Tomu sa povie prístup k zákazníkovi.
Budovanie vzťahu so zákazníkmi trvá niektorým spoločnostiam aj dlhé roky. Schopnosť vyriešiť problémy ako reklamácie či nespokojnosť oddeľuje priemerné spoločnosti od tých skvelých a islandská vodka Reyka Vodka sa vo svojej sviatočnej kampani skutočne vyhecovala. Chlapík menom Frikki sa posadil pred zvedavých fanúšikov sledujúcich živý prenos na facebookovej stánke, otvoril si dlhočízny zoznam a každému Islanďanovi osobitne zaželal "Šťastné sviatky". Ak sa pýtaš, ako je možné, že by mohol poslať rovnaké želanie každučkému obyvateľovi Islandu, potom je vysvetlenie celkom jednoduché. Islandskí novorodenci totiž môžu dostať iba mená schválené národnou komisiou zaoberajúcou sa touto problematikou a keďže je momentálne v tejto ostrovnej krajine schválených iba 4512 mien, Frikki sa s nimi popasoval v priebehu niekoľkých hodín. Každopádne si myslíme, že práve takéto reklamné triky dokážu prilákať najväčší počet zvedavcov a keby sa nimi inšpirovali aj niektoré slovenské značky, možno by mali o zopár problémov menej.