Na teniskách v spolupráci so slovenskou značkou Tikoki nájdeš napríklad polomáčané sušienky,, esíčka alebo oplátky.
V rámci svojej kampane „Štýlové leto s Opaviou“, sa česká značka sušienok rozhodla priblížiť mladým spotrebiteľom limitovanou edíciou tenisiek. O tie sa postarali spolu so slovenskou značkou Tikoki, ktorá vyrába obuv z prírodných materiálov priamo na domácej pôde, a s motívom polomáčaných sušienok alebo obľúbených esíčok ich bude vyrobených rovných 100. Získať ich bude možné jedine v súťaži, ktorá potrvá od 23. júla do 2. septembra prostredníctvom sociálnej siete Facebook.
„Do súťaže sme vybrali produkt, o ktorom sme presvedčení, že bude pre našich zákazníkov dostatočne originálny a zároveň skutočne praktický, nositeľný aj pohodlný," hovorí Lydia Baránková, manažérka značky Opavia. „Tenisky so sušienkovou potlačou majú tvar obľúbených športových topánok, každý pár pritom z výroby vychádza ako jedinečný. Sú z prírodných materiálov, bavlny a kaučuku. Kampaňou chceme osloviť práve mladšiu generáciu a spojenie s týmto produktom, ktorý rovnako ako naše sušienky stavia na tradícii, je určite vhodné.“ Pomocnú ruku pridá na sociálnych sieťach i celá rada influencerov.
Ide podľa teba o skvelý marketingový ťah, alebo o fail? Podeľ sa s nami so svojim názorom v komentároch.