Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
16. októbra 2018, 15:47
Čas čítania 0:00
Sona O.

Ryanair sa o svoju posádku ani zákazníkov nestará. Na letisku uviazli bez jedla a ubytovania

ZAUJÍMAVOSTI BÚRKA LETISKO
Uložiť Uložené

Cestovať nízkonákladovými spoločnosťami sa vždy nevypláca.

Ryanair ponúka často lákavé zľavy a výhodné ceny leteniek, no stále viac sa ukazuje, že pre túto spoločnosť nie je ľahké pracovať. Ku svojim zamestnancom sa totiž nesprávajú veľmi prívetivo ani humánne, o pasažieroch nehovoriac. 

Naposledy museli čeliť vážnym problémom, keď mesto Porto v Portugalsku zasiahla búrka Leslie. Kvôli zlému počasiu boli 4 lety presmerované do Malagy a spoločnosť totálne zlyhala v starostlivosti ako o posádku tak aj o zákazníkov. 

Jeden z letov pristál v Malage ešte ráno 14. októbra a jeho posádka mohla využiť priestory patriace firme Ryanair.  Avšak všetky až na jednu miestnosť s ôsmimi sedačkami, boli zamknuté. 24 členov posádky sa tak muselo tlačiť v malom priestore bez prístupu k tekutinám či jedlu až do šiestej ráno nasledujúceho dňa. 

Cez noc sa všetci na protest odfotili, aby ukázali ľuďom, ako práca pre túto nízkonákladovú leteckú spoločnosť naozaj vyzerá. 

Ryanair sa o svoju posádku ani zákazníkov nestará. Na letisku uviazli bez jedla a ubytovania
Zdroj: Twitter/Jimbaba

Fernando Gandra zástupca Portugalskej únie (SNPVAC) tvrdí, že pre komfort zamestnancov urobil, čo mohol. „Posádka potrebuje po službe odpovedajúce ubytovanie, i keď je to iba obyčajná hotelová izba, nemusí to byť päť hviezdičkový hotel," povedal pre britké Metro

Odporúčané
Slovák Martin a Nemka Claudi cestujú luxusnou dodávkou: Dali sme výpoveď v práci, auto sme si prerobili za 20-tisíc Slovák Martin a Nemka Claudi cestujú luxusnou dodávkou: Dali sme výpoveď v práci, auto sme si prerobili za 20-tisíc 19. júla 2023, 14:30

Podľa jeho slov sa pokúšal zohnať hotel, no žiaden nevedel nájsť. V tú noc vraj boli všetky v Malage plné. Podľa európskej regulácie 83/2014 musia letecké spoločnosti v takomto prípade poskytnúť ubytovanie. 

Ryanair však nemal žiadny náhradný plán, aj keď o búrke vedel. Rovnako skončili aj pasažieri letu, tí museli na letisku čakať až do ďalšieho dňa. Do lietadla nastúpili ešte o 11 doobeda, no ďalšie hodiny čakali na pilota z Londýna. 

Keď si posádka v lietadle pýtala povolenie na to, aby sa mohli najesť a napiť zo zásob na palube, odpoveď Ryanairu znela, že potraviny jednoducho patria zákazníkom. 

Domov
Zdieľať
Diskusia