Neznámemu záchrancovi poslala verejné poďakovanie na Facebooku.
Dobrí ľudia ešte nevymreli. Svoje o tom vie aj zúfala mamička s dieťaťom, ktorej neznámy muž v žilinskom Tescu zaplatil celý jej nákup pri samoobslužnej pokladni.
Matka s dcérou sa vybrali na nákup do miestneho obchodného reťazca, a keď chcela svoj nákup zaplatiť, terminál jej nechcel prijať kreditnú kartu, opisuje situáciu žilinský denník Žilinak. Po niekoľkominútovom trápení jej pomohol muž, ktorý čakal na voľnú pokladňu, a to tak, že sa rozhodol zaplatiť jej nákup svojou kreditkou.
V strese si však žena nebola istá, či sa vôbec „jej záchrancovi“ poďakovala, preto sa rozhodla napísať odkaz cez sociálnu sieť: „Dnes mám sviatok a od rána sa mi nič nedarilo. Bol to úplne hrozný deň. Váš milý čin mi urobil radosť a popravde som cestou na autobus aj trochu poslzila. Nie kvôli peniazom, ale pre vedomie, že sú medzi nami stále milí, dobrí ľudia a gentlemani. A možno ste len chceli, aby sme rýchlo uvoľnili pokladňu a Vy si mohli dať svoj Redbull, ale aj tak. Môžete byť na seba hrdý. Pekný deň!“
Príspevok uverejnila na Facebooku v skupine s názvom Žilina, ktorá má takmer 5-tisíc členov. Ľudia začali jej post zdieľať, aby sa to dostalo k neznámemu mužovi. Aktuálne to má až 420 prezdieľaní, tajomný záchranca však v komentári zatiaľ nereagoval.