Podľa odborníkov je to veľká reklamná príležitosť, na ktorej dokáže spoločnosť dobre zarobiť.
Podľa výskumu odomykajú ľudia svoje mobilné telefóny viac ako 100-krát za deň a často pri tom vidia uzamknutú obrazovku. Odborníci tvrdia, že práve tento fakt je veľká reklamná príležitosť, píše o tom Extremetech.
S touto myšlienkou sa pohrala aj spoločnosť Glance, ktorá pôsobí v zahraničí už niekoľko rokov. Stará sa o plnenie sponzorovaného obsahu od mnohých výrobcov, ktorý sa zobrazuje na telefónoch. Spoločnosť údajne mieri do USA a spolu s partnerskými operátormi a telefónmi by mohli byť na trhu už v najbližších mesiacoch.
Utha le re baba! 😰 Mere deadlines ko 🤥
— Glance (@glancescreen) July 7, 2022
Aake chill karo on Glance Live!#GlanceLive #HarPalHappening #Entertainment #LiveStreaming pic.twitter.com/BEphd94iaU
Glance je dcérskou spoločnosťou mobilnej marketingovej firmy Inmobi so sídlom v Indii. Jej uzamknutá obrazovka sa zobrazuje na viac ako 400 miliónoch androidov v Ázii a nahrádza tú štandardnú, na ktorú sme zvyknutí napríklad aj my v Európe.
Táto novinka sa najprv zobrazí ako ktorákoľvek iná uzamknutá obrazovka, majitelia androidov majú stále prístup k upozorneniam či rýchlym nastaveniam. Svojím nápadom sa Glance snaží získať pozornosť užívateľa správami zo spravodajského kanála, na ktorých zarába peniaze.