V Československu nemala prakticky žiadnu konkurenciu.
Sú sladkosti, ktoré prežijú aj jednu generáciu. V silnej konkurencii sa nepodarí každému uspieť a vydržať na trhu tak dlho, ako tyčinka Deli, je výnimočné. Jej príbeh sa začal v roku 1980, kedy bola vyrobená presne na mieru československému trhu v troch variantoch, čo nebolo úplne bežné.
K orieškovej, čokoládovej a s hrozienkovou náplňou vytvorili neskôr ďalšie dve, medzi nimi aj legendárnu pistáciovú. Deli si spotrebitelia obľúbili už hneď po uvedení na trh a to aj vďaka tomu, že v Československu nemala prakticky žiadnu konkurenciu. Zaujímavým zistením značky je aj to, že ak ti zachutil jeden z jej piatich variantov, podľa štatistík značky mu aj ostaneš verný.
Klasickú Deli nenahradili
Deli dnes patrí do portfólia Nestlé. Značka sa niekoľkokrát snažila prispôsobiť novým trendom zo zahraničia, no vždy sa ukázalo, že ju spotrebitelia chcú presne takú, akou bola od svojho vzniku.
Keď na trh uviedli variant Deli Super, ktorý bol väčší, mal odlišnú chuť a obal, v Nestlé dúfali, že sa stane hlavnou tyčinkou značky Deli. Nikdy však nezískal dostatočnú popularitu a jeho predaje postupne klesali. Tak bola klasická Deli znovu zaradená do výroby.
Na podporu predaja tyčinky vznikla tiež séria dnes už kultových reklám so sloganom „A čo teraz? Teraz si dáme Deli". Ten si už budú spotrebitelia spájať jedine s touto tyčinkou.
Niečo pre športovcov
Nie je však pravidlom, že všetky pokusy inovovať skončili návratom ku klasike. Naopak, značka neustále prichádza s novými receptúrami a príchuťami. Pred časom si si mohol všimnúť novinku Deli proteín s vysokým obsahom bielkovín. Ak rád cvičíš a chceš nabrať svaly, je to ideálna voľba. Tyčinka je bohatá na vlákninu, neobsahuje lepok, a navyše je zaliata horkou čokoládou Orion. Môžeš si ju kúpiť v príchuti Lieskový oriešok v čokoláde, kakao v čokoláde či marhuľa v čokoláde.
Či už ostaneš verný klasickej Deli, alebo skúsiš nové príchute, je len na tebe. Značka boduje s tyčinkou celé desaťročia a je možné, že tu ešte nejakú tu generáciu ostane, čo je naozaj unikátne.