Známy tuner vylepšil parametre bavoráku 550i na úroveň vyššiu, než tomu je v top verzii M5.
BMW radu 5 a najmä M5-ky sú častokrát terčom všakovakých úprav a zásahov za cieľom disponovať ešte lepšími výkonnostnými, teda rýchlostnými parametrami. Ani v tomto prípade tomu nie je inak, vo veci však nie je známy supersedan, ten M5-ka, ktorú tak zvyknú označovať, ale najsilnejšia "bežná" verzia, BMW 550i. Práve jej sa na zúbky pozrela pomerne známa firma v oblasti tuningu a to PP Performance.
Gro úprav sa točí okolo pohonného agregátu, ktorým je štandardne v 550-ke 4,4-litrová V8-čka twin-turbo. Technici zapracovali na premapovaní riadiacej jednotky, zároveň došlo ku kompletnej výmene výfukového systému. Vďaka tomu je na zadné kolesa vo výsledku posielaná sila až 570 koní a 800 N.m, čo ako tušíte značí to, že máme dočinenia s o 10 koní a 120 N.m výkonnejším vozidlom, ako je tomu v prípade vrcholového M5. Okrem toho, k zmenám došlo aj po dizajnovej stránke. 5-kový bavorák sa obliekol do matnej šedej fólie doplnenej o čierne detaily a nápisy. Wrap evidujeme aj v interiéri, kde k novému koženému čalúneniu kontrastuje netradičný, no veľmi zaujímavý polep pôvodných dekorov. Exteriér zdobia nové 20'' disky Yido Performance YP1 Talia obuté do pneumatík Michelin Pilot Sport s rozmermi 245/35 respektíve 285/30. Rozchod kolies bol zväčšený o 5 milimetrov, nové je i značkové odpruženie H&R čím sa nadupaný sedan znížil až o 35 milimetrov.
Rýchlostné parametre zverejnené nie sú, no pokiaľ si chcete "postaviť" aftermarketovú M5-ku, PP Performance si od vás vypýta za vyššie uvedené zásahy približne 15-tisíc €. Samozrejme, poskytnúť im k tomu musíte BMW 550i-čko.