” a pripomínať sa ľuďom. Pre klientov, ktorí nechcú tvoriť obsah alebo nemajú rozpočet a kapacity na tvorbu obsahu. Pre klientov, pre ktorých je vysoký zásah dôležitejší než komunikovať tému do hĺbky.

Možnosti formátu
Štandardné display formáty
  • square - 300x300, 300x250, 250x250, 336x280
  • doublesquare - 300x600
  • leaderboard & billboard - 728x90, 970x250, 900x200, 1000x100
  • big beautiful banner - 1260x400
Branding
  • branding - 2000x1400
Mobile fullscreen
  • mobile fullscreen - 300x300 responzívny formát
Video outstream
  • video outstream - mp4, 5-80 sekúnd
Technické požiadavky
  • Kreatíva v podporovanom formáte - png, jpg, gif, video, html5, mp4
  • Maximálna veľkost dát: do 100kb v prípade štandardných formátov, do 200kb v prípade neštandardných formátov
  • URL adresa, kde má smerovať preklik - môže obsahovať aj merací kód
  • Celé technické požiadavky
Očakávané výsledky
CTR lowCTR mediumCTR high
Square0.10%0.15%0.25%
Square - mobile only0.15%0.25%0.50%
Double Square0.10%0.20%0.30%
Double Square - mobile only0.35%0.50%0.85%
Megaboard0.15%0.25%0.85%
Large Megaboard0.20%0.30%1.00%
BBB (BigBeautifulBanner)0.40%0.75%1.20%
Branding0.25%0.50%0.80%
Mobile fullscreen0.50%0.80%1.50%
Video outstream0.20%1%3%
Dáta dostupné na direct / preferred / guaranteed dealy
  • vek
  • pohlavie
  • región pôvod/záujem
  • šport - sledovanie/záujem
  • šport - aktívne
  • plán nákupu bytu (do 1,2,3 rokov)
  • fajčiar
  • zrak
  • záujem o zdravý životný štýl
Dostupnosť:
Dáta dostupné len v prípade nastavovania dealov cez google.

Zber a využitie:
Dáta sú zbierané cez dotazník na webe, návštevník vypĺňa informácie manuálne. Kedykoľvek si môže dáta zmazať a zmeniť. Neposkytujeme ich tretím stranám a na využitie mimo našich kanálov.

Špecifickejšie cielenie:
Dokážeme zbierať aj špecifické dáta v prípade vačších inzerentov.

Veľkosť vzoriek:
Záleží od otázky, pri základných ako vek a pohlave cez 100-tisíc, špecifickejšie otázky len v tisícoch.

Brandsafety filter

Máme k dispozícii brandsafe filter, ktorý nezobrazuje reklamu pri obsahu, ktorý nie je vhodný pre inzerenta, značku. Filtre máme nastavené na 2 úrovne:

Úroveň 1 - nešťastie
Slová, ktoré sa spájajú s negatívnymi správami a nešťastiami, drogami, krvou. Časté kľúčové slová v spravodajstve.

Úroveň 2 - nešťastie + deti
Ku filtru negatívnych kľúčových slov pridáva aj slová, ktoré sa spájajú s deťmi.

Viditeľnosť a výkon jednotlivých plôch
MOBILDESKTOP
FormátCTRViewabilityCTRViewability
Above the fold0.75%50%0.73%54%
In content1.20%70%0.60%75%
Below the fold0.30%33%0.22%40%
Right panelnie je k dispozíciinie je k dispozícii0.30%65%
Outstreamnie je k dispozícii80%nie je k dispozícii80%
Brandingnie je k dispozíciinie je k dispozícii0.50%65%
Približná kapacita jednotlivých veľkostí kreatív (impresie, mesačne)
ČESKOSLOVENSKO
FormátSpoluDesktopMobilSpoluDesktopMobil
300x300/336x280/300x2502 550 000250 0002 300 0002 550 000250 0002 300 000
300x600 / 160x6003 570 000200 0003 370 0003 570 000200 0003 370 000
970x90 / 900x250180 000180 0000180 000180 0000
2000x1400180 000180 0000180 000180 0000
Video oustream2 000 000130 0001 870 0002 000 000130 0001 870 000

