Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
19. júla 2018 o 9:37
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Viac ako tretina mileniálov pridáva klamlivé fotky z dovoleniek, aby im kamaráti závideli

ZAUJÍMAVOSTI INSTAGRAM MILENIÁLI
Uložiť Uložené

Prieskum spoločnosti Allianz Global Assistance odhalil skutočné zámery mladých ľudí.

Spoločnosť Allianz Global Asisstance už desiaty raz zverejnila svoj každoročný prieskum s názvom 2018 Vacation Confidence Index. Prieskum sa zameriaval na to, ako ľudia vnímajú dovolenky v čase sociálnych sietí, pričom jeho závery nie sú vôbec prekvapivé.

Viac ako tretina mileniálov vo veku od 18 do 34 rokov zámerne pridáva na svoje profily fotografie, ktoré sledovateľov zavádzajú a výlety zobrazujú v oveľa lepšom svetle, ako skutočne vyzerajú. Aj starší ľudia pridávajú zavádzajúce fotografie. Vo vekovej skupine od 35 do 54 rokov sa k tomu priznalo 15 percent opýtaných ľudí, zatiaľ čo aj 5 percent ľudí nad 55 rokov už vyskúšalo podobnú taktiku.

Pri otázke, či sa snažia vyvolať závisť v kamarátoch a rodinných príslušníkoch pomocou svojich fotiek vyšlo najavo, že taktiku využíva 37 percent mileniálov, 20 percent starších opýtaných a 9 percent ľudí z najstaršej kategórie. Zároveň sa 27 percent mileniálov priznalo aj k tomu, ako sa snažia súťažiť s ľuďmi pridávajúcimi fotografie z dovoleniek, pretože chcú sami pridávať krajšie a lepšie momentky.

Odporúčané
Katka pracuje ako drevorubačka: Rodičia ma videli na výške, ja som chcela jazdiť na traktore. V lese si zarobím dobre (Rozhovor) Katka pracuje ako drevorubačka: Rodičia ma videli na výške, ja som chcela jazdiť na traktore. V lese si zarobím dobre (Rozhovor) 16. novembra 2024 o 9:30

Až 63 percent mladých ľudí chce pomocou fotiek v budúcnosti spomínať na dovolenku v ružových okuliaroch a zabudnúť tak na akékoľvek nedostatky. Samozrejmosťou bolo aj pridávanie fotiek, kde človek vyzerá najlepšie. Dokonale chce vyzerať 58 percent mileniálov. O trošku menej, 52 percent mladých ľudí, sa snaží pridávať len fotografie, kde okolie vyzerá najlepšie.

Ak si chceš prezrieť detailnejšie výsledky prieskumu a dozvedieť sa viac aj o metodológii štúdie, potom klikaj na tento odkaz.

Domov
Zdieľať
Diskusia