Prieskum spoločnosti Allianz Global Assistance odhalil skutočné zámery mladých ľudí.
Spoločnosť Allianz Global Asisstance už desiaty raz zverejnila svoj každoročný prieskum s názvom 2018 Vacation Confidence Index. Prieskum sa zameriaval na to, ako ľudia vnímajú dovolenky v čase sociálnych sietí, pričom jeho závery nie sú vôbec prekvapivé.
Viac ako tretina mileniálov vo veku od 18 do 34 rokov zámerne pridáva na svoje profily fotografie, ktoré sledovateľov zavádzajú a výlety zobrazujú v oveľa lepšom svetle, ako skutočne vyzerajú. Aj starší ľudia pridávajú zavádzajúce fotografie. Vo vekovej skupine od 35 do 54 rokov sa k tomu priznalo 15 percent opýtaných ľudí, zatiaľ čo aj 5 percent ľudí nad 55 rokov už vyskúšalo podobnú taktiku.
Pri otázke, či sa snažia vyvolať závisť v kamarátoch a rodinných príslušníkoch pomocou svojich fotiek vyšlo najavo, že taktiku využíva 37 percent mileniálov, 20 percent starších opýtaných a 9 percent ľudí z najstaršej kategórie. Zároveň sa 27 percent mileniálov priznalo aj k tomu, ako sa snažia súťažiť s ľuďmi pridávajúcimi fotografie z dovoleniek, pretože chcú sami pridávať krajšie a lepšie momentky.
Až 63 percent mladých ľudí chce pomocou fotiek v budúcnosti spomínať na dovolenku v ružových okuliaroch a zabudnúť tak na akékoľvek nedostatky. Samozrejmosťou bolo aj pridávanie fotiek, kde človek vyzerá najlepšie. Dokonale chce vyzerať 58 percent mileniálov. O trošku menej, 52 percent mladých ľudí, sa snaží pridávať len fotografie, kde okolie vyzerá najlepšie.
Ak si chceš prezrieť detailnejšie výsledky prieskumu a dozvedieť sa viac aj o metodológii štúdie, potom klikaj na tento odkaz.