Programmatický nákup a predaj

Drvivú väčšinu našich display plôch je možné nakúpiť programmaticky. Na predaj využívame SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svoje špecifiká. Pri programmatickom nákupe vám dokážeme ku privátnym dealom poskytnúť cielenie na základe dát o našich návštevníkoch, cieliť len brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.

Bannery
Programmatický nákup a predaj
Zatvoriť

Programmatický nákup a predaj

REFRESHER Programmaticky nakup a predaj

Drvivú väčšinu našich display plôch je možné nakúpiť programmaticky. Na predaj využívame SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svoje špecifiká. Pri programmatickom nákupe vám dokážeme ku privátnym dealom poskytnúť cielenie na základe dát o našich návštevníkoch, cieliť len brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.

Dáta dostupné na direct / preferred / guaranteed dealy
  • vek
  • pohlavie
  • región pôvod/záujem
  • šport - sledovanie/záujem
  • šport - aktívne
  • plán nákupu bytu (do 1,2,3 rokov)
  • fajčiar
  • zrak
  • záujem o zdravý životný štýl
Dostupnosť:
Dáta dostupné len v prípade nastavovania dealov cez google.

Zber a využitie:
Dáta sú zbierané cez dotazník na webe, návštevník vypĺňa informácie manuálne. Kedykoľvek si môže dáta zmazať a zmeniť. Neposkytujeme ich tretím stranám a na využitie mimo našich kanálov.

Špecifickejšie cielenie:
Dokážeme zbierať aj špecifické dáta v prípade vačších inzerentov.

Veľkosť vzoriek:
Záleží od otázky, pri základných ako vek a pohlave cez 100-tisíc, špecifickejšie otázky len v tisícoch.

Využívame nasledovné SSP
Google Ad Manager logoAdform logo
Špecifiká nákupu priestoru na Refresheri podľa SSP
Google Ad Manager logoAdform logo
štandardné formáty
branding
video outstream
rich media
detailné cielenie + dáta Refresheru
brandsafe filtre
Informácie k plochám

Above the fold - prvá plocha, ktorá sa návštevníkovi načítava, nad nadpisom.

In content - plochy sa načítavajú v obsahu článku.

Below the fold - pod obsahom článkov, nižšie položené a menej výkonné plochy.

Right panel - pravý panel, len na desktope.

Branding - branding, len na desktope, veľkosť 2000x1400.

Outstream - outstream, vkladanie podobne ako in content, v obsahu.

Veľkosti - 300x300, 300x250, 336x280, 970x250, 300x600, 160x600. Vieme doplniť a nastaviť podľa požiadaviek.

Viditeľnosť a výkon jednotlivých plôch
MOBILDESKTOP
FormátCTRViewabilityCTRViewability
Above the fold0.75%50%0.73%54%
In content1.20%70%0.60%75%
Below the fold0.30%33%0.22%40%
Right panelnie je k dispozíciinie je k dispozícii0.30%65%
Outstreamnie je k dispozícii80%nie je k dispozícii80%
Brandingnie je k dispozíciinie je k dispozícii0.50%65%
Brandsafety filter

Máme k dispozícii brandsafe filter, ktorý nezobrazuje reklamu pri obsahu, ktorý nie je vhodný pre inzerenta, značku. Filtre máme nastavené na 2 úrovne:

Úroveň 1 - nešťastie
Slová, ktoré sa spájajú s negatívnymi správami a nešťastiami, drogami, krvou. Časté kľúčové slová v spravodajstve.

Úroveň 2 - nešťastie + deti
Ku filtru negatívnych kľúčových slov pridáva aj slová, ktoré sa spájajú s deťmi.

