V stredu večer padol za veľkou mlákou YouTube a Američania si museli nájsť inú zábavu, ako stráviť čas. Pornhub už vie, čo presne robili.
Nielen mladí ľudia si zvykli tráviť na YouTube veľmi veľa času a s čistým svedomím môžeme povedať, že táto platforma čoraz viac vytláča televíziu a všetky tradičné formáty videí. V kurze sú youtuberi, no zároveň je treba si uvedomiť, že youtuberom nazývame každého tvorcu, ktorý na červenú sociálnu sieť prispieva.
Zaujímalo vás však niekedy, čo by sme robili, keby Youtube nebol? Naposledy si to mali možnosť overiť Američania, ktorí čelili výpadku o dĺžke necelých dvoch hodín počas stredajšieho večera. No a práve spoločnosť Pornhub veľmi ľahko zistila, ako ľudia trávili čas, keď si nemohli pozerať obľúbené vlogy, videoklipy a návody.
Podľa údajov o návštevnosti totiž v dobe výpadku zaznamenal obľúbený portál o 21 % vyššiu návštevnosť. Dá sa predpokladať, že si používatelia chceli týmto spôsobom skrátiť čas, čo potvrdzuje aj ďalšia štatistika.
Veľavravná je aj štatistika vyhľadávaných slov počas výpadku Youtube