Štvrtok 16. 8. 2018 meniny má Leonard

hľadaj na refresheri

Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
zdroj: pixabay.com

Obchodné tajomstvá, ktoré ti firmy nepovedia. Ako vyhrať súťaž v rádiu, prečo sú slnečné okuliare tak drahé a kde zbytočne míňaš peniaze?

Internetové súťaže či predražená cena slnečných okuliarov za sebou skrývajú nepekné tajomstvo.

30. november 2017, 14:16

Internetové súťaže či predražená cena slnečných okuliarov za sebou skrývajú nepekné tajomstvo.

Určite ti je jasné, že mnohé gigantické spoločnosti na svojich zákazníkov skúšajú obrovské a rafinovane premyslené marketingové triky, ktoré majú vo finále len vytiahnuť peniaze z ich peňaženiek. Zákazník ich však často nemá ako odhaliť, a tak sa jeden z používateľov internetu na najväčšom internetovom fóre Reddit opýtal, ako to vlastne je s týmito obchodnými taktikami a nižšie nájdeš tie najzaujímavejšie odpovede, ktoré bezpochýb prekvapia aj teba.

 


 

Pracujem pre jednu z najväčších austrálskych bookmakerských spoločností (závody, dostihy a podobne). Na konci našich reklám vždy hovoríme, aby si "hral zodpovedne". Čo ti však nehovoríme je, že pokiaľ konzistentne vyhrávaš v krátkej dobe, tvoj účet limitujeme alebo zrušíme. Alebo stratíš peniaze alebo ti zrušíme účet.

 

Obchody s drahým tovarom ako napríklad so spotrebičmi často v skutočnosti nezarábajú na práčkach a chladničkách a podobných hlúpostiach. Hlúpe doplnky a drahé záruky sú to, čo ti chcú naozaj predať.

 

Pracoval som pre drahú čistiareň a keď sme mali vysokú objednávku, na faktúru sme hodili takzvaný Enviromentálny poplatok za päť dolárov. Išlo o úplnú hlúposť, pretože sme v podmienkach prakticky negarantovali nič drahé, no ľudia by sa cítili zle, ak by nepodporili životné prostredie.

 

Niektoré z tenisových rakiet špičkových tenistov sú v skutočnosti iné modely, ktoré masoví výrobcovia športových potrieb premaľovali, aby vyzerali ako tie ich. Niektorí tenisti za to dostávajú zaplatené, pretože ľudia často kupujú to, čo vidia na obrazovkách u svojich obľúbených športovcov.

 

Obchodné tajomstvá, ktoré ti firmy nepovedia. Ako vyhrať súťaž v rádiu, prečo sú slnečné okuliare tak drahé a kde zbytočne míňaš peniaze?

 

Ak sa účastníš obrovskej facebookovej súťaže o hodnotné ceny, menšie firmy často nevyberajú víťaza náhodne. Spoločnosť sa miesto toho rozhodne pre človeka s pomerne veľkým sociálnym vplyvom (veľa followerov a priateľov...), aby sa správa o dobrom mene ich firmy šírila čo najväčšmi.

 

Niektoré charity stavajú napríklad budovy pre bezdomovcov. Používajú dobrovoľníkov, ktorí síce nie sú platení, no často dostávajú reklamné produkty či občerstvenie. Desať kvalifikovaných pracovníkov však spraví lepšiu prácu než štyridsať náhodných ľudí, pričom finálna suma je rovnaká a všetko by bolo hotové rýchlejšie. Meno charity by sa však bez použitia dobrovoľníkov šírilo omnoho horšie.

 

Niektoré opatrovateľské firmy starajúce sa o deti učia bábätká chodiť už u nich, bez prítomností rodičov. Keď však prídu rodičia, môžu tvrdiť, že prvýkrát dieťa začalo chodiť pri nich, aby zanechali výraznú pozitívnu emóciu.

 

Ak sa robí recyklovanie správne, dokáže priniesť značný profit. Platiť za separovaný odpad špeciálne poplatky je hlúposť, pretože so správnym prístupom na tom dokáže odpadová služba zarobiť slušné peniaze.

 

Pracujem v rádiu a aj keď sú naše súťaže náhodné, pokiaľ nám zdvihne nudný človek, automaticky ho rušíme. Pokiaľ však zdvihne niekto s nadšením a vzrušením v hlase, často vyhráva. V rádiu to znie dobre, pozitívne a entuziasticky.

 

Obchodné tajomstvá, ktoré ti firmy nepovedia. Ako vyhrať súťaž v rádiu, prečo sú slnečné okuliare tak drahé a kde zbytočne míňaš peniaze?

 

Obchod so slnečnými okuliarmi vlastní jedna firma, pod ktorú spadá asi 80 % celého trhu. Volá sa Luxottica a spadajú pod ňu firmy ako Ray-Ban, Vogue Eyewear a licencovane vyrábajú okuliare značiek Giorgio Armani, Burberry, Chanel, Dolce & Gabana, Michael Kors, Polo Ralph Lauren, Prada, Ralph Lauren, Valentino, Versace a podobne. Navyše vlastnia mnoho predajní ako EyeMed či Oakley. Jednoduchý dôvod, prečo je niečo tak jednoduché tak vražedne drahé.

 

Pracujem na technickej podpore. Keď ti poviem, aby si chvíľu počkal, zúfalo googlim informácie alebo sa pýtam ostatných pracovníkov na tvoj problém.

