Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 16. 1. 2021 meniny má Kristína

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Zaujímavosti
2
Adam Novosad
19. júl 2018, 9:37

Viac ako tretina mileniálov pridáva klamlivé fotky z dovoleniek, aby im kamaráti závideli

Prieskum spoločnosti Allianz Global Assistance odhalil skutočné zámery mladých ľudí.

Adam Novosad
19. júl 2018, 9:37
Zdielať
Uložiť Uložené
Zdielať Zdielať článok
Viac ako tretina mileniálov pridáva klamlivé fotky z dovoleniek, aby im kamaráti závideli
Zdroj: wallpapershd

Spoločnosť Allianz Global Asisstance už desiaty raz zverejnila svoj každoročný prieskum s názvom 2018 Vacation Confidence Index. Prieskum sa zameriaval na to, ako ľudia vnímajú dovolenky v čase sociálnych sietí, pričom jeho závery nie sú vôbec prekvapivé.

 

Viac ako tretina mileniálov vo veku od 18 do 34 rokov zámerne pridáva na svoje profily fotografie, ktoré sledovateľov zavádzajú a výlety zobrazujú v oveľa lepšom svetle, ako skutočne vyzerajú. Aj starší ľudia pridávajú zavádzajúce fotografie. Vo vekovej skupine od 35 do 54 rokov sa k tomu priznalo 15 percent opýtaných ľudí, zatiaľ čo aj 5 percent ľudí nad 55 rokov už vyskúšalo podobnú taktiku.

 

 

Pri otázke, či sa snažia vyvolať závisť v kamarátoch a rodinných príslušníkoch pomocou svojich fotiek vyšlo najavo, že taktiku využíva 37 percent mileniálov, 20 percent starších opýtaných a 9 percent ľudí z najstaršej kategórie. Zároveň sa 27 percent mileniálov priznalo aj k tomu, ako sa snažia súťažiť s ľuďmi pridávajúcimi fotografie z dovoleniek, pretože chcú sami pridávať krajšie a lepšie momentky.

 

Až 63 percent mladých ľudí chce pomocou fotiek v budúcnosti spomínať na dovolenku v ružových okuliaroch a zabudnúť tak na akékoľvek nedostatky. Samozrejmosťou bolo aj pridávanie fotiek, kde človek vyzerá najlepšie. Dokonale chce vyzerať 58 percent mileniálov. O trošku menej, 52 percent mladých ľudí, sa snaží pridávať len fotografie, kde okolie vyzerá najlepšie.

 

Ak si chceš prezrieť detailnejšie výsledky prieskumu a dozvedieť sa viac aj o metodológii štúdie, potom klikaj na tento odkaz.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
22
Zdielať
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.