Známy foodbloger Čoje porozprával v rozhovore čosi viac o tom, čo všetko táto jeho záľuba obnáša a ako začínal.
Čojeho už mnohí z vás mali možnosť spoznať vďaka našim videám, v ktorých sa venuje gastronómii. Pôvodne však začínal výhradne na sociálnych sieťach, kam pridával pekné fotky jedál z bratislavských reštaurácií doplnené o svoj trefný, úprimný a zároveň aj ľahko odborný popis. Keďže sa živí ako copywriter, k písanu "blogových" príspevkov má veľmi blízko a vďaka tejto aktivite sa z neho stal foodbloger.
Na jeho Instagrame nájdeme hlavne príspevky týkajúce sa jedla, avšak len málokto mal možnosť počuť pozadie vzniku nápadu aj samotnej tvorby obsahu. To však teraz odhaľuje prodstredníctvom svojho kanála Jord - creative director známej reklamnej agentúry. Čojeho vyspovedal nielen po tej klasickej ľudskej stránke, no zaujímali ho aj záležitosti okolo marketingu a proma.
Dozvieš sa teda aj čosi viac o fungovaní sociálnych sietí ale hlavne to, čo "práca" foodblogera obnáša. Zároveň sme sa dočkali vysvetlenia, prečo sa rozhodol Čoje odkryť svoju anonymitu a ako bonus prezradil, čo mu robí pri písaní najväčší problém.