V snahe zaujať sa Great klubu v našom hlavnom meste podarilo preraziť dno. Slogan Dnes nej*bem, dnes pijem by mal byť pre všetkých markeťákov veľkou výstrahou.
Aj bežný používateľ slovenského internetu si už mal možnosť všimnúť, že snaha značiek dostať svoj produkt či služby medzi veľké publikum nemusí vždy dopadnúť dobre. Marketing súčasnosti je do veľkej miery o kontroverzii, avšak snaha zaujať niekedy prerastie do výsledku, za ktorý by sa mal autor právom hanbiť. Príkladov by sme dokázali uviesť hneď niekoľko, no za všetky bude stačiť ten najaktuálnejší.
Ide o iniciatívu bratislavského klubu Great, ktorý pravidelne v svojich priestoroch organizuje párty za sprievodu DJov a z času na čas si pozvú meno, akým je napríklad Rytmus. Už na prvý pohľad relatívne luxusná prevádzka by však mala v skutočnosti radšej investovať do kreatívy, ktorá aktuálne preráža dno elementárnej slušnosti a súdnosti.
Klub sa rozhodol zorganizovať udalosť s názvom Dnes nej*bem, dnes pijem a celý veľmi vynaliezavý koncept sa točí okolo tabuliek s nápismi pre ženy, na základe ktorých by si mali muži vyberať tú najvhodnejšiu. Ženu, nie tabuľku. Napríklad môže dať nežnejšie pohlavie najavo druh preferovaného alkoholu, svoje záujmy a napriek samotnému titulu akcie aj svoju chuť na sex.
Určite sa nájde zopár individuí, ktorým príde podobný pokus o nápad vtipný a dokážu si pri ňom predstaviť množstvo plytkej zábavy, no tvorcovia tohto pokusu o marketingový ťah, si určite pochvalu nezaslúžia. Aj napriek súčasnému pretlaku informácií je podobná vulgárna forma dehonestujúca ženské pohlavie skutočne veľmi lacná. Obzvlášť v kontraste s klubom, ktorý sa navonok tvári prestížne.