Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti Nestlé
1. mája 2020 o 9:28
Čas čítania 1:18
Sponzorovaný obsah

Vyrobili ju presne na náš trh, a preto nemala konkurenciu. Legendárna tyčinka Deli oslavuje 40 rokov

GASTRO
Uložiť Uložené

V Československu nemala prakticky žiadnu konkurenciu.

Sú sladkosti, ktoré prežijú aj jednu generáciu. V silnej konkurencii sa nepodarí každému uspieť a vydržať na trhu tak dlho, ako tyčinka Deli, je výnimočné. Jej príbeh sa začal v roku 1980, kedy bola vyrobená presne na mieru československému trhu v troch variantoch, čo nebolo úplne bežné. 

Bola vyrobená presne na náš trh a preto nemala konkurenciu. Tyčinka Deli oslavuje 40 rokov
Zdroj: Deli

K orieškovej, čokoládovej a s hrozienkovou náplňou vytvorili neskôr ďalšie dve, medzi nimi aj legendárnu pistáciovú. Deli si spotrebitelia obľúbili už hneď po uvedení na trh a to aj vďaka tomu, že v Československu nemala prakticky žiadnu konkurenciu. Zaujímavým zistením značky je aj to, že ak ti zachutil jeden z jej piatich variantov, podľa štatistík značky mu aj ostaneš verný.

 

Bola vyrobená presne na náš trh a preto nemala konkurenciu. Tyčinka Deli oslavuje 40 rokov
Zdroj: Deli

Klasickú Deli nenahradili 

Deli dnes patrí do portfólia Nestlé. Značka sa niekoľkokrát snažila prispôsobiť novým trendom zo zahraničia, no vždy sa ukázalo, že ju spotrebitelia chcú presne takú, akou bola od svojho vzniku.

Keď na trh uviedli variant Deli Super, ktorý bol väčší, mal odlišnú chuť a obal, v Nestlé dúfali, že sa stane hlavnou tyčinkou značky Deli. Nikdy však nezískal dostatočnú popularitu a jeho predaje postupne klesali. Tak bola klasická Deli znovu zaradená do výroby. 

Na podporu predaja tyčinky vznikla tiež séria dnes už kultových reklám so sloganom  „A čo teraz? Teraz si dáme Deli". Ten si už budú spotrebitelia spájať jedine s touto tyčinkou.

 

Niečo pre športovcov

Nie je však pravidlom, že všetky pokusy inovovať skončili návratom ku klasike. Naopak, značka neustále prichádza s novými receptúrami a príchuťami. Pred časom si si mohol všimnúť novinku Deli proteín s vysokým obsahom bielkovín. Ak rád cvičíš a chceš nabrať svaly, je to ideálna voľba. Tyčinka je bohatá na vlákninu, neobsahuje lepok, a navyše je zaliata horkou čokoládou Orion. Môžeš si ju kúpiť v príchuti Lieskový oriešok v čokoláde, kakao v čokoláde či marhuľa v čokoláde. 

Bola vyrobená presne na náš trh a preto nemala konkurenciu. Tyčinka Deli oslavuje 40 rokov
Zdroj: Deli

Či už ostaneš verný klasickej Deli, alebo skúsiš nové príchute, je len na tebe. Značka boduje s tyčinkou celé desaťročia a je možné, že tu ešte nejakú tu generáciu ostane, čo je naozaj unikátne. 

Domov
Zdieľať
Diskusia