Približná kapacita jednotlivých veľkostí kreatív (impresie, mesačne)
ČESKOSLOVENSKO
FormátSpoluDesktopMobilSpoluDesktopMobil
300x300/336x280/300x2502 550 000250 0002 300 0002 550 000250 0002 300 000
300x600 / 160x6003 570 000200 0003 370 0003 570 000200 0003 370 000
970x90 / 900x250180 000180 0000180 000180 0000
2000x1400180 000180 0000180 000180 0000
Video oustream2 000 000130 0001 870 0002 000 000130 0001 870 000

Social

Instagram post

Instagram post je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu, ale zároveň aj na priamu komunikáciu krátkej informácie. Výhodou postu je jeho interaktivita - ľudia sa môžu vyjadriť k téme v komentároch, označovať priateľov čo výrazne zvyšuje dosah. Z postu môžeme smerovať ľudí na článok alebo web klienta prostredníctvom link in bio - odkazu uloženého v popise profilu. Post je uverejnený na profile @refreshersk a ostáva tam minimálne 365 dní.

Social
Instagram post
Zatvoriť

Instagram post

REFRESHER Instagram post

Instagram post je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu, ale zároveň aj na priamu komunikáciu krátkej informácie. Výhodou postu je jeho interaktivita - ľudia sa môžu vyjadriť k téme v komentároch, označovať priateľov čo výrazne zvyšuje dosah. Z postu môžeme smerovať ľudí na článok alebo web klienta prostredníctvom link in bio - odkazu uloženého v popise profilu. Post je uverejnený na profile @refreshersk a ostáva tam minimálne 365 dní.

Očakávané výsledky

35 000 - 60 000+ oslovených používateľov

Možnosti formátu
Príspevok s naším template-om + link in bio

Ukážky

Natívny príspevok

Môže ísť napríklad o fotografiu z natáčania reportáže alebo o príspevok vo forme videa (vystrihnutá časť z videa na štvorec)

Ukážky

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť už existujúci obsah (článok, web, video, ...). Pre klientov, ktorí chcú odkomunikovať krátku informáciu alebo navnadiť ľudí na obsah. Pre klientov, ktorí chcú vytvárať živý obsah, do ktorého sa môžu zapojiť -> interaktivita, engagement (oznacuju sa ludia)

kto sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Instagram stories

Instagramová story je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu. V rámci 15 sekúnd dokážeme efektívne komunikovať najdôležitejšie informácie a navnadiť ľudí na obsah, na ktorý ich vďaka prekliku môžeme rovno smerovať. Story je uverejnená na profile @refreshersk a viditeľná 24 hodín od zverejnenia.

Social
Instagram stories
Zatvoriť

Instagram stories

REFRESHER Instagram story

Instagramová story je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu. V rámci 15 sekúnd dokážeme efektívne komunikovať najdôležitejšie informácie a navnadiť ľudí na obsah, na ktorý ich vďaka prekliku môžeme rovno smerovať. Story je uverejnená na profile @refreshersk a viditeľná 24 hodín od zverejnenia.

Očakávané výsledky

18 000 - 30 000 oslovených používateľov

Možnosti formátu
  • template story + swipe up na článok/web klienta
  • story na mieru/interaktívna story - napr. anketa
  • natívna story - napr. z natáčania videa, z eventu alebo firemných raňajok
Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť už existujúci obsah (článok, web, video, ...)

kto sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Instagram súťaž

Instagramová súťaž je súťažne upravený instagramový post uverejnený vo feede na profile @refreshersk. V rámci popisu môžeme odkomunikovať zaujímavú informáciu o produkte alebo o samotnej značke. Vizuál aj popis súťaže pripravuje a publikuje Refresher po schválení klientom. Produkt/služba, o ktoré sa súťaží musia byť v minimálnej hodnote 300 € (výnimkou sú vstupy na zaujímavé podujatia a exkluzívne/limitované produkty). Instagramová súťaž vytvára okolo produktu/služby auru exkluzivity a prirodzene zvyšuje záujem ľudí o značku.

