Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
21. októbra 2021 o 15:30
Čas čítania 0:43
Richard Balog

Tenisky za skoro 10 000 eur ponorili do čokoládového sirupu. Podarilo sa ich vyčistiť?

Tenisky za skoro 10 000 eur ponorili do čokoládového sirupu. Podarilo sa ich vyčistiť?
Zdroj: Nike
MÓDA DIOR NIKE
Uložiť Uložené

Model Air Jordan 1 Retro High vytvorený v spolupráci s módnym domom Dior vyrobili v limitovanom množstve 8 000 kusov a jeden z párov mohol skončiť v koši.

Marketingové oddelenie spoločnosti Crep Protect vytiahlo eso z rukáva a svoj produkt otestovalo na teniskách s trhovou hodnotou na úrovni 10 000 eur. Išlo o limitovaný model Air Jordan 1 Retro High, ktorý vznikol v spolupráci s návrhárom Kimom Jonesom, respektíve módnym domom Dior, a vyrobených bolo len 8 000 kusov.

Zamestnanec firmy ich pri teste ponoril do nádoby plnej čokoládového sirupu Hershey's a následne sa pustil do čistenia pomocou produktov, ktoré nájdeš aj vo Footshope. Tekutý zázrak s názvom Cure Cleaning Kit stojí 18 eur, a ako uvidíš vo videu nižšie, dokáže vyčistiť aj nemožné. 

Crep Protect
Zdroj: Youtube/Crep Protect
Odporúčané
Móda REFRESHER: Rytmus zahalený do kúskov Balmain, Separ v limitovaných teniskách od Travisa Scotta či štýlové Slovenky a Češky   Móda REFRESHER: Rytmus zahalený do kúskov Balmain, Separ v limitovaných teniskách od Travisa Scotta či štýlové Slovenky a Češky 19. októbra 2021 o 18:30

Hneď po tom, ako člen tímu Crep Protect vytiahol vzácny pár tenisiek z čokoládového kúpeľa, očakávali sme, že ich najprv opláchne pod prúdom čistej vody. Ihneď však siahol po uvedenom prostriedku a v priebehu niekoľkých minút tenisky vrátane šnúrok zbavil všetkých stôp po sladkom sirupe. 

Spoločnosť už v minulosti predstavila svoje produkty pri rôznych druhoch znečistenia, ale nikdy nie na takom limitovanom modeli tenisiek, ktorý sa počas predpredaja pokúsilo získať viac ako 5 miliónov ľudí.

Skúsil by si rovnaký experiment na svojom obľúbenom páre tenisiek?

Domov
Zdieľať
Diskusia