9. augusta 2018, 13:03
Adam Novosad

Dobrodruh tvrdí, že pod Bermudským trojuholníkom objavil mimozemskú vesmírnu loď, ktorá tam stroskotala pred stovkami rokov

ZAUJÍMAVOSTI VESMÍR

Bermudský trojuholník vraj obsahuje rovno mimozemskú loď.

Každý rok sa v médiách objavia desiatky dobrodruhov a odborníkov na mimozemský život. Aj keď to o sebe Darrell Miklos nikdy netvrdil, momentálne poskytol denníku Daily Mail rozhovor o tom, že pod Bermudským trojuholníkom so svojím tímom našli nezvyčajný úkaz, ktorý podľa neho nevytvorili ľudia ani príroda.

Miklos vo svojom programe Cooper’s Treasure na Discovery Channel strávil už dve série objavovaním vrakov stroskotaných lodí v Karibiku, ale tentoraz vraj narazil na štruktúru, akú nikdy v živote nevidel.

Dobrodruh objavuje potopené lode vďaka mapám od bývalého amerického astronauta Gordona Coopera, ktorý pred desiatkami rokov obletel našu planétu Zem na lodi Mercury-Atlas 9 Faith 7 a vo vesmíre netrávil čas len pozorovaním hviezd.

Mal pomocou sledovacej technológie vyhľadávať miesta, odkiaľ by mohol Sovietsky zväz vystreliť raketu s jadrovou hlavicou, a popri tom zaznamenal aj miesta viacerých vrakov.

Zdroj: Discovery Channel

Miklos v posledných mesiacoch skúmal bližšie nešpecifikovanú oblasť pod Bermudami, kde narazil na neznámy predmet. On sám tvrdí, že by mohlo ísť o mimozemskú loď, ktorá v oceáne stroskotala pred stovkami či tisíckami rokov, pretože nielenže nikdy nič podobné nevidel, ale mali by na nej dokonca rásť koraly neporušené možno aj 5000 rokov.

Ak si milovník vesmíru, v Brne je miesto pre teba. Pozri si, ako vyzerá štúdium kozmických technológií a kde sa môžeš uplatniť Ak si milovník vesmíru, v Brne je miesto pre teba. Pozri si, ako vyzerá štúdium kozmických technológií a kde sa môžeš uplatniť 11. januára 2024, 9:00

Miklos v súčasnosti dúfa, že mu Discovery Channel predĺži kontrakt aj na novú sezónu, pretože by loď rád vytiahol z hĺbky okolo 90 metrov nad hladinou a celú ju preskúmal. Ľudia si z neho však uťahujú, pretože pravdepodobne nejde o žiadny dôkaz mimozemskej prítomnosti, ale iba zúfalý pokus o to, ako si zabezpečiť prácu aj na nový rok.