Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
21. októbra 2021 o 15:30
Čas čítania 0:43

Tenisky za skoro 10 000 eur ponorili do čokoládového sirupu. Podarilo sa ich vyčistiť?

Tenisky za skoro 10 000 eur ponorili do čokoládového sirupu. Podarilo sa ich vyčistiť?
Zdroj: Nike
Diskutovať
2
Uložiť Uložené

Model Air Jordan 1 Retro High vytvorený v spolupráci s módnym domom Dior vyrobili v limitovanom množstve 8 000 kusov a jeden z párov mohol skončiť v koši.

Marketingové oddelenie spoločnosti Crep Protect vytiahlo eso z rukáva a svoj produkt otestovalo na teniskách s trhovou hodnotou na úrovni 10 000 eur. Išlo o limitovaný model Air Jordan 1 Retro High, ktorý vznikol v spolupráci s návrhárom Kimom Jonesom, respektíve módnym domom Dior, a vyrobených bolo len 8 000 kusov.

Zamestnanec firmy ich pri teste ponoril do nádoby plnej čokoládového sirupu Hershey's a následne sa pustil do čistenia pomocou produktov, ktoré nájdeš aj vo Footshope. Tekutý zázrak s názvom Cure Cleaning Kit stojí 18 eur, a ako uvidíš vo videu nižšie, dokáže vyčistiť aj nemožné. 

Crep Protect
Zdroj: Youtube/Crep Protect
Odporúčané
Móda REFRESHER: Rytmus zahalený do kúskov Balmain, Separ v limitovaných teniskách od Travisa Scotta či štýlové Slovenky a Češky   Móda REFRESHER: Rytmus zahalený do kúskov Balmain, Separ v limitovaných teniskách od Travisa Scotta či štýlové Slovenky a Češky 19. októbra 2021 o 18:30

Hneď po tom, ako člen tímu Crep Protect vytiahol vzácny pár tenisiek z čokoládového kúpeľa, očakávali sme, že ich najprv opláchne pod prúdom čistej vody. Ihneď však siahol po uvedenom prostriedku a v priebehu niekoľkých minút tenisky vrátane šnúrok zbavil všetkých stôp po sladkom sirupe. 

Spoločnosť už v minulosti predstavila svoje produkty pri rôznych druhoch znečistenia, ale nikdy nie na takom limitovanom modeli tenisiek, ktorý sa počas predpredaja pokúsilo získať viac ako 5 miliónov ľudí.

Skúsil by si rovnaký experiment na svojom obľúbenom páre tenisiek?

Domov
Zdieľať
Diskusia