Dá sa z nich všeličo odvodiť.
Služba Spotify spája milióny užívateľov a vďaka skladbám či playlistom im umožňuje nájsť presne to, po čom ich srdce v konkrétnej chvíli túži. Nedávno sa jej zamestnanci pozreli na údaje o používateľoch a ich preferenciách a narazili na niekoľko vtipných a bizarných momentov, ktoré sa napokon rozhodli premeniť na billboardy po Spojených štátoch amerických, Spojenom kráľovstve či Nemecku. Odkazujú na tie najzvláštnejšie hudobné chute, ale nezaostávajú ani také rozhodnutia, keď si človek na Valentína niekoľkokrát za sebou púšťa depresívne skladby o tom, ako navždy zostane sám. Spotify zažilo úspešných rok 2016 a novému roku 2017 odkazuje, aby terajšiu úroveň ešte o čosi dvihlo.
Milá osoba z Los Angeles, ktorá počúvala playlist „Forever Alone“ (Navždy sám) celé štyri hodiny na Valentína. Si v pohode?
Milá osoba z Theater District (štvrť v New Yorku), ktorá si tento rok vypočula soundtrack hry Hamilton 5376-krát. Vieš nám vybaviť lístky?
Milá osoba, ktorá si na Valentína vypočula skladbu "Sorry" (Prepáč) 42-krát. Čo si spravil?
Pre osobu zo štvrte NoLIta, ktorá začala vianočnú hudbu počúvať ešte v júni.
Pre tých 1235 chlapov, ktorí si zamilovali playlist "Girls' Night" (Babská jazda).
Milých 3749 ľudí, ktorí si vypočuli skladbu "It's the End of the World As We Know It" (Je to koniec sveta tak, ako ho poznáme) počas referenda o Brexite.
Najväčšie hviezdy roku 2016 s menami napísanými výlučne s Caps Lockom.
ZAYN, DNCE, D.R.A.M., ZHU, Mail od tvojej matky: VYPUKLA LISTÉRIA (infekčné ochorenie)