 

Väčšina wasabi v lacných podnikoch je len na zeleno nafarbená ostrá reďkovka.

 

Niektoré upratovacie firmy sa snažia šetriť, kde sa dá, a tak používajú rovnakú handru napríklad na umývanie košov i riadov.

 

Obchodné tajomstvá, ktoré ti firmy nepovedia. Ako vyhrať súťaž v rádiu, prečo sú slnečné okuliare tak drahé a kde zbytočne míňaš peniaze? 

Som právnik. Len asi tri percentá z nás reálne vedia, o čom hovoríme. Väčšina z nás si len hystericky posiela pasívne agresívne listy o tom, ako sa ten druhý mýli, pričom si len občas niečo vygooglime o prípadných zmenách v zákone. Presne, ako keď sa hádaš na internete.


Pracujem v jednej sociálnej sieti. Vidíme, čo píšeš, aj keď to neodošleš. Každú jednu neodoslanú nadávku.

 

Prestížne univerzity posielajú aplikantov skrz tony rôznych hlúpostí. Treba zohnať referencie, milión testov, podpisov a potvrdení. V skutočnosti to nemá vplyv na nič, chcú len navodiť prestížny a hodnotný dojem a pritom sledujú, či to zvládneš.

 

Niektoré jablká zo supermarketov boli obrané už pred rokom, no boli držané v špeciálnom plyne, aby ostali čerstvé. Na druhú stranu je to jediný spôsob, ako môžeš mať čerstvé jablká dostupné celý rok.

 

Obchodné tajomstvá, ktoré ti firmy nepovedia. Ako vyhrať súťaž v rádiu, prečo sú slnečné okuliare tak drahé a kde zbytočne míňaš peniaze?

Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom
NAHOR
Diskusia12 komentárov
Diskusia je len pre prihlásených
12 komentárov
Zoradiť komentáre podľa obľúbenosti času pridania
avatar
klop2. december 2017, 0:06

"Každou jednu..." OMG preklada to vubec clovek, nebo je to jen strojovej preklad "every single"? Nikdy jsem neslysel nikoho rict "Kazdy/a jeden/na...atd". Coz takhle zkusit " Každou neodeslanou nadávku."? Docela to dava smysl, ze? A dokonce je to i cesky...

4 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Heffy2. december 2017, 10:55

Jedná se o zcela běžný obrat a tedy i správný překlad. Naleznete jej jak v textu Bible kralické, tak v textech moderních písní (například Katapult - Perfektní součet). Co je naopak češtině poměrně vzdálené, je text vašeho příspěvku ;-).

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Czongo Bongo2. december 2017, 15:12

To nic nemění na tom, že úroveň překladů je katastrofa. To jsou projevy digitální demence mileniálů.

2 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Heffy2. december 2017, 17:13

Nemusí jít nutně o překlady. Jde o mnohem širší fenomén, zahrnující obecný vztah publicistů a veřejně činných osob k mateřskému jazyku, stav školství i obecnou dehonestaci kultivovaného projevu. To jistě zjistil každý, kdo se pokusil někoho opravit ve veřejné diskuzi. Co naplat. Rapeři jsou na rozdíl od profesorů češtiny cool.

-2 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
loki2. december 2017, 19:46

heffy je bukva lol

2 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Heffy25. marec 2018, 11:04

Písmeno? Nečekal jsem, že budete umět rusky.

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
prof kohout30. november 2017, 15:50

s tymi jablkami to je pravda, robil som v jednozm zahranicnom velkosklade, plyn, postreky s elastikatormi a podobne chutovky, ale ma pravdu pokial chces nieco v zime cerstve, nepomozes si

3 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Jan Štulc3. december 2017, 10:23

JE OTÁZKA KOLIK S TĚCH VĚT V TOMTO ČLÁNKU TAM BYLO VLOŽENO ABY NĚCO POUZE OZNÁMILO,NEBO TAM BYLO VLOŽENO ŘÍZENĚ ABY NĚCO SILNĚ OVLIVNILO !!!

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
medino30. november 2017, 18:59

Ohladom okuliarov som ani po precitani odseku o nich, stale nepochopil preco su tak drahe..aj ked je tam uvedene ze: ""...Jednoduchý dôvod, prečo je niečo tak jednoduché tak vražedne drahé... "" takze aky je ten jednoduchy dovod? Som prepracovany, alebo preco tam ten dovod nevidim?? :)

-1 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Sunset30. november 2017, 23:09

https://videacesky.cz/video/adam-vsechno-pokazi-vsechny-bryle-jsou-stejne

0 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
Branko30. november 2017, 19:57

Pretoze spolocnost Luxottica ma monopol, tym padom si moze hadzat ceny ake chce

4 Odpovedať · Nahlásiť
avatar
medino30. november 2017, 23:06

Tak toto som z toho nevydedukoval, ale dik ak to mysleli takto :)

3 Odpovedať · Nahlásiť
ZOBRAZIŤ ĎALŠIE KOMENTÁRE
Prečital si 1/40 voľných článkov tento mesiac. Prihlás sa pre neobmedzený prístup. Prečital si 1/40 voľne dostupných článkov za mesiac. PRIHLÁSIŤ / REGISTROVAŤ PRIHLÁSIŤ
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.