alt text

Reklama

Prečo s nami spolupracovať?

Kreatíva

Vymyslíme kreatívne riešenia na komunikáciu vašich kampaní, ktoré naplnia vaše ciele a budú dostatočne zaujímavé aj pre cieľovú skupinu.

Produkcia

Zabezpečíme kompletnú produkciu naším in-house tímom. Profesionálny video tím, zvukár, fotograf a moderátori, ktorých mladí ľudia dobre poznajú.

Distribúcia

Obsah, ktorý spolu vytvoríme dostaneme pred našich viac ako 1 milión čitateľov a státisíce followerov.

Demografia

Oslovte unikátnu cieľovú skupinu, vašich zákazníkov, viac ako milión moderných ľudí na Slovensku, ktorých bavia najnovšie vychytávky, zaujímajú sa o módu, hudbu, filmy a technológie.

Vekové rozdelenie návštevníkov
Slovensko
Česko
12-17
8%
8%
(približne 101 118 ľudí)
18-24
47%
47%
(približne 539 448 ľudí)
25-30
24%
24%
(približne 275 994 ľudí)
31-34
7%
7%
(približne 81 852 ľudí)
35-44
7%
7%
(približne 86 070 ľudí)
45+
4%
4%
(približne 55 404 ľudí)

Počet ľudí je orientačný a je vypočítaný z počtu realných užívateľov na danej domene a percentuálneho pomeru používateľov a ich veku z našich dát.

Len cez náš web, oslovíte veľkú časť modernej a prevažne mladej cieľovej skupiny na Slovensku. Podľa našich dát 71% našej cieľovej skupiny je vo veku 18 až 30 rokov.

Návštevnosť a sledovatelia

Len slovensko
Len česko
spolu
Web
1 418 501 1 081 421 2 499 922
reálnych použivateľov
Instagram
389 000 172 000 561 000
followerov
Facebook
252 000 76 798 328 798
fanúšikov
Youtube
193 000 53 300 246 300
odberateľov

Prehľad možnosti inzercie

Zasiahnite svojich zákazníkov rôznymi formátmi na mieru: Články na webe, videá na youtube, instagramové posty, podcasty a bannerová reklama. Obsah vždy prispôsobený kanálu, na ktorom je komunikovaný.

Články
Natívna video produkcia
Podcasty
Hlavný kanál
Spotify, Apple Podcast

Detaily možností inzercie

Články

REFRESHER Články

Natívny článok

Natívny článok prirodzene komunikuje produkt/službu, má pridanú hodnotu - čitateľ reklamu konzumuje formou zaujímavej témy. Obsah pripravuje redakcia Refresheru na vopred dohodnutú a schválenú tému. Tému navrhujeme buď na základe zadania od klienta alebo vytvárame celú kampaň.

Články
Natívny článok
Zatvoriť

Natívny článok

REFRESHER Natívny článok

Natívny článok prirodzene komunikuje produkt/službu, má pridanú hodnotu - čitateľ reklamu konzumuje formou zaujímavej témy. Obsah pripravuje redakcia Refresheru na vopred dohodnutú a schválenú tému. Tému navrhujeme buď na základe zadania od klienta alebo vytvárame celú kampaň.

Očakávané výsledky

3 000+ prečítaní, pri témach blizkych cieľovej skupine 10 000+

Možnosti formátu
Predstavenie produktu/služby
Popis

Predstavenie produktu/služby môže byť v rámci natívneho článku zakomponované do témy súvisiacej s daným produktom/službou alebo môže ísť o článok, ktorý je kompletne venovaný produktu/službe či aktivite, ktorú chce klient komunikovať. Článok je publikovaný na hlavnej stránke s označením “Sponzorovaný obsah”.

Príklady

Chceš usporiadať parádnu domácu párty? Týmto chybám sa vyvaruj

Čo dnes dostane podnikateľ zadarmo? Tieto rady oceníš pri rozbiehaní vlastného biznisu

Vieš, ako prať? Neznič si tričká a radšej checkni ultimátny návod, za ktorý ťa pochváli aj mamka

Bolesti brucha, vyrážky či únava? Možno máš problém, o ktorom ani nevieš

Vyrobili ju presne na náš trh, a preto nemala konkurenciu. Legendárna tyčinka Deli oslavuje 40 rokov

Longform
Popis

Longform je natívny článok s náročnejšou témou, ktorej sa copywriter venuje do hĺbky. Tému článku vyberá copywriter tak aby sa obsahovo hodila ku klientovi a kampani, ktorú chce komunikovať. Článok by mal mať edukatívny charakter a priniesť tak čitateľovi hodnotné informácie. Článok je publikovaný na hlavnej stránke s označením “Sponzorovaný obsah”.

Príklady

Štyri dni žúrovala a chceli po nej vyhlásiť pátranie. Romana a ďalšie dve Slovenky prezradili, aký je život s bipolárnou poruchou

Ako byť zdravší? Vedecky podložené spôsoby, ako si posilniť imunitu

Tipy pre začiatočníkov, ktorí chcú začať s investovaním

Kvíz
Popis

Krátky článok s napojením na kvízové otázky. Téma kvízu je prispôsobená vždy tak, aby bola pre čitateľa zaujímavá a zároveň tak aby mal klient v úvodnom texte dostatok priestoru na odkomunikovanie dôležitých informácii o produkte/aktivite. Štandardne kvíz obsahuje 10 otázok s jednou správnou odpoveďou. Kvíz je publikovaný na hlavnej stránke s označením “Sponzorovaný obsah”.

Príklady

KVÍZ: Uhádneš % alkoholu v Tatratea len podľa jeho farby?

KVÍZ: Poznáš svoju krv? Vyskúšaj odpovedať na týchto 10 otázok a zisti, či si vhodný darca

Charakterový kvíz
Popis

Krátky článok s napojením na kvízové otázky. Téma kvízu je prispôsobená vždy tak, aby bola pre čitateľa zaujímavá a zároveň tak aby mal klient v úvodnom texte dostatok priestoru na odkomunikovanie dôležitých informácii o produkte/aktivite. Štandardne kvíz obsahuje 10 otázok s 3-4 možnosťami, bez správnej odpovede. Výsledkom kvízu je charakteristika alebo odporúčanie na základe odpovedí. Kvíz je publikovaný na hlavnej stránke s označením “Sponzorovaný obsah”.

Príklady

KVÍZ: Nevieš, čo si pozrieť? Urob si kvíz a zisti, ktorý film je stvorený pre teba

Pre koho áno

Natívne články sú vhodné pre klientov, ktorí chcú nenútene a prirodzene prezentovať svoj produkt/službu/event alebo pre klientov, ktorí chcú využiť produkčné možnosti Refresheru.

Špecifikácie
  • Hotový natívny článok je v rozsahu minimálne 700 slov, pri longform článkoch približne 1500 slov.
  • Článok obsahuje do 10 ilustračných fotografii.
  • Článok ostáva na webe minimálne 365 dní, štandardne na neurčito.
Technické požiadavky
  • Vyplnený brief
  • Ilustračné fotografie s uvedeným zdrojom/autorom fotografie - ideálne sú fotky na šírku, max. 5Mb
  • Preklikové odkazy/meracie kódy (nepovinné)

PR článok

Článok resp. tlačová správa, ktorého kompletnú prípravu zabezpečuje klient. Refresher schvaľuje obsah a v prípade potreby navrhne úpravy textu. Článok je publikovaný na hlavnej stránke vo vyhradenom boxe s označením PR správa.

Články
PR článok
Zatvoriť

PR článok

REFRESHER PR článok

Článok resp. tlačová správa, ktorého kompletnú prípravu zabezpečuje klient. Refresher schvaľuje obsah a v prípade potreby navrhne úpravy textu. Článok je publikovaný na hlavnej stránke vo vyhradenom boxe s označením PR správa.

Očakávané výsledky

1 500+ prečítaní bez dodatočnej podpory

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú mať absolútnu kontrolu nad obsahom aj za cenu nižšej čítanosti. Pre klientov, ktorí uvádzajú na trh produkt/službu/značku, ktorú naša cieľovka ešte nepozná. Pre klientov, ktorí nemajú k dispozícii rozpočet a kapacity na natívny obsah.

Špecifikácie
  • Článok je publikovaný na hlavnej stránke pod profilom Sponzorovaný obsah
  • Hotový článok v rozsahu minimálne 400 slov v textovom dokumente dodáva klient
  • Článok obsahuje 3-4 ilustračné fotografie
  • Článok ostáva na webe minimálne 365 dní, štandardne na neurčito
Technické požiadavky
  • Hotový článok v rozsahu minimálne 400 slov v textovom dokumente (napr. pdf, word)
  • Ilustračné fotografie s uvedeným zdrojom/autorom fotografie - ideálne sú fotky na šírku
  • Preklikové odkazy/meracia kódy (nepovinné)
Príklady

V Bratislave nájdeš nové nákupné centrum. Jeho adresa ťa zrejme prekvapí

Nauč sa žiť inak v nových bratislavských bytoch. Takto vyzerá minimalizmus

Nudíš sa v karanténe? Natoč video a zarob si 365 eur

Východniari budú mať svojho kráľa!

SEO článok

Článok s umiestnenými odkazmi smerujúcimi na web klienta. Články sú vhodné na linkbuilding ako súčasť optimalizácie pre vyhľadávače.

Články
SEO článok
Zatvoriť

SEO článok

Článok s umiestnenými odkazmi smerujúcimi na web klienta. Články sú vhodné na linkbuilding ako súčasť optimalizácie pre vyhľadávače.

Očakávané výsledky

Negarantované.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorý chcú zlepšiť svoju pozíciu vo vyhľadávačoch.

Špecifikácie
  • Článok je publikovaný v sekcií (podľa témy) s označením "PR správa".
Technické požiadavky
  • Článok v textovom dokumente v ľubovoľnom rozsahu.
  • Preklikové linky s vyznačením umiestnenia.

Display reklama

Video reklama

Video reklama môže byť INSTREAM alebo OUTSTREAM.

Display reklama
Video reklama
Zatvoriť

Video reklama

Video reklama môže byť INSTREAM alebo OUTSTREAM.

INSTREAM

Video reklama umiestnená pred videá z produkcie Refresheru v článkoch na webe. Funguje principiálne podobne, ako reklama v youtube videách. Vaša reklama sa spustí pred videom, keď video čitateľ manuálne spustí. Reklamu je možné preskočiť po 6 sekundách.

OUTSTREAM

Vaša reklama sa spúšťa samostatne, v tele článku a len v prípade, keď na danú lokalitu používateľ doscrolluje a vidí ju. Nespustí sa video mimo monitora. Táto reklama je o nico menej efektívna, keďže čitateľ číta a sleduje text, nie video, ale aj oveľa lacnejšia ako INSTREAM.

Pre koho áno

Pokiaľ máte pekné video určené na konzumáciu na internete. Dĺžka videa môže byť od 6 sekúnd po približne 45 sekúnd.

Video reklamu je možné nakupovať Programmaticky prostredníctvom DV360.

Ukážka prehrávača a IN-STREAM reklamy
Prehľad výkonnosti
CTR low CTR medium CTR high
INSTREAM 3% 8% 20%
OUTSTREAM 0.1% 0.25% 0.5%

Bannerová reklama

Bannerová reklama umiestnená na webe. Všetky formáty sú brandsafe (vďaka aplikovaniu filtra sa vaše bannerové plochy nezobrazia pri obsahu, ktorý môže vyvolávať negatívne emócie) a viewable (banner sa načítava tesne pred tým ako sa dostane na obrazovku používateľa - vďaka tomu sa započítavajú len impresie bannerov, ktoré sa používateľovi skutočne zobrazili; bannery sú efektívnejšie a zároveň šetríme Vaše peniaze) Približne 80% našich čitateľov navštevuje web z mobilu, preto odporúčame využiť najmä formáty určené pre mobil, desktop formáty sú vhodné pri dlhodobejších kampaniach prípadne ako doplnok k formátom určených pre mobil.

Display reklama
Bannerová reklama
Zatvoriť

Bannerová reklama

REFRESHER Bannerová reklama

Bannerová reklama umiestnená na webe. Všetky formáty sú brandsafe (vďaka aplikovaniu filtra sa vaše bannerové plochy nezobrazia pri obsahu, ktorý môže vyvolávať negatívne emócie) a viewable (banner sa načítava tesne pred tým ako sa dostane na obrazovku používateľa - vďaka tomu sa započítavajú len impresie bannerov, ktoré sa používateľovi skutočne zobrazili; bannery sú efektívnejšie a zároveň šetríme Vaše peniaze) Približne 80% našich čitateľov navštevuje web z mobilu, preto odporúčame využiť najmä formáty určené pre mobil, desktop formáty sú vhodné pri dlhodobejších kampaniach prípadne ako doplnok k formátom určených pre mobil.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú byť kontinuálne “na očiach” a pripomínať sa ľuďom. Pre klientov, ktorí nechcú tvoriť obsah alebo nemajú rozpočet a kapacity na tvorbu obsahu. Pre klientov, pre ktorých je vysoký zásah dôležitejší než komunikovať tému do hĺbky.

Možnosti formátu
Štandardné display formáty
  • square - 300x300, 300x250, 250x250, 336x280
  • doublesquare - 300x600
  • leaderboard & billboard - 728x90, 970x250, 900x200, 1000x100
  • big beautiful banner - 1260x400
Branding
  • branding - 2000x1400
Mobile fullscreen
  • mobile fullscreen - 300x300 responzívny formát
Technické požiadavky
  • Kreatíva v podporovanom formáte - png, jpg, gif, video, html5, mp4
  • Maximálna veľkost dát: do 100kb v prípade štandardných formátov, do 200kb v prípade neštandardných formátov
  • URL adresa, kde má smerovať preklik - môže obsahovať aj merací kód
  • Celé technické požiadavky
Očakávané výsledky
CTR low CTR medium CTR high
Square 0.10% 0.15% 0.25%
Square - mobile only 0.15% 0.25% 0.50%
Double Square 0.10% 0.20% 0.30%
Double Square - mobile only 0.35% 0.50% 0.85%
Megaboard 0.15% 0.25% 0.85%
Large Megaboard 0.20% 0.30% 1.00%
BBB (BigBeautifulBanner) 0.40% 0.75% 1.20%
Branding 0.25% 0.50% 0.80%
Mobile fullscreen 0.50% 0.80% 1.50%
Dáta dostupné na direct / preferred / guaranteed dealy
  • vek
  • pohlavie
  • región pôvod/záujem
  • šport - sledovanie/záujem
  • šport - aktívne
  • plán nákupu bytu (do 1,2,3 rokov)
  • fajčiar
  • zrak
  • záujem o zdravý životný štýl
Dostupnosť:
Dáta dostupné len v prípade nastavovania dealov cez google.

Zber a využitie:
Dáta sú zbierané cez dotazník na webe, návštevník vypĺňa informácie manuálne. Kedykoľvek si môže dáta zmazať a zmeniť. Neposkytujeme ich tretím stranám a na využitie mimo našich kanálov.

Špecifickejšie cielenie:
Dokážeme zbierať aj špecifické dáta v prípade vačších inzerentov.

Veľkosť vzoriek:
Záleží od otázky, pri základných ako vek a pohlave cez 100-tisíc, špecifickejšie otázky len v tisícoch.

Brandsafety filter

Máme k dispozícii brandsafe filter, ktorý nezobrazuje reklamu pri obsahu, ktorý nie je vhodný pre inzerenta, značku. Filtre máme nastavené na 2 úrovne:

Úroveň 1 - nešťastie
Slová, ktoré sa spájajú s negatívnymi správami a nešťastiami, drogami, krvou. Časté kľúčové slová v spravodajstve.

Úroveň 2 - nešťastie + deti
Ku filtru negatívnych kľúčových slov pridáva aj slová, ktoré sa spájajú s deťmi.

Viditeľnosť a výkon jednotlivých plôch
MOBIL DESKTOP
Formát CTR Viewability CTR Viewability
Above the fold 0.75% 50% 0.73% 54%
In content 1.20% 70% 0.60% 75%
Below the fold 0.30% 33% 0.22% 40%
Right panel nie je k dispozícii nie je k dispozícii 0.30% 65%
Outstream nie je k dispozícii 80% nie je k dispozícii 80%
Branding nie je k dispozícii nie je k dispozícii 0.50% 65%
Približná kapacita jednotlivých veľkostí kreatív (impresie, mesačne)
ČESKO SLOVENSKO
Formát Spolu Desktop Mobil Spolu Desktop Mobil
300x300/336x280/300x250 2 550 000 250 000 2 300 000 2 550 000 250 000 2 300 000
300x600 / 160x600 3 570 000 200 000 3 370 000 3 570 000 200 000 3 370 000
970x90 / 900x250 180 000 180 000 0 180 000 180 000 0
2000x1400 180 000 180 000 0 180 000 180 000 0
Video oustream 2 000 000 130 000 1 870 000 2 000 000 130 000 1 870 000

Programmatický nákup a predaj

Drvivú väčšinu našich display plôch je možné nakúpiť programaticky. Na predaj využívame SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svoje špecifiká. Pri programatickom nákupe vám dokážeme ku privátnym dealom poskytnúť cielenie na základe dát o našich návštevníkoch, cieliť len brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.

Display reklama
Programmatický nákup a predaj
Zatvoriť

Programmatický nákup a predaj

REFRESHER Programmatický nákup a predaj

Drvivú väčšinu našich display plôch je možné nakúpiť programaticky. Na predaj využívame SSP platformu Google AdManager a AdFrom. Každá z SSP má svoje špecifiká. Pri programatickom nákupe vám dokážeme ku privátnym dealom poskytnúť cielenie na základe dát o našich návštevníkoch, cieliť len brandsafe obsah a plochy s vysokou viewabilitou a CTR.

Dáta dostupné na direct / preferred / guaranteed dealy
  • vek
  • pohlavie
  • región pôvod/záujem
  • šport - sledovanie/záujem
  • šport - aktívne
  • plán nákupu bytu (do 1,2,3 rokov)
  • fajčiar
  • zrak
  • záujem o zdravý životný štýl
Dostupnosť:
Dáta dostupné len v prípade nastavovania dealov cez google.

Zber a využitie:
Dáta sú zbierané cez dotazník na webe, návštevník vypĺňa informácie manuálne. Kedykoľvek si môže dáta zmazať a zmeniť. Neposkytujeme ich tretím stranám a na využitie mimo našich kanálov.

Špecifickejšie cielenie:
Dokážeme zbierať aj špecifické dáta v prípade vačších inzerentov.

Veľkosť vzoriek:
Záleží od otázky, pri základných ako vek a pohlave cez 100-tisíc, špecifickejšie otázky len v tisícoch.

Využívame nasledovné SSP
Google Ad Manager logo Adform logo
Špecifiká nákupu priestoru na Refresheri podľa SSP
Google Ad Manager logo Adform logo
štandardné formáty
branding
video outstream
rich media
detailné cielenie + dáta Refresheru
brandsafe filtre
Informácie k plochám

Above the fold - prvá plocha, ktorá sa návštevníkovi načítava, nad nadpisom.

In content - plochy sa načítavajú v obsahu článku.

Below the fold - pod obsahom článkov, nižšie položené a menej výkonné plochy.

Right panel - pravý panel, len na desktope.

Branding - branding, len na desktope, veľkosť 2000x1400.

Outstream - outstream, vkladanie podobne ako in content, v obsahu.

Veľkosti - 300x300, 300x250, 336x280, 970x250, 300x600, 160x600. Vieme doplniť a nastaviť podľa požiadaviek.

Viditeľnosť a výkon jednotlivých plôch
MOBIL DESKTOP
Formát CTR Viewability CTR Viewability
Above the fold 0.75% 50% 0.73% 54%
In content 1.20% 70% 0.60% 75%
Below the fold 0.30% 33% 0.22% 40%
Right panel nie je k dispozícii nie je k dispozícii 0.30% 65%
Outstream nie je k dispozícii 80% nie je k dispozícii 80%
Branding nie je k dispozícii nie je k dispozícii 0.50% 65%
Brandsafety filter

Máme k dispozícii brandsafe filter, ktorý nezobrazuje reklamu pri obsahu, ktorý nie je vhodný pre inzerenta, značku. Filtre máme nastavené na 2 úrovne:

Úroveň 1 - nešťastie
Slová, ktoré sa spájajú s negatívnymi správami a nešťastiami, drogami, krvou. Časté kľúčové slová v spravodajstve.

Úroveň 2 - nešťastie + deti
Ku filtru negatívnych kľúčových slov pridáva aj slová, ktoré sa spájajú s deťmi.

Približná kapacita jednotlivých veľkostí kreatív (impresie, mesačne)
ČESKO SLOVENSKO
Formát Spolu Desktop Mobil Spolu Desktop Mobil
300x300/336x280/300x250 2 550 000 250 000 2 300 000 2 550 000 250 000 2 300 000
300x600 / 160x600 3 570 000 200 000 3 370 000 3 570 000 200 000 3 370 000
970x90 / 900x250 180 000 180 000 0 180 000 180 000 0
2000x1400 180 000 180 000 0 180 000 180 000 0
Video oustream 2 000 000 130 000 1 870 000 2 000 000 130 000 1 870 000

Social

REFRESHER Social

Instagram post

Instagram post je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu, ale zároveň aj na priamu komunikáciu krátkej informácie. Výhodou postu je jeho interaktivita - ľudia sa môžu vyjadriť k téme v komentároch, označovať priateľov čo výrazne zvyšuje dosah. Z postu môžeme smerovať ľudí na článok alebo web klienta prostredníctvom link in bio - odkazu uloženého v popise profilu. Post je uverejnený na profile @refreshersk a ostáva tam minimálne 365 dní.

Social
Instagram post
Zatvoriť

Instagram post

REFRESHER Instagram post

Instagram post je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu, ale zároveň aj na priamu komunikáciu krátkej informácie. Výhodou postu je jeho interaktivita - ľudia sa môžu vyjadriť k téme v komentároch, označovať priateľov čo výrazne zvyšuje dosah. Z postu môžeme smerovať ľudí na článok alebo web klienta prostredníctvom link in bio - odkazu uloženého v popise profilu. Post je uverejnený na profile @refreshersk a ostáva tam minimálne 365 dní.

Očakávané výsledky

35 000 - 60 000+ oslovených používateľov

Možnosti formátu
Príspevok s naším template-om + link v bio

Podporný formát k článku. V popise sú stručne odkomunikované najdôležitejšie informácie z článku a v popise profilu je k postu priradený preklikový link na článok. V popise môže byť označený profil klienta a vybraný hashtag.

Označovací príspevok

Natívny príspevok s výzvou označovať priateľov. Výzva aj vizuál sa pripravujú vždy na mieru v súlade s ideou kampane.

Natívny príspevok

Môže ísť napríklad o fotografiu z natáčania reportáže alebo o príspevok vo forme videa (vystrihnutá časť z videa na štvorec)

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť už existujúci obsah (článok, web, video, ...). Pre klientov, ktorí chcú odkomunikovať krátku informáciu alebo navnadiť ľudí na obsah. Pre klientov, ktorí chcú vytvárať živý obsah, do ktorého sa môžu zapojiť -> interaktivita, engagement (oznacuju sa ludia)

Kto sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Instagram story

Instagramová story je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu. V rámci 15 sekúnd dokážeme efektívne komunikovať najdôležitejšie informácie a navnadiť ľudí na obsah, na ktorý ich vďaka prekliku môžeme rovno smerovať. Story je uverejnená na profile @refreshersk a viditeľná 24 hodín od zverejnenia.

Social
Instagram story
Zatvoriť

Instagram story

REFRESHER Instagram story

Instagramová story je vhodným formátom na podporu iného existujúceho obsahu. V rámci 15 sekúnd dokážeme efektívne komunikovať najdôležitejšie informácie a navnadiť ľudí na obsah, na ktorý ich vďaka prekliku môžeme rovno smerovať. Story je uverejnená na profile @refreshersk a viditeľná 24 hodín od zverejnenia.

Očakávané výsledky

30 000 - 45 000 oslovených používateľov

Možnosti formátu
template story + swipe up na článok/web klienta
story na mieru/interaktívna story

napr. anketa

natívna story

napr. z natáčania videa, z eventu alebo firemných raňajok

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť už existujúci obsah (článok, web, video, ...)

Kto sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Instagram súťaž

Instagramová súťaž je súťažne upravený instagramový post uverejnený vo feede na profile @refreshersk. V rámci popisu môžeme odkomunikovať zaujímavú informáciu o produkte alebo o samotnej značke. Vizuál aj popis súťaže pripravuje a publikuje Refresher po schválení klientom. Instagramová súťaž vytvára okolo produktu/služby auru exkluzivity a prirodzene zvyšuje záujem ľudí o značku.

Social
Instagram súťaž
Zatvoriť

Instagram súťaž

REFRESHER Instagram súťaž

Instagramová súťaž je súťažne upravený instagramový post uverejnený vo feede na profile @refreshersk. V rámci popisu môžeme odkomunikovať zaujímavú informáciu o produkte alebo o samotnej značke. Vizuál aj popis súťaže pripravuje a publikuje Refresher po schválení klientom. Instagramová súťaž vytvára okolo produktu/služby auru exkluzivity a prirodzene zvyšuje záujem ľudí o značku.

Očakávané výsledky

50 000 - 90 000 oslovených používateľov (1 000 - 10 000+ aktívne zapojených používateľov/súťažiacich)

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť svoj Instagramový účet a zvýšiť počet followerov alebo budovať povedomie o značke.

Špecifikácie
  • Produkt/služba, o ktoré sa súťaží musia byť v minimálnej hodnote 300 € (výnimkou sú vstupy na zaujímavé podujatia a exkluzívne/limitované produkty)
  • Klient produkcii dodáva fyzicky produkt na prípravu vizuálu
Príklady
Kto sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Instagram reels

Instagram Reels sú krátke videá s maximálnou dĺžkou 30 sekúnd, často doplnené o hudobné ukážky. Ich obsah je väčšinou dynamický, uvoľnený a zábavný. Formou pripomínajú Instagram stories, no Reels po 24 hodinách nezmiznú. Na profile majú osobitné umiestnenie, môžu byť však aj súčasťou feedu. Ich hlavnou výhodou je vysoký organický reach - nakoľko ide o najnovší formát, v rámci algoritmu má najvyššiu prioritu.

Social
Instagram reels
Zatvoriť

Instagram reels

Instagram Reels sú krátke videá s maximálnou dĺžkou 30 sekúnd, často doplnené o hudobné ukážky. Ich obsah je väčšinou dynamický, uvoľnený a zábavný. Formou pripomínajú Instagram stories, no Reels po 24 hodinách nezmiznú. Na profile majú osobitné umiestnenie, môžu byť však aj súčasťou feedu. Ich hlavnou výhodou je vysoký organický reach - nakoľko ide o najnovší formát, v rámci algoritmu má najvyššiu prioritu.

Očakávané výsledky

50 000+ oslovených používateľov

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí sa nebránia osloviť publikum zábavnou formou a ktorí chcú zaradiť do svojej komunikácie netradičné formáty, ktoré bavia ľudí. Pre klientov, ktorí chcú odkomunikovať krátku a jasnú informáciu.

Príklady
Kto sleduje náš instagram?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

TikTok post

TikTok je jedným z najnovších obľúbených prírastkov medzi sociálnymi sieťami, na ktorej sa sústreďuje najmä mladá cieľová skupina v rozmedzí od 13 do 30 rokov. Ide o platformu, ktorá stavia na trende vizuálnej komunikácie, ktorú generácia Z preferuje. TikTok posty sú krátke videá, ktoré uvoľnenou a zábavnou formou komunikujú základné informácie o produkte/službe. Výhodou tohto nadľahčeného formátu je veľký potenciál virálnosti, keďže ide často o vtipné video, na ktoré môže nadviazať ďalším videom aj samotný používateľ. Dĺžka videa sa musí pohybovať v rozmedzí 10 až 60 sekúnd. Post je umiestnený na profile Refresher SK.

Social
TikTok post
Zatvoriť

TikTok post

REFRESHER TikTok post

TikTok je jedným z najnovších obľúbených prírastkov medzi sociálnymi sieťami, na ktorej sa sústreďuje najmä mladá cieľová skupina v rozmedzí od 13 do 30 rokov. Ide o platformu, ktorá stavia na trende vizuálnej komunikácie, ktorú generácia Z preferuje. TikTok posty sú krátke videá, ktoré uvoľnenou a zábavnou formou komunikujú základné informácie o produkte/službe. Výhodou tohto nadľahčeného formátu je veľký potenciál virálnosti, keďže ide často o vtipné video, na ktoré môže nadviazať ďalším videom aj samotný používateľ. Dĺžka videa sa musí pohybovať v rozmedzí 10 až 60 sekúnd. Post je umiestnený na profile Refresher SK.

Očakávané výsledky

10 000+ oslovených používateľov

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú osloviť mladú cieľovú skupinu natívne a kreatívnou formou.

Natívna video produkcia

REFRESHER Natívna video produkcia

Freshnews

Pravidelný spravodajský formát, prostredníctvom ktorého prinášame najzaujímavejšie udalosti uplynulých dní zo sveta módy, hudby, technológií a všetkého čo zaujíma generáciu Y a Z. Každá časť sa venuje približne 8 témam, ktoré uvádza moderátorska dvojica. Správy sú ilustrované fotografiami a videoukážkami, dopĺňajú ich krátke reportáže. Freshnews vychádzajú vždy v pondelok a vo štvrtok.

Natívna video produkcia
Freshnews
Zatvoriť

Freshnews

REFRESHER Freshnews

Pravidelný spravodajský formát, prostredníctvom ktorého prinášame najzaujímavejšie udalosti uplynulých dní zo sveta módy, hudby, technológií a všetkého čo zaujíma generáciu Y a Z. Každá časť sa venuje približne 8 témam, ktoré uvádza moderátorska dvojica. Správy sú ilustrované fotografiami a videoukážkami, dopĺňajú ich krátke reportáže. Freshnews vychádzajú vždy v pondelok a vo štvrtok.

Očakávané výsledky

25 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Sponzoring
Popis

Natívny sponzoring umiestnený v úvode a v závere videa - moderátor ostáva počas celého trvania na obrazovke a natívne odkomunikuje sponzorský odkaz. Súčasťou sponzorského vstupu môže byť grafika/vizuál klienta. Dĺžka úvodného umiestnenia: 5-7 sekúnd, dĺžka záverečného umiestnenia: 15 sekúnd.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so silnou značkou Refresher.

Príklad
Technické požiadavky
  • Statický obrázok alebo video v maximálnej dĺžke 7 sekúnd (rozmer 1920x1080px, formát .jpg alebo .mp4).
  • Sponzorský odkaz/claim v textovom dokumente.
  • SZáverečná obrazovka.
Natívny sponzoring
Popis

Natívny sponzoring umiestnený v úvode a v závere videa - moderátor ostáva počas celého trvania na obrazovke a natívne odkomunikuje sponzorský odkaz. Súčasťou sponzorského vstupu môže byť grafika/vizuál klienta. Dĺžka úvodného umiestnenia: 5-7 sekúnd, dĺžka záverečného umiestnenia: 15 sekúnd.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so silnou značkou Refresher.

60-90 sekundová reportáž
Popis

Krátka reportáž so zaradením medzi správy. V rámci reportáže vieme v krátkosti predstaviť produkt, pripraviť report z eventu, vyzdvihnúť najdôležitejšie informácie služby.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú stručne a efektívne informovať ľudí o produkte/službe/evente.

Príklad
Spomenutie článku a ukážka z videa
Popis

Krátka vsuvka, v ktorej odkomunikujeme tie najdôležitejšie informácie z článku, ilustrovaná video zábermi. V prípade videa, medzi správy zakomponujeme krátku ukážku ako teasing samostatného videa ešte pred uverejnením alebo po uverejnení videa ako pripomenutie. Dĺžka vstupu: 30 sekúnd.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť výsledky už existujúcich výstupov a zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorú obsah na inej platforme mohol obísť.

Príklad
Technické požiadavky
  • Video vhodné ako ilustračné zábery.
Vstup s produkciou
Popis

Krátka vsuvka, v ktorej odkomunikujeme tie najdôležitejšie informácie z článku, ilustrovaná video zábermi z Refresher produkcie. V prípade videa, medzi správy zakomponujeme krátku ukážku ako teasing samostatného videa ešte pred uverejnením alebo po uverejnení videa ako pripomenutie. Dĺžka vstupu: 30 sekúnd.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú podporiť výsledky už existujúcich výstupov a zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorú obsah na inej platforme mohol obísť, no nemajú k dispozícii vlastné video vhodné ako ilustračné zábery.

Product placement
Popis

Natívne zakomponovanie produktu - napr. oblečenie moderátorov.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so silnou značkou Refresher.

Príklad
Kto sleduje Freshnews?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Samostatné video / vlog

Neformálny natívny video formát, v rámci ktorého môžu diváci sledovať ako pracujeme, cestujeme a niekedy ich necháme nahliadnuť aj do nášho súkromia. Ide o uvoľnený, autentický formát, do ktorého vieme prirodzene zapojiť aj klienta.

Natívna video produkcia
Samostatné video / vlog
Zatvoriť

Samostatné video / vlog

REFRESHER Samostatné video / vlog

Neformálny natívny video formát, v rámci ktorého môžu diváci sledovať ako pracujeme, cestujeme a niekedy ich necháme nahliadnuť aj do nášho súkromia. Ide o uvoľnený, autentický formát, do ktorého vieme prirodzene zapojiť aj klienta.

Očakávané výsledky

25 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Diel na mieru

tému vlogu prispôsobíme tak, aby sa tematicky hodila ku klientovi a produktu alebo službe, ktoré chce odkomunikovať a zároveň tak aby umiestnenie pôsobilo prirodzene

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke. Pre klientov, ktorí chcú svoj produkt/službu dostať do povedomia natívne.

Príklady
Kto sleduje naše Vlogy?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Ankety

Ankety sú pravidelným formátom, v rámci ktorého náhodným respondentom v uliciach kladie moderátor otázky, na ktoré chce poznať odpoveď celé Slovensko. Každá anketa má otázky zamerané na inú tému, no produkujeme aj pravidelné videoseriály. Respondentov, za odvahu odpovedať, odmeňujeme rôznymi darčekmi - produktami alebo poukážkami od klientov.

Natívna video produkcia
Ankety
Zatvoriť

Ankety

REFRESHER Ankety

Ankety sú pravidelným formátom, v rámci ktorého náhodným respondentom v uliciach kladie moderátor otázky, na ktoré chce poznať odpoveď celé Slovensko. Každá anketa má otázky zamerané na inú tému, no produkujeme aj pravidelné videoseriály. Respondentov, za odvahu odpovedať, odmeňujeme rôznymi darčekmi - produktami alebo poukážkami od klientov.

Možnosti reklamného umiestnenia
Anketa na mieru
Popis

Tému ankety prispôsobujeme tak aby sa tematicky hodila ku klientovi a produktu alebo službe, ktoré chce odkomunikovať

Očakávané výsledky

40 000+ pozretí

Príklad
Anketa Čo počúvaš?
Popis

Ľudí v uliciach sa pýtame Čo práve počúvajú a ďalšie otázky spojené s hudbou.

Očakávané výsledky

50 000+ pozretí

Príklad
Anketa Čo … a koľko to stálo?
Popis

Ľudí sa pýtame na konkrétnu vec, ktorú vlastnia v závislosti od obdobia/sezóny a na to koľko ich to stálo - napr. Čo máš na sebe a koľko to stálo?

Očakávané výsledky

40 000+ pozretí

Príklad
Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomia o značke. Pre klientov, ktorí uvádzajú na trh produkt, ktorý chcú predstaviť a dostať medzi ľudí. Ak nie je priestor vymyslieť niečo unikátne využijeme zabehnutý a úspešný formát.

Kto sleduje ankety?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Testovačka

Testovačka je video formát, v rámci ktorého testujeme produkty a služby, cieľom čoho je informovať a zhrnúť pre diváka plusy a mínusy, aby vedel lepšie zhodnotiť budúcu kúpu. Video uvádza moderátor, ktorý si k sebe väčšinou pozve zaujímavého hosťa, spolu s ktorým testujú daný produkt/službu a autenticky komentujú svoju skúsenosť. V závere testovania máme možnosť spomenúť zvýhodnenú ponuku pre našich divákov, aby produkt/službu mohli otestovať aj oni sami. Zároveň je to ďalší spôsob ako merať dosah a záujem ľudí o značku.

Natívna video produkcia
Testovačka
Zatvoriť

Testovačka

REFRESHER Testovačka

Testovačka je video formát, v rámci ktorého testujeme produkty a služby, cieľom čoho je informovať a zhrnúť pre diváka plusy a mínusy, aby vedel lepšie zhodnotiť budúcu kúpu. Video uvádza moderátor, ktorý si k sebe väčšinou pozve zaujímavého hosťa, spolu s ktorým testujú daný produkt/službu a autenticky komentujú svoju skúsenosť. V závere testovania máme možnosť spomenúť zvýhodnenú ponuku pre našich divákov, aby produkt/službu mohli otestovať aj oni sami. Zároveň je to ďalší spôsob ako merať dosah a záujem ľudí o značku.

Očakávané výsledky

20 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Diel na mieru

Video je vždy zamerané na testovanie konkrétneho produktu/služby.

Pre koho áno

Pre klientov s produktom alebo službou, pri ktorých si veria a chcú demonštrovať funkcionalitu alebo hlavné výhody. Klient musí byť pripravený, že ide o formát, ktorý je striktne objektívny, preto môžu byť spomenuté aj nevýhody, vieme dat promo kod

Príklady
Kto sleduje naše Testovačky?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Backstage

Videoseriál mapujúci hudobné akcie, v rámci ktorého divákom ukazujeme miesta, kam sa bežný návštevník koncertu nedostane. Každá časť je z koncertu iného interpreta z rôznych slovenských, ale aj zahraničných miest. Súčasťou odviazaného formátu je aj rozhovor s vystupujúcim interpretom a anketa s návštevníkmi.

Natívna video produkcia
Backstage
Zatvoriť

Backstage

REFRESHER Backstage

Videoseriál mapujúci hudobné akcie, v rámci ktorého divákom ukazujeme miesta, kam sa bežný návštevník koncertu nedostane. Každá časť je z koncertu iného interpreta z rôznych slovenských, ale aj zahraničných miest. Súčasťou odviazaného formátu je aj rozhovor s vystupujúcim interpretom a anketa s návštevníkmi.

Očakávané výsledky

70 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia
Sponzoring

Umiestnenie brandingu v úvode a v závere videa (grafika + hovorený claim). Dĺžka úvodného umiestnenia: 5-7 sekúnd, dĺžka záverečného umiestnenia: 15 sekúnd.

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke a ich produkty/služby sú zároveň spojené s nočným životom a zábavou.

Príklady
Kto sleduje náš Backstage?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54

Iné

V rámci dlhodobej spolupráce pripravujeme projekty šité na mieru pre klienta. Téma a charakter projektu sa prispôsobuje vždy potrebám, komunikácii a cieľom klienta. Nový formát vždy pripravíme tak aby išlo o niečo jedinečné.

Natívna video produkcia
Iné
Zatvoriť

Iné

REFRESHER Iné

V rámci dlhodobej spolupráce pripravujeme projekty šité na mieru pre klienta. Téma a charakter projektu sa prispôsobuje vždy potrebám, komunikácii a cieľom klienta. Nový formát vždy pripravíme tak aby išlo o niečo jedinečné.

Špeciálne projekty
Odhodlanie loviť
Popis

Nemoderovaný dokument pripravovaný v spolupráci s Jägermeister; každá časť predstavuje jednu známu osobnosť, ktorá to čo robí, robí na 120%

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke. Pre klientov, ktorí chcú svoj produkt/službu dostať do povedomia natívne.

Príklad
Refresher Leto/Refresher Zima
Popis

Séria unikátnych vlogov, v rámci ktorých divákom ukazujeme, že Slovensko je v lete aj v zime plné možností a zážitkov. Produkcia cestuje po Slovensku a stretáva sa s fanúšikmi, ktorí ich sprevádzajú regiónom a ukazujú im zaujímavosti.

Očakávané výsledky

60 000+ pozretí

Možnosti reklamného umiestnenia:

sponzoring - umiestnenie brandingu v úvode videa, grafika + claim

product placement - natívne zakomponovanie produktu

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke a spájať sa so silnou značkou Refresher.

Príklad

Podcasty

REFRESHER Podcasty

Podgast

Podgast sú rozhovory gastro influencera Čoje-ho so zaujímavými osobnosťami z gastro segmentu, ale aj mimo neho. Okrem hlavnej témy - jedla, s hosťami preberá aj zaujímavosti z ich života.

Podcasty
Podgast
Zatvoriť

Podgast

REFRESHER Podgast

Podgast sú rozhovory gastro influencera Čoje-ho so zaujímavými osobnosťami z gastro segmentu, ale aj mimo neho. Okrem hlavnej témy - jedla, s hosťami preberá aj zaujímavosti z ich života.

Očakávané výsledky

5 000+ vypočutí

Možnosti formátu
Sponzoring

Umiestnenie natívneho sponzoringu v približnej dĺžke 30 sekúnd v úvode podcastu. Sponzoring zahŕňa umiestnenie loga partnera v náhľadovom obrázku podcastu, spomenutie v článku a ďalšie šírenie prostredníctvom sociálnych sietí na profile @refreshersk a @cojebratislava

Pre koho áno

Pre klientov, ktorí chcú budovať povedomie o značke, spájať sa so zaujímavým projektom a silnou značkou Refresher a ich produkt/služba je z gastro segmentu alebo s ním úzko súvisí.

Príklady
Kto počúva Podgast?
43% ženy
57% muži
6%
13-17
47%
18-24
35%
25-34
8%
35-44
2%
45-54
Cenník

Aktuálny cenník na vyčíslenie mediálneho priestoru v grossových cenách. Radi s vami preberieme množstevné zľavy alebo pripravíme špecifické ponuky na mieru.

Stiahnúť cenník
Technické špecifikácie

Základné technické informácie k príprave kreatív pre jednotlivé formáty. V prípade ďalších otázok vám radi poradíme cez naše obchodné zastúpenie.

Zobraziť
Reklamný kódex

Náš reklamný kódex definuje základné princípy obchodného oddelenia a nášho prístupu ku spolupráci s komerčnými subjektmi. Definuje nezávislosť redakcie, princípy označovania reklamy, reportovanie a ďalšie záležitosti.

Prečítať celý dokument

Máte záujem o spoluprácu?Kontaktujte nás.

 
Odoslané

Ďakujeme, vaša správa bola odoslaná. Náš obchodný zástupca spracuje vašu požiadavku a bude čoskoro v kontakte.

REFRESHER Obchodný Team