Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Nedeľa 29. 11. 2020 meniny má Vratko

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Zaujímavosti
2
Radka T.
22. november 2017, 17:23
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Ľudia sú zmätení z nových pohárov Starbucks. Za všetko môže motív rúk, ktoré vraj patria lesbám. Ozvali sa preto už aj gejovia

Nie je jasné, komu patria ruky vyobrazené na sviatočnom pohári, Starbucks na to reaguje záhadne.

Radka T.
22. november 2017, 17:23
Ľudia sú zmätení z nových pohárov Starbucks. Za všetko môže motív rúk, ktoré vraj patria lesbám. Ozvali sa preto už aj gejovia
Zdroj: commons.wikimedia.org/Inexplicable
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Len nedávno sme písali o vianočnej reklame najväčšieho reťazca kaviarní na svete Starbucks a už má táto kampaň zaujímavé pokračovanie. Nie však zo strany samotnej spoločnosti. Špekulácie vyvolal motív na špeciálnych pohároch.

 

 

V reklame figurujú ľudia rôznych vekových kategórií i rás a naznačuje aj bozk dvoch žien, ktoré sa nežne držia za ruky. Práve ruky sú vyobrazené aj na špeciálnom sviatočnom poháriku. Dotýkajú sa jedna druhej a tým vzbudili niekoľko špekulácií.

 

Motív, respektíve dizajn týchto pohárov totiž budí dojem, že podporuje lesbičky aj gejov, na čo napríkald britská LGBT Awards reagovala, že novú sviatočnú reklamu od Starbucks jednoducho miluje. Objavili sa preto špekulácie, či nie je pohár určený len pre homosexuálne páry. Nie je pritom jasné, či ruky patria len ženám, mužom alebo ľuďom rôznych pohlaví. Navyše, poniektorí si myslia, že ide o ruky lesbičiek, čo by mohlo naznačovať aj reklamné video. To by ale znamenalo, že motív o niečo ukrátil mužov-homosexuálov, takže zmätok panuje na viacerých frontoch.

 

 

To, či ide o čisto ženské alebo mužské ruky trápi aj tých, ktorí v tom našli jednoznačnú gej propagandu. Niektorí ľudia sú totiž o čosi menej tolerantnejší, konzervatívny web The Blaze naznačil, či Starbucks náhodou nepresadzuje homosexuálnu tematiku. Je mu pritom jedno, či ide o ruky lesbičiek alebo gejov. 

 

Reklama pritom jasne komunikuje, že držiace sa ruky sú symbolom spojenia, ale aj lásky a radosti. Navyše, posolstvom kampane je rozdávať dobro. Nič viac za tým, a najmä údajnú skrytú gej agendu, zrejme hľadať vôbec netreba a zmätok či panika sú len prehnanou reakciou na niekoľko článkov vo svetových médiách.

 

Reťazec sa tiež nevyjadril, či majú pravdu liberáli alebo kritici údajného nerešpektovania kresťanstva zo strany Starbucks, hovorkyňa spoločnosti uviedla len, že na pohároch sú scény osláv ľudí so svojimi blízkymi. „Zámerne sme pohár navrhli tak, aby si ho naši zákazníci mohli interpretovať svojím spôsobom, pridaním vlastných farieb a ilustrácií,“ dodala.

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
1
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.