Social
Instagram súťaž
Zatvoriť

Instagram súťaž

REFRESHER Instagram sutaz

Instagramová súťaž je súťažne upravený instagramový post uverejnený vo feede na profile @refreshersk. V rámci popisu môžeme odkomunikovať zaujímavú informáciu o produkte alebo o samotnej značke. Vizuál aj popis súťaže pripravuje a publikuje Refresher po schválení klientom. Produkt/služba, o ktoré sa súťaží musia byť v minimálnej hodnote 300 € (výnimkou sú vstupy na zaujímavé podujatia a exkluzívne/limitované produkty). Instagramová súťaž vytvára okolo produktu/služby auru exkluzivity a prirodzene zvyšuje záujem ľudí o značku.

Očakávané výsledky

50 000 - 90 000 oslovených používateľov (1 000 - 10 000+ aktívne zapojených používateľov/súťažiacich)

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť svoj Instagramový účet a zvýšiť počet followerov alebo budovať povedomie o značke.

Špecifikácie

Pre klientov, ktorí chcú podporiť svoj Instagramový účet a zvýšiť počet followerov alebo budovať povedomie o značke.

Ukážky
kto sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

TikTok post

TikTok je jedným z najnovších obľúbených prírastkov medzi sociálnymi sieťami, na ktorej sa sústreďuje najmä mladá cieľová skupina v rozmedzí od 13 do 30 rokov. Ide o platformu, ktorá stavia na trende vizuálnej komunikácie, ktorú generácia Z preferuje.

TikTok posty sú krátke videá, ktoré uvoľnenou a zábavnou formou komunikujú základné informácie o produkte/službe. Výhodou tohto nadľahčeného formátu je veľký potenciál virálnosti, keďže ide často o vtipné video, na ktoré môže nadviazať ďalším videom aj samotný používateľ. Dĺžka videa sa musí pohybovať v rozmedzí 10 až 60 sekúnd. Post je umiestnený na profile Refresher SK.

Social
TikTok post
Zatvoriť

TikTok post

REFRESHER TikTok

TikTok je jedným z najnovších obľúbených prírastkov medzi sociálnymi sieťami, na ktorej sa sústreďuje najmä mladá cieľová skupina v rozmedzí od 13 do 30 rokov. Ide o platformu, ktorá stavia na trende vizuálnej komunikácie, ktorú generácia Z preferuje.

TikTok posty sú krátke videá, ktoré uvoľnenou a zábavnou formou komunikujú základné informácie o produkte/službe. Výhodou tohto nadľahčeného formátu je veľký potenciál virálnosti, keďže ide často o vtipné video, na ktoré môže nadviazať ďalším videom aj samotný používateľ. Dĺžka videa sa musí pohybovať v rozmedzí 10 až 60 sekúnd. Post je umiestnený na profile Refresher SK.

Očakávané výsledky

10 000+ oslovených používateľov

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú osloviť mladú cieľovú skupinu natívne a kreatívnou formou.

Video

Freshnews

Pravidelný spravodajský formát, prostredníctvom ktorého prinášame najzaujímavejšie udalosti uplynulých dní zo sveta módy, hudby, technológií a všetkého čo zaujíma generáciu Y a Z. Každá časť sa venuje približne 8 témam, ktoré uvádza moderátorska dvojica. Správy sú ilustrované fotografiami a videoukážkami, dopĺňajú ich krátke reportáže. Freshnews vychádzajú vždy v pondelok a vo štvrtok.

