Originálny nápad má v ľuďoch vyvolať obrovskú zvedavosť, ktorá ich prinúti vyhľadať reklamu na internete.
Americký Super Bowl je vždy známy aj vysokorozpočtovými reklamnými spotmi, ktoré sa premietajú na drahých obrazovkách. Významné spoločnosti na prípravu nasadzujú len tých najlepších z najlepších, pretože im je jasné, že práve ich reklamné spoty zvedú s ostatnými nekompromisný boj o popularitu. Na druhý deň budú médiá plné zhodnocovaní odvysielaných reklám a do tohto boja sa odvážne zapojila aj spoločnosť Skittles.
Ako informujú Stratégie, na 52. Super Bowle neodvysiela značka cukríkov len takú obyčajnú reklamu. Tú totiž uvidí len jediný človek, náhodne vybraný fanúšik Marcos Menendez z Kalifornie. Ten, ako jediný človek na podujatí, dostane možnosť zhliadnuť reklamu priamo na štadióne, no na preňho zvolenom zariadení
Na veľkoplošných obrazovkách bude vysielaná len jeho reakcia, pričom okrem neho nikto, vrátane divákov pri televízoroch, neuvidí, na čom sa to vlastne Marcos smeje. Tínedžer tak bude jediným, kto si v uvedenom čase spot pozrie a miliónom divákov vtedy bude musieť stačiť len jeho tvár.
Reklama má byť tak dobrá, že Marcosove reakcie v ľuďoch vzbudia zvedavosť a následne si ju pôjdu vyhľadať na internete, čím získa obrovský organický zásah a stane sa virálnou po celej planéte. Aby sme však mali aspoň približnú predstavu, o čo pôjde, Skittles prikladajú štyri vydarené spoty napovedajúce, ako asi bude samotný reklamný spot vyzerať.