Jeden album, jedno turné a štvrtá kolekcia s oblečením pre tých najnáročnejších fanúšikov XO.
Ak patríš medzi oddaných XO fanúšikov, to že Abelov album Starboy je vonku už od novembra minulého roku ti určite pripomínať nemusíme. Jednou z najlepších príležitostí ako vyjadriť svoje sympatie k labelu alebo samotnému umelcovi tak stále ostáva kúpiť si okrem albumu aj lístok na jeho koncert a ak už na ňom budeš, určite sa zastav aj v stánku s oblečením. Minulý týždeň sa totiž do predaja dostala v spolupráci s H&M jeho kolekcia Spring Icons Selected by The Weeknd, po ktorej sa len tak zaprášilo a už o pár dní budeš mať možnosť dostať sa k ďalšej várke limitovaných kúskov jeho merchu, tentokrát ako výsledok tradičnej spolupráce s firmou Bravado. Tá sa ešte minulý rok podieľala na exkluzívnej kolekcii k spomínanému albumu, ktorá sa predávala len v štyroch pop-up predajniach, a to v Tokiu, Melbourne, Berlíne a Toronte.
Medzitým však The Weeknd odštartoval prvú fázu svojho celosvetového turné Starboy: Legend of the Fall, ktorá začala 17. februára vo Švédsku a po Európe a Južnej Amerike skončí 9. júna v Cincinnati. Práve pri príležitosti tohto turné sa tak rozhodol Abel vypustiť ďalšiu exkluzívnu kolekciu s oblečením, ktorá bude tentokrát dostupná u šiestich európskych predajcov s oblečením a teniskami z Londýna, Paríža, Kodane, Rotterdamu, Newcastlu a Glasgowu. Pop-up predajne sa tak postavia v obchodoch ako a number of names*, colette, END., ANSH46 alebo Storm od 10. do 12. marca a platí tu jednoduché pravilo: kto prvý príde, berie. Na výber budeš mať z tradičných kusov odevu ako tričká, mikiny, bombery, denim bundy alebo šiltovky s novou várkou motívov XO a Starboy/Stargirl. Nižšie si môžeš prezrieť lookbook k druhej várke tohto limitovaného merchu. Tá je popri kolekcii H&M a bežnej ponuke fanúšikovského oblečenia, ktoré kúpiš na oficiálnej stránke theweeknd.com/store, exkluzivitou pre tých najnáročnejších a bombery by tak mali byť ako v predošlej kolekcii vyrobené z kúskov od Alpha Industries.