Nedopité víno vedelo človeku narobiť vrásky na čele.
Jeden obyčajný večer stál na začiatku úspešného podnikateľského projektu, ktorý začala mama so synom. Laura Bartlett so svojím synom Mitchom pred pár rokmi žartovali pri pohľade na fľašu vína, ktorú si Laura priniesla z návštevy u kamarátky. Alkohol nedopili, tak si ho Laura zobrala domov a využila kúsok plastovej fólie zaistený gumičkou, aby sa jej víno nevylievalo.
Nešlo o najužitočnejší vynález, pretože víno dokázalo uniknúť aj napriek improvizovanej zábrane, ale vďaka improvizácii vymyslel Mitch budúci produkt. Po maminom návrate domov si vtedy 20-ročný syn uvedomil, že zábrana na fľaši vyzerá ako kondóm. Na vtipe sa obaja zasmiali, avšak neplánovali začať nič vyrábať.
Mitch však po pár mesiacoch pochopil, že vymyslel zaujímavý produkt, tak vytvoril kampaň na portáli Kickstarter a vyzbieral takmer 10-tisíc dolárov. Spoločne s mamou museli vyriešiť, kto by im bol schopný kondóm na víno vyrábať, pretože kvôli automatickému baleniu na výrobnej linke nemohla produkcia prebiehať priamo vo fabrike na prezervatívy.
Napokon začali samotný kondóm vyrábať na jednom mieste a obal pripomínajúci štandardné balenie prezervatívu v továrni na lieky, čo sa výrazne predražilo. Po prvom roku skončila firma v strate, ale reakcia na vínový kondóm bola vždy taká pozitívna, že to mama so synom nevzdali. Minulý rok zaknihovali tržbu 500-tisíc dolárov a v roku 2018 plánujú presiahnuť hranicu 750-tisíc dolárov, takže Mitch mohol podať aj výpoveď a svojmu rodinnému biznisu sa venovať naozaj naplno.