Video
Freshnews
Zatvoriť

Freshnews

REFRESHER Freshnews video

Pravidelný spravodajský formát, prostredníctvom ktorého prinášame najzaujímavejšie udalosti uplynulých dní zo sveta módy, hudby, technológií a všetkého čo zaujíma generáciu Y a Z. Každá časť sa venuje približne 8 témam, ktoré uvádza moderátorska dvojica. Správy sú ilustrované fotografiami a videoukážkami, dopĺňajú ich krátke reportáže. Freshnews vychádzajú vždy v pondelok a vo štvrtok.

Očakávané výsledky

35 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Sponzoring

Umiestnenie brandingu v úvode a v závere videa (grafika + hovorený claim). Dĺžka úvodného umiestnenia: 5-7 sekúnd, dĺžka záverečného umiestnenia: 15 sekúnd

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so silnou značkou Refresher.

Ukážky
60-90 sekundová reportáž

Krátka reportáž so zaradením medzi správy. V rámci reportáže vieme v krátkosti predstaviť produkt, pripraviť report z eventu, vyzdvihnúť najdôležitejšie informácie služby.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú stručne a efektívne informovať ľudí o produkte/službe/evente.

Ukážky
spomenutie článku/súťaže a ukážka z videa

Krátka vsuvka, v ktorej odkomunikujeme tie najdôležitejšie informácie z článku alebo spomenieme prebiehajúcu súťaž s krátkym vysvetlením podmienok súťaže. V prípade videa, medzi správy zakomponujeme krátku ukážku (približne 15s + zahlásenie moderátora) ako teasing samostatného videa ešte pred uverejnením alebo po uverejnení videa ako pripomenutie.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť výsledky už existujúcich výstupov a zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorú obsah na inej platforme mohol obísť.

Ukážky
Product placement

Natívne zakomponovanie produktu - napr. oblečenie moderátorov

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so silnou značkou Refresher.

Ukážky
kto sleduje freshnews?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Samostatné video / vlog

Neformálny natívny video formát, v rámci ktorého môžu diváci sledovať ako pracujeme, cestujeme a niekedy ich necháme nahliadnuť aj do nášho súkromia. Ide o uvoľnený, autentický formát, do ktorého vieme prirodzene zapojiť aj klienta.

Video
Samostatné video / vlog
Zatvoriť

Samostatné video / vlog

REFRESHER Vlog

Neformálny natívny video formát, v rámci ktorého môžu diváci sledovať ako pracujeme, cestujeme a niekedy ich necháme nahliadnuť aj do nášho súkromia. Ide o uvoľnený, autentický formát, do ktorého vieme prirodzene zapojiť aj klienta.

Očakávané výsledky

25 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Diel na mieru

Tému vlogu prispôsobíme tak, aby sa tematicky hodila ku klientovi a produktu alebo službe, ktoré chce odkomunikovať a zároveň tak aby umiestnenie pôsobilo prirodzene.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke. Pre klientov, ktorí chcú svoj produkt/službu dostať do povedomia natívne.

Ukážky
kto sleduje vlogy?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Ankety

Ankety sú pravidelným formátom, v rámci ktorého náhodným respondentom v uliciach kladie moderátor otázky, na ktoré chce poznať odpoveď celé Slovensko. Každá anketa má otázky zamerané na inú tému, no produkujeme aj pravidelné videoseriály. Respondentov, za odvahu odpovedať, odmeňujeme rôznymi darčekmi - produktami alebo poukážkami od klientov.

Video
Ankety
Zatvoriť

Ankety

REFRESHER Ankety

Ankety sú pravidelným formátom, v rámci ktorého náhodným respondentom v uliciach kladie moderátor otázky, na ktoré chce poznať odpoveď celé Slovensko. Každá anketa má otázky zamerané na inú tému, no produkujeme aj pravidelné videoseriály. Respondentov, za odvahu odpovedať, odmeňujeme rôznymi darčekmi - produktami alebo poukážkami od klientov.

Možnosti reklamného umiestnenia
Anketa na mieru

Tému ankety prispôsobujeme tak aby sa tematicky hodila ku klientovi a produktu alebo službe, ktoré chce odkomunikovať.

