Polus City Center sa oficiálne zmenil na VIVO! Bratislava.
Modernizácia a zmena názvu nákupného centra sú finálnym krokom, ktorý vytvára nový nákupný zážitok pre celú rodinu. Míľniky tejto rekonštrukcie zahŕňajú vytvorenie 35 nových obchodov, renováciu 10 existujúcich prevádzok či predstavenie konceptu farmárskej tržnice. Novými nájomcami sa stali aj supermarket Lidl a módna sieť LPP.
Premena na VIVO! Bratislava bola zavŕšená odhalením nového loga a otvorením viacerých nových obchodov. V nových a zrekonštruovaných priestoroch sa predstavili značky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta. Aj niektorí už známi nájomcovia predstavia modernizované priestory, napríklad Sportisimo, I-Stores či Biopark. VIVO! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov.
„Značka VIVO! do Bratislavy prinesie pohodlný nákupný zážitok pre celú rodinu,“ povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti IMMOFINANZ. „Spojenie medzinárodných a lokálnych značiek, zameranie na jedinečný VIVO! zážitok a široká ponuka služieb robia z VIVO! Bratislava miesto, kde budú obyvatelia širokého okolia chcieť nielen nakupovať, ale aj tráviť voľný čas.“
„Chceme maximalizovať potenciál značky VIVO! Bratislava a preto sme sa zamerali na investície do ďalších vylepšení vrátane pohodlnejšieho parkovania, foodcourtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu. Sme hrdí, že sa nám podarilo úspešne zavŕšiť takýto ambiciózny projekt. Veríme, že návštevníci ocenia vylepšenú ponuku obchodov a zmeny, ktoré sme pre nich pripravili,“ konštatuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.
Bohatý sprievodný program
Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava sprevádzal bohatým sprievodný program. Návštevníkom sa predstavil moderátor Michal Hudák a hudobníci Marián Čekovský a Miro Jaroš. Oslavy otvorenia VIVO! Bratislava vyvrcholili koncertom kapely IMT Smile. Fanúšikovia mali aj jedinečnú možnosť kúpiť si tričká, šiltovky či ponožky kapely IMT Smile v unikátnom pop up obchode.