Fenomén ASMR má na YouTube ťažké milióny zhliadnutí.
V novembri pravidelne oslavujeme výročie udalostí z roku 1989. Práve Nežná revolúcia výrazne prispela ku koncu komunistického režimu vo vtedajšom Česko-Slovensku.
Na udalosti spred 30 rokov dnes často šikovne odkazujú aj viaceré firmy vo svojich reklamách. Zväčša komunikujú tému slobody, kedže jednou zo zmien bolo otvorenie hraníc a možnosť voľne cestovať do zahraničia.
Špeciálnu kampaň si pripravil aj autobusový prepravca Slovak Lines, známy napríklad spojením Bratislavy s viedeňským letiskom.
Marketingový tím nakrútil trojicu videí, ktoré využívajú fenomén nazvaný ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response). Podobné klipy dosahujú na YouTube a Twitchi milióny videí. Vrátane tých, kde za mikrofónom sedia menej odeté dievčatá.
Zväčša v nich totiž počuješ zvuky, ktoré ti majú byť príjemné, pôsobiť relaxačne alebo inak vplývať na tvoju náladu. Môže ísť o šepkanie, pukanie bublinkovej fólie, pradenie mačiek, šuchot zachytený veľmi citlivým mikrofónom alebo čokoľvek iné. Táto vyše trojhodinová kompilácia má napríklad už 80 miliónov videní.
17. november síce s ASMR nijako nesúvisí, videá tohto typu sa totiž na YouTube začali objavovať až dávno po roku 2000.
Slovak Lines sa však touto formou rozhodoli hovoriť o veciach, ktoré pred Novembrom '89 neboli možné, keďže mimo krajiny si sa v tom čase za bežných okolností prakticky nemohol dostať.