Očakávané výsledky

40 000+ pozretí

Ukážky
Anketa Čo počúvaš?

Ľudí v uliciach sa pýtame Čo práve počúvajú a ďalšie otázky spojené s hudbou.

Očakávané výsledky

50 000+ pozretí

Ukážky
Anketa Čo … a koľko to stálo?

Ľudí sa pýtame na konkrétnu vec, ktorú vlastnia v závislosti od obdobia/sezóny a na to koľko ich to stálo - napr. Čo máš na sebe a koľko to stálo?

Očakávané výsledky

40 000+ pozretí

Ukážky
Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomia o značke. Pre klientov, ktorí uvádzajú na trh produkt, ktorý chcú predstaviť a dostať medzi ľudí. Ak nie je priestor vymysliet nieco unikatne vyuzijeme zabehnuty a uspesny format

kto sleduje ankety?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Testovačka

Testovačka je video formát, v rámci ktorého testujeme produkty a služby, cieľom čoho je informovať a zhrnúť pre diváka plusy a mínusy, aby vedel lepšie zhodnotiť budúcu kúpu. Video uvádza moderátor, ktorý si k sebe väčšinou pozve zaujímavého hosťa, spolu s ktorým testujú daný produkt/službu a autenticky komentujú svoju skúsenosť. V závere testovania máme možnosť spomenúť zvýhodnenú ponuku pre našich divákov, aby produkt/službu mohli otestovať aj oni sami. Zároveň je to ďalší spôsob ako merať dosah a záujem ľudí o značku.

Video
Testovačka
Zatvoriť

Testovačka

REFRESHER Testovacka

Testovačka je video formát, v rámci ktorého testujeme produkty a služby, cieľom čoho je informovať a zhrnúť pre diváka plusy a mínusy, aby vedel lepšie zhodnotiť budúcu kúpu. Video uvádza moderátor, ktorý si k sebe väčšinou pozve zaujímavého hosťa, spolu s ktorým testujú daný produkt/službu a autenticky komentujú svoju skúsenosť. V závere testovania máme možnosť spomenúť zvýhodnenú ponuku pre našich divákov, aby produkt/službu mohli otestovať aj oni sami. Zároveň je to ďalší spôsob ako merať dosah a záujem ľudí o značku.

Očakávané výsledky

20 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Diel na mieru

Video je vždy zamerané na testovanie konkrétneho produktu/služby.

Pre koho áno

Pre klientov s produktom alebo službou, pri ktorých si veria a chcú demonštrovať funkcionalitu alebo hlavné výhody. Klient musí byť pripravený, že ide o formát, ktorý je striktne objektívny, preto môžu byť spomenuté aj nevýhody, vieme dat promo kod.

Ukážky
Kto sleduje naše Testovačky?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Backstage

Videoseriál mapujúci hudobné akcie, v rámci ktorého divákom ukazujeme miesta, kam sa bežný návštevník koncertu nedostane. Každá časť je z koncertu iného interpreta z rôznych slovenských, ale aj zahraničných miest. Súčasťou odviazaného formátu je aj rozhovor s vystupujúcim interpretom a anketa s návštevníkmi.

Video
Backstage
Zatvoriť

Backstage

REFRESHER Backstage

Videoseriál mapujúci hudobné akcie, v rámci ktorého divákom ukazujeme miesta, kam sa bežný návštevník koncertu nedostane. Každá časť je z koncertu iného interpreta z rôznych slovenských, ale aj zahraničných miest. Súčasťou odviazaného formátu je aj rozhovor s vystupujúcim interpretom a anketa s návštevníkmi.

Očakávané výsledky

70 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Sponzoring

Umiestnenie brandingu v úvode a v závere videa (grafika + hovorený claim). Dĺžka úvodného umiestnenia: 5-7 sekúnd, dĺžka záverečného umiestnenia: 15 sekúnd.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke a ich produkty/služby sú zároveň spojené s nočným životom a zábavou.

Ukážky
Kto sleduje náš Backstage?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Iné

V rámci dlhodobej spolupráce pripravujeme projekty šité na mieru pre klienta. Téma a charakter projektu sa prispôsobuje vždy potrebám, komunikácii a cieľom klienta. Nový formát vždy pripravíme tak aby išlo o niečo jedinečné.

Video
Iné
Zatvoriť

Iné

REFRESHER Ine video

V rámci dlhodobej spolupráce pripravujeme projekty šité na mieru pre klienta. Téma a charakter projektu sa prispôsobuje vždy potrebám, komunikácii a cieľom klienta. Nový formát vždy pripravíme tak aby išlo o niečo jedinečné.

Špeciálne projekty
Odhodlanie loviť

Nemoderovaný dokument pripravovaný v spolupráci s Jägermeister; každá časť predstavuje jednu známu osobnosť, ktorá to čo robí, robí na 120%

Ukážky
Refresher Leto/Refresher Zima

Séria unikátnych vlogov, v rámci ktorých divákom ukazujeme, že Slovensko je v lete aj v zime plné možností a zážitkov. Produkcia cestuje po Slovensku a stretáva sa s fanúšikmi, ktorí ich sprevádzajú regiónom a ukazujú im zaujímavosti.

Očakávané výsledky

60 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia:
  • sponzoring - umiestnenie brandingu v úvode videa, grafika + claim
  • sponzoring - umiestnenie brandingu v úvode videa, grafika + claim
Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke a spájať sa so silnou značkou Refresher.

Ukážky

Podcasty

Freshnews

Freshnews podcast vznikol ako doplnok k spravodajskému formátu Freshnews na YouTube. Podcast je praktickým zhrnutím všetkých dôležitých informácií uplynulých dní.

Podcasty
Freshnews
Zatvoriť

Freshnews

REFRESHER Freshnews podcast

Freshnews podcast vznikol ako doplnok k spravodajskému formátu Freshnews na YouTube. Podcast je praktickým zhrnutím všetkých dôležitých informácií uplynulých dní.

Očakávané výsledky

900+ vypočutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umiestnenie natívneho sponzoringu v približnej dĺžke 30 sekúnd v úvode podcastu. Sponzoring zahŕňa umiestnenie loga partnera v náhľadovom obrázku podcastu, spomenutie v článku a ďalšie šírenie prostredníctvom sociálnych sietí.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so silnou značkou Refresher.

Ukážky
Kto počúva freshnews podcast?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Podgast

Podgast sú rozhovory gastro influencera Čoje-ho so zaujímavými osobnosťami z gastro segmentu, ale aj mimo neho. Okrem hlavnej témy - jedla, s hosťami preberá aj zaujímavosti z ich života.

Podcasty
Podgast
Zatvoriť

Podgast

REFRESHER Podgast podcast

Podgast sú rozhovory gastro influencera Čoje-ho so zaujímavými osobnosťami z gastro segmentu, ale aj mimo neho. Okrem hlavnej témy - jedla, s hosťami preberá aj zaujímavosti z ich života.

Očakávané výsledky

5 000+ vypočutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umiestnenie natívneho sponzoringu v približnej dĺžke 30 sekúnd v úvode podcastu. Sponzoring zahŕňa umiestnenie loga partnera v náhľadovom obrázku podcastu, spomenutie v článku a ďalšie šírenie prostredníctvom sociálnych sietí na profile @refreshersk a @cojebratislava

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so zaujímavým projektom a silnou značkou Refresher a ich produkt/služba je z gastro segmentu alebo s ním úzko súvisí.

Ukážky
Kto počúva podgast?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Rozhovory

Rozhovory sú podcastovou verziou našich textových a video rozhovorov, ktorých hosťom sú zvyčajne známe osobnosti. Okrem “preklopených rozhovorov” feed obsahuje aj bonusový obsah, ktorý bude dostupný len ako podcast.

Podcasty
Rozhovory
Zatvoriť

Rozhovory

REFRESHER Rozhovory podcast

Rozhovory sú podcastovou verziou našich textových a video rozhovorov, ktorých hosťom sú zvyčajne známe osobnosti. Okrem “preklopených rozhovorov” feed obsahuje aj bonusový obsah, ktorý bude dostupný len ako podcast.

Očakávané výsledky

2 500+ vypočutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umiestnenie natívneho sponzoringu v približnej dĺžke 30 sekúnd v úvode podcastu. Sponzoring zahŕňa umiestnenie loga partnera v náhľadovom obrázku podcastu.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so silnou značkou Refresher.

Rozhovor na mieru

Umiestnenie natívneho sponzoringu v približnej dĺžke 30 sekúnd v úvode podcastu. Sponzoring zahŕňa umiestnenie loga partnera v náhľadovom obrázku podcastu.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí sa chcú venovať určitej téme do hĺbky a edukovať publikum prostredníctvom zaujímavého a ľahko dostupného formátu.

Ukážky
Kto počúva rozhovory podcast?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Všesvet

Všesvet sú pohodové rozhovory o cestovaní a zároveň najpočúvanejší cestovateľský podcast na Slovensku. O svojich cestovateľských zážitkoch sa rozprávajú Kristína a Naďa, ktoré si k sebe pravidelne pozývajú zaujímavých hostí.

Podcasty
Všesvet
Zatvoriť

Všesvet

Všesvet sú pohodové rozhovory o cestovaní a zároveň najpočúvanejší cestovateľský podcast na Slovensku. O svojich cestovateľských zážitkoch sa rozprávajú Kristína a Naďa, ktoré si k sebe pravidelne pozývajú zaujímavých hostí.

Očakávané výsledky

3 000+ vypočutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umiestnenie natívneho sponzoringu v približnej dĺžke 30 sekúnd v úvode podcastu. Sponzoring zahŕňa umiestnenie loga partnera v náhľadovom obrázku podcastu.

Ukážky
Kto počúva Všesvet?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

F-tapes

F-tapes sú módnou Wikipédiou. Náš moderátor Šajmo a módny redaktor Hlava vedú rozhovory o móde z najrôznejších uhlov.

Podcasty
F-tapes
Zatvoriť

F-tapes

F-tapes sú módnou Wikipédiou. Náš moderátor Šajmo a módny redaktor Hlava vedú rozhovory o móde z najrôznejších uhlov.

Očakávané výsledky

1 000+ vypočutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umiestnenie natívneho sponzoringu v približnej dĺžke 30 sekúnd v úvode podcastu. Sponzoring zahŕňa umiestnenie loga partnera v náhľadovom obrázku podcastu.

Ukážky
Kto počúva F-tapes?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Cenník

Aktuálny cenník na vyčíslenie mediálneho priestoru v grossových cenách. Radi s vami preberieme množstevné zľavy alebo pripravíme špecifické ponuky na mieru.

Stiahnúť cenník
Technické špecifikácie

Základné technické informácie k príprave kreatív pre jednotlivé formáty. V prípade ďalších otázok vám radi poradíme cez naše obchodné zastúpenie.

Zobraziť
Reklamný kódex

Náš reklamný kódex definuje základné princípy obchodného oddelenia a nášho prístupu ku spolupráci s komerčnými subjektmi. Definuje nezávislosť redakcie, princípy označovania reklamy, reportovanie a ďalšie záležitosti.

Prečítať celý dokument

Máte záujem o spoluprácu?Kontaktujte nás.

 
Odoslané

Ďakujeme, vaša správa bola odoslaná. Náš obchodný zástupca spracuje vašu požiadavku a bude čoskoro v kontakte.

REFRESHER Obchodný Team

© 2020 refresher.sk