Slovensko si bude budovať svoj imidž prostredníctvom fresh loga a výstižného sloganu.
"Krásne a rozmanité, srdce Európy, nádherná príroda, mnohotvárna kultúra, jedinečný folklór... Ale Slovensko už nemusí kresliť iba svoj zvyčajný obraz. Píšeme iný, moderný príbeh. Príbeh o progresívnej a lákavej krajine, ktorá je schopná priťahovať talenty a investície," tak znejú slová zo začiatku pekne spracovaného a pútavého videa, ktoré má slúžiť na propagáciu novej slovenskej identity založenej na úspechoch spoločností ako Eset, Sygic či úspechu lietajúceho vozidla Aeromobil. Značka Good Idea Slovakia nás totiž bude reprezentovať po celom svete ako miesto, kde sa rodia a aj realizujú inovatívne nápady. Samotné logo, v ktorom je zároveň obsiahnutý i slogan, pozostáva z písma od známeho slovenského dizajnéra a typografa Petra Biľaka, a spolu tak vyjadrujú naše základné charakteristické črty - "vitalitu, vynachádzavosť, rôznorodosť a autentickosť."
Ako informuje web Pravda, za novou identitou Slovenska stojí reklamná agentúra Creative Department, pričom nás stála 80-tisíc eur a tvorba finálnej verzie vraj trvala až sedem rokov. Jej používanie je navyše od 1. januára 2017 povinné pre všetky ministerstvá. „Vďaka úsiliu sme získali sumár informácií o tom, čo si občania Slovenska predstavujú pod pojmom značka, aké sú ich očakávania a čo by mala značka predstavovať,“ uviedol minister zahraničných vecí a európskych záležitostí Miroslav Lajčák na margo predstavenia značky Good Idea Slovakia. Celé propagačné video nájdeš trošku nižšie a nezabudni samozrejme vyjadriť svoj názor v ankete na konci článku.