Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento obsah je PR správa spoločnosti Immofinanz
13. novembra 2019, 16:30
Čas čítania 0:00
Sponzorovaný obsah

V Bratislave nájdeš nové nákupné centrum. Jeho adresa ťa zrejme prekvapí

V Bratislave nájdeš nové nákupné centrum. Jeho adresa ťa zrejme prekvapí
REFRESHER VIVO
Uložiť Uložené

Polus City Center sa oficiálne zmenil na VIVO! Bratislava.

Modernizácia a zmena názvu nákupného centra sú finálnym krokom, ktorý vytvára nový nákupný zážitok pre celú rodinu. Míľniky tejto rekonštrukcie zahŕňajú vytvorenie 35 nových obchodov, renováciu 10 existujúcich prevádzok či predstavenie konceptu farmárskej tržnice. Novými nájomcami sa stali aj supermarket Lidlmódna sieť LPP.

 

VIVO! prišlo do Bratislavy
VIVO! prišlo do Bratislavy Zdroj: Immofinanz

Premena na VIVO! Bratislava bola zavŕšená odhalením nového loga a otvorením viacerých nových obchodov. V nových a zrekonštruovaných priestoroch sa predstavili značky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta. Aj niektorí už známi nájomcovia predstavia modernizované priestory, napríklad Sportisimo, I-Stores či Biopark. VIVO! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov.

VIVO! prišlo do Bratislavy
VIVO! prišlo do Bratislavy Zdroj: Immofinanz

„Značka VIVO! do Bratislavy prinesie pohodlný nákupný zážitok pre celú rodinu,“ povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti IMMOFINANZ. „Spojenie medzinárodných a lokálnych značiek, zameranie na jedinečný VIVO! zážitok a široká ponuka služieb robia z VIVO! Bratislava miesto, kde budú obyvatelia širokého okolia chcieť nielen nakupovať, ale aj tráviť voľný čas.“

VIVO! prišlo do Bratislavy
VIVO! prišlo do Bratislavy Zdroj: Immofinanz

„Chceme maximalizovať potenciál značky VIVO! Bratislava a preto sme sa zamerali na investície do ďalších vylepšení vrátane pohodlnejšieho parkovania, foodcourtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu. Sme hrdí, že sa nám podarilo úspešne zavŕšiť takýto ambiciózny projekt. Veríme, že návštevníci ocenia vylepšenú ponuku obchodov a zmeny, ktoré sme pre nich pripravili,“ konštatuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.

VIVO! prišlo do Bratislavy
VIVO! prišlo do Bratislavy Zdroj: Immofinanz

Bohatý sprievodný program

Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava sprevádzal bohatým sprievodný program. Návštevníkom sa predstavil moderátor Michal Hudák a hudobníci Marián Čekovský a Miro Jaroš. Oslavy otvorenia VIVO! Bratislava vyvrcholili koncertom kapely IMT Smile. Fanúšikovia mali aj jedinečnú možnosť kúpiť si tričká, šiltovky či ponožky kapely IMT Smile v unikátnom pop up obchode.

VIVO! prišlo do Bratislavy
VIVO! prišlo do Bratislavy Zdroj: Immofinanz
VIVO! je úspešná značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ. Tento koncept bol navrhnutý pre mestá so zásahovou oblasťou najmenej 200 000 obyvateľov. VIVO! sa vyznačuje atraktívnou ponukou nájomcov, vrátane silných medzinárodných značiek, a ponukou zameranou na celú rodinu. Portfólio VIVO! sa v súčasnosti skladá z desiatich nákupných centier s prenajímateľnou plochou o veľkosti 306 000 m2, z ktorých sa štyri nachádzajú v Poľsku, štyri v Rumunsku a po jednom v Českej republike a na Slovensku.Ku koncu júna 2019 bola hodnota týchto nehnuteľností 674,1 milióna EUR a hrubý výnos predstavoval 8,2%
Domov
Zdieľať